Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / RX-8 SP
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 04-10-2016 05:11
Hierbij mag mijn Mazda RX-8 SP in de verkoop in verband met leasecontract en omdat 5 auto's echt teveel is. Dus ook aan mijn leuke Mazda tijd komt een einde....
Het is een heerlijke, sportieve auto. Geen last van de bekende problemen, start prima (zowel koud als warm) en geen roest. Ik ben de derde eigenaar van deze originele, Nederlandse auto. Aangeschaft bij 35000km en probleemloos naar de 80.000 gereden. Vanaf aanschaf iedere 10.000km de motorolie vervangen en pre-mix gebruikt voor een betere smering van de Wankelmotor.

De volgende zaken zijn recent gedaan:

- begin dit jaar Eibach/Bilstein schokbrekers en veren gemonteerd. De auto is daardoor 40mm lager komen te liggen en het weggedrag is aanzienlijk verbeterd. Drempels zijn geen probleem.
- sportkatalysator en sporteinddemper van Toyosports.
- extra oliedruk en olietemperatuursensor ingebouwd
- dagrijverlichting welke schakelt bij aan en uit zetten motor met follow me home functie
- begin dit jaar nieuwe bougies
- Bennett Built verbeterde bobines (D585)
- praktisch alle verlichting voorzien van high power LED

Verder heb ik een complete tablet inbouw set liggen die nog ingebouwd moet worden om zo met bijvoorbeeld een OBD stekker en tablet uitgebreidere motorinfo aangesproken kan worden.
De auto wordt geleverd met de originele, bijbehorende 5 spaaks velgen. Deze hebben hier en daar wat schade die veroorzaakt is door de vorige eigenaar. Op dezet set liggen momenteel winterbanden.

Zoals hierboven beschreven is de vraagprijs 7500 euro.

http://www.marktplaats.nl/wijzigAdvertentie/m1093525750.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
- Van tzeunis (ForumPro) [nl] op 07-10-2016 18:50
Verkocht!
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 07-10-2016 21:14
Kijk dat is lekker snel

Groetjes M&M
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / RX-8 SP

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill