Hoi Erwin-N,
Hoi Erwin-N, Ik vind het prachtig dat iemand er eens anders tegen aan kijkt en zijn mening en ervaring post. Ik vind jouw opmerking Payday dan ook erg kort door de bocht. Erwin denkt out of the box; als iedereen alleen maar lineair zou denken, zou het een eenzijdige maatschappij worden.
Ik vind het prachtig dat iemand er eens anders tegen aan kijkt en zijn mening en ervaring post. Ik vind jouw opmerking Payday dan ook erg kort door de bocht. Erwin denkt out of the box; als iedereen alleen maar lineair zou denken, zou het een eenzijdige maatschappij worden. Ik heb nooit start problemen, koud, warm of heel heet. Altijd starten en lopen.
Ik heb nooit start problemen, koud, warm of heel heet. Altijd starten en lopen. Je leest niet goed tussen mijn regels... maar goed nevermind.
Je leest niet goed tussen mijn regels... maar goed nevermind.

Ik persoonlijk volg dit met grote interesse! Mijn olieverbruik is ongeveer 1 liter op 8000km.
Ik persoonlijk volg dit met grote interesse! Mijn olieverbruik is ongeveer 1 liter op 8000km. Er wordt vaak gezegd dat de compressie ook lager wordt door koolstofafzetting in de groeven van de seals, waardoor deze niet meer goed op en neer kunnen bewegen en dus niet meer optimaal afdichten.
Er wordt vaak gezegd dat de compressie ook lager wordt door koolstofafzetting in de groeven van de seals, waardoor deze niet meer goed op en neer kunnen bewegen en dus niet meer optimaal afdichten.
 Erwin,
Erwin, .
.