Hallo (hallo....hallo...hallo....is beetje echo bij dit forum, grapje ;-p ).
Hallo (hallo....hallo...hallo....is beetje echo bij dit forum, grapje ;-p ). Deze is geleverd bij mijn RX-8, zou bij jou ook moeten werken lijkt me:
Deze is geleverd bij mijn RX-8, zou bij jou ook moeten werken lijkt me: 

Ja, zoiets dacht ik al.
Ja, zoiets dacht ik al. Programmeren is makkelijk.  Staat in miin topic beschreven en zijn ook veel filmpjes over te vinden.  Dealer vraagt geloof ik 100 euro (Knoop tenminste). Wil je  best helpen, geen probleem.
Programmeren is makkelijk.  Staat in miin topic beschreven en zijn ook veel filmpjes over te vinden.  Dealer vraagt geloof ik 100 euro (Knoop tenminste). Wil je  best helpen, geen probleem. Verder vandaag een switchblade ontvangen en zelf geprogrammeerd zodat de centrale deurvergrendeling werkt EN de auto gestart kan worden. Allemaal zelf heel goed te doen. Ik heb een ietwat donker filmpje bijgevoegd met het resultaat.
Verder vandaag een switchblade ontvangen en zelf geprogrammeerd zodat de centrale deurvergrendeling werkt EN de auto gestart kan worden. Allemaal zelf heel goed te doen. Ik heb een ietwat donker filmpje bijgevoegd met het resultaat. Ja, dat programmeren is makkelijk.
Ja, dat programmeren is makkelijk. Ik zou wel even het typenummer checken... anders werkt 't niet. En of je nou 40 of 60 euro uitgeeft met een op maar gemaakte sleutel die zeker werkt... ik wist te wel. Al helemaal nu de pond niks waard is...
Ik zou wel even het typenummer checken... anders werkt 't niet. En of je nou 40 of 60 euro uitgeeft met een op maar gemaakte sleutel die zeker werkt... ik wist te wel. Al helemaal nu de pond niks waard is...
 433MHz of 434MHz wordt hetzelfde mee bedoeld, valt sowieso in dezelfde band, protocool is sowieso wat breder dan enkel 433MHz.
433MHz of 434MHz wordt hetzelfde mee bedoeld, valt sowieso in dezelfde band, protocool is sowieso wat breder dan enkel 433MHz.  Ja, die heb ik maar hoef niet zo nodig het ultrasoon uit te kunnen zetten.
Ja, die heb ik maar hoef niet zo nodig het ultrasoon uit te kunnen zetten. Net bericht gehad van de verkoper, is idd gewoon 434 MHz.
Net bericht gehad van de verkoper, is idd gewoon 434 MHz. Ik heb de 3button-key binnen, geprogrammeerd en hij werkt.
Ik heb de 3button-key binnen, geprogrammeerd en hij werkt. Geen idee... normaal zijn t 4 knoppen toch? Schakelt die knop je alarm niet uit? Hou je m lang genoeg ingedrukt?
Geen idee... normaal zijn t 4 knoppen toch? Schakelt die knop je alarm niet uit? Hou je m lang genoeg ingedrukt?
 Dit is een drieknops.
Dit is een drieknops. Denk inderdaad dat het alarm enkel met de 4 knops om kan gaan dan.
Denk inderdaad dat het alarm enkel met de 4 knops om kan gaan dan.  Sleutel retour gestuurd en één met 4 buttons besteld.
Sleutel retour gestuurd en één met 4 buttons besteld. Zo, geld terug gehad en de 4-button key ook reeds ontvangen.
Zo, geld terug gehad en de 4-button key ook reeds ontvangen.Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill