Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / 3 in scandinavië
- Van alfred (SuperForumposter) op 10-08-2007 20:45
Net terug van een maand Scandinavië, 8.500 km getoerd in een camper, en slechts drie rexen gezien: een rode met fraaie velgen in airstripes in Oslo, een titanium onderweg in zuid Zweden en -als grootste wonder- een zwarte op Vesteralen. Vesteralen is een groep (schier)eilanden net iets ten noorden van de Lofoten en dat is al behoorlijk noordelijk (iets boven Narvik). We hadden juist tegen elkaar gezegd dat je in dit gebied niks met een RX-8 kunt doen, gezien de toestand van de wegen en de klimatologische omstandigheden in de winter, komen we een Noor in zo'n car tegen! Misschien was ze zelf ook op vakantie in die streek? In ieder geval was ik blij na al die kilometers Knaus Sky Traveller met de wegligging van een roeiboot, weer in mijn vertrouwde 8 te rijden. Al is het een uitermate vreemde ervaring om uit zo'n hoge camper over te stappen in je Mazda. Je hebt na zo'n maand in één keer het gevoel dat je ongeveer liggend op je rug vlak over het asfalt zoeft (terwijl mijn stoel toch standaard rechtop staat).
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / 3 in scandinavië

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill