Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / Het inwendige van de uitlaatdemper.
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 16-12-2005 11:26 Edited 16-12-2005 11:29
Op het duitse forum heeft iemand zijn standaard uitlaat open geknipt.
Zoals je op de foto's ziet is het niet eenvoudig om wat meer geluid en wat minder vermogensverlies te bereiken
Hier de link: http://www.r-x-8.de/wbb2/thread.php?threadid=3347&sid=&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=1
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 16-12-2005 11:27
.
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 16-12-2005 11:27
.
- Van Eric (ForumPro) op 16-12-2005 19:42
Outjer:

> Op het duitse forum heeft iemand zijn standaard
> uitlaat open geknipt.
> Zoals je op de foto's ziet is het niet eenvoudig om
> wat meer geluid en wat minder vermogensverlies te
> bereiken
> Hier de link:
> http://www.r-x-8.de/wbb2/thread.php?threadid=3347&sid=&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=1


Gewoon een K&N luchtfilter plaatsen. Meer vermogen en veeeeeeeel meer geluid :):):)
- Van Corrado 16v (Deelnemer) [nl] op 28-12-2005 19:44
Zo dat uitlaatje is gunstig voor de gastroom *kuch*
- Van GUY (Powerposter) [be] op 27-02-2006 16:32
Is er een tweedehandsmarkt voor originele uitlaten van de RX8.(-20.000 km)
Of moet dat gewoon op zolder tot het antiek is
Indien ik een keuze moet maken tussen een sportuitlaat en een K&N filter wat kies ik dan?
Zijn er voor en nadelen aan beiden?
Het alternatief is een nieuw tennisracket voor ons Greet.
Moeilijke keuze hoor.

Guy
(en Ruben ook een beetje)
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / Het inwendige van de uitlaatdemper.

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill