Je bericht heeft me een beetje boos gemaakt, niet op jou maar op de importeur. Daarom: niet doen, Leo. De huidige domeinnaam is veel te mooi, korter en bij iedere liefhebber bekend. Als onze Mazda-importeur te kortzichtig en gierig is om, ondanks wat ze aan ons verdiend hebben door jarenlang exorbitant hoge onderderdelenprijzen te rekenen en ondanks onze reclame die we met ons allen voor het merk gemaakt hebben, bied ik mij aan om persoonlijk tot nadere aankondiging die luttele 28 euro jaarlijks te betalen. De enige service die ik ooit van ze heb mogen genieten (oud zeer vergeet je niet) was de linker achterschokdemper die vlak voor het einde van de driejarige garantietermijn de geest gaf. Toen een paar maanden later de rechter het ook liet afweten, mocht ik die, ondanks mijn protest, zelf betalen.
Stuur me maar een PM met betaaldetails en ik maak het bedrag per ommegaande over. Ik hoop vurig dat ze zich dood gaan schamen omdat ze geen plekje in hun zielige boekhouding voor die 28 euro hebben kunnen vinden.
Groeten,
Olof
(Van mij heb je toestemming om deze correspondentie door te sturen als nieuwtje naar de redacties van bijvoorbeeld Autoweek en Autovisie.)