Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / even voorstellen
- Van Wezel (Beginner) [nl] op 30-01-2007 16:38
Hallo,

Ik ben Jerome Wezelenburg en ben lid geworden van het forum omdat ik twijfel om een rx8 te kopen.
Ik loop al enige jaren met het idee om een rx7 te kopen omdat me dat een geweldige auto lijkt. Het gene wat mij altijd tegenhield was de prijs
Ik ben op een punt gekomen dat dat geen (enorm) probleem meer is :) alleen ben ik nu hevig aan het twijfelen of ik misschien voor wat meer geld
niet beter een auto uit 2004 kan kopen ipv 1993 of zo iets.

Ik ben vooralsnog verslaafd bezig geweest aan mijn 626-jes ( 626forum.nl ) maar begin het een beetje zat te worden om elk weekend onder de auto te liggen om het spul alleen maar rijdend te houden. vandaar dat ik ook de rx7 niet gelijk afgerekend heb en ingepakt. het blijft een auto van meer dan 10 jaar oud, en ik ben bang dat ik weer in de zelfde sleur terecht kom van elke keer weer wat repareren.

wat me nu weer tegenhoud om dan maar gelijk een rx8 te kopen is niet zozeer de prijs van de rx8 maar wel de prijs van de mazdaspeed body kit. ik heb me voor genomen dat als ik een rx8 koop er zeker een mazda speed body kit op moet.

Jullie zullen me hier en daar wel wat vragen zien stellen en misschien wat antwoorden zien geven. En wie weet wordt het toch een rx8 dan zien we elkaar op een meeting.

Jerome Wezelenburg
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 04-02-2007 18:04
Als je een bodykit zoekt voor de 8 is er naast de Mazda Speed kit nog veel aanbod.
Zelf zou ik het geld eerder besteden aan rijden, rijden en nog eens rijden.
Leuker en een RX 8 is al apart genoeg.
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / even voorstellen

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill