oke ff snel waar je op moet letten.
isolatie benzinetank (terug roep deal geweest zou gedaan moeten zijn)
motor tegen 100.000Km en bouwjaar 2003,2004 grote kans is dan dat je motor het niet gaat overleven als die al niet overleden is ;)
Motor verbruikt olie tijdens rijden ivm het type motor.
verschil tussen 190PK en 240PK is de inlaat van de motor en de computer Niet veel meer aan de motor niet zo iets als meer inhoud ofzo...
orignele velgen kunnen op de remschijven gaan roesten te zien als vlekken onder de lak van de velgen.
roest op de rem leidingen.
naar dat ik weet was er ook nog een terug roep actie voor een andere type carterpan om schuimvorming (ook wel bekend als mayonaise op de pijlstok) op de olie te stoppen.
oja en dan het verbruik ;)
schrik niet van een verbruik van 1 op 6 met een RX-8 HP dat rij ik gemiddeld dan met soms 1 op 5 en dan met langen stukken rijden soms 1 op 8 let op SOMS... ;)
dan de types die er zijn in nederland
nou kijk daar maar ff hier ;)
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=28602&cache=no auto week auto vergelijken en dan ff RX-8 aan vinken ;)
en dan nog een paar versies die niet uit zijn gebracht in NL
De RX-8 Shinka zoek maar op google :P
de RX-8 40th anniversary edition. zoek ook maar op google ;)
oja kijk ook als die navigatie heeft of die een navigatie DVD heeft uit 2003 want dan weet je gelijk dat het een auto is die gebouwd is in 2003,2004 ;)
als je nog geen test rit heb gemaakt zou ik dat maar eerst eens doen :P
oja en welkom ;) altijd leuk die MX-5jes lekker om mee te driften :P