> ga je mond spoelen met zeep, op gas moet je koken
> niet rijden en al zeker niet met een turbo of
> wankel motor
> Helaas geld die formule niet echt, opgegeven is
> opgegeven koppel,, dus echt 2x zo hoog als onze
> rx-en.
> Dat voel je ook wel als in z'n 6 bij 120 optrekt
> met een diesel ;)
> Zelfs mijn stakkerige fiat doet gechipt kwa
> vermogen niet veel onder voor de (SP)RX....helaas.
> Maar wil niet zeggen dat diesel rijden leuker is!! :)
> Onze ooster buren rijden dus wel vaker op gas,
> alleen lees ik dat er ook 'verdamper anlage'
> geinstalleerd zijn.........dat is wel erg
> jammer......
> Verdamper installaties hebben dus WEL verlies!,
> zelfs de G3 versies ervan.
> Verdamper installaties kunnen ook last van
> Backfires hebben, LPi niet...werkt exact gelijk aan
> indirekte benzine injectie.
> Helaas heb ik nog geen direkte gas injectie gezien
> :-( Dat zou geweldig zijn, warm draaien op benzine
> hoeft dan ook niet meer.
> Op jou alfa33 zal nog wel een pre G3 installatie
> hebben gezeten. vermoed ik.
> Backfires op een rotaty motor zijn idd niet goed.....
> Dat van die temperaturen op verschillende plekken
> is wel een goeie, moet eerlijk zeggen dat ik niet
> precies weet hoeveel heter LPG verbrand.
> Wat ik wel kompleet van de wereld vind is een
> stalen gas tank in de achterbak te plaatsen....weg
> is de ideale gewichtsverdeling....
> Dat zou ik er nooit voor over hebben!
> Mits een auto voor LPG ontworpen is zie ik dus geen
> nadelen...achteraf inbouw is helaas dus altijd
> behelpen
> Koppel is trekkracht en PK's zijn top snelheid.
> (versimpelt samengevat)
Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill