Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / voorstellen
- Van bartfrinking (Powerposter) [nl] op 28-06-2006 08:35
Via deze weg wilde ik me even voorstellen. Als het goed is staat er hier volgende week vrijdag de 7e een splinternieuwe RX8 in de kleur titanium grijs voor de deur vandaar mijn belangstelling voor dit forum. Na 15 jaar rijden in allerlei types alfa romeo hebben wij besloten "de gok te wagen" en een rx8 te kopen. Nooit gedacht dat ik na een proefrit zo enthousiast zou zijn over welke andere auto dan een alfa !!! Onze huidige alfa GT, overigens een prachtige wagen heeft ons nooit in de steek gelaten en we hebben er met veel plezier in gereden maar....de nieuwe uitdaging is de rx8 !
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 28-06-2006 09:24
Alvast heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Is het een Sp of een HP?
- Van bartfrinking (Powerposter) [nl] op 28-06-2006 09:37
eeeeh een SP want dat was financieel nog haalbaar :-)
maar bedankt voor het welkom !!!!!
- Van bartfrinking (Powerposter) [nl] op 29-06-2006 19:24
thank's , ik hoop hier een hele hoop te kunnen leren over onze nieuwe auto !
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 08-07-2006 08:55
Hey Bart,
Als het goed is heb jij je nieuwe 8 nu voor de deur staan. Gefeliciteerd!!!!!

Al wat kilometers gemaakt gisteren? Veel plezier verder.
- Van bartfrinking (Powerposter) [nl] op 08-07-2006 17:21
jaaaaaa, vanmorgen stond ie klaar !!!! Moest werken direct daarna maar de eerst 50 kilometer staan er dus nu op. Geweldige ervaring tot nu toe. Volgende week mag hij mee naar Frankrijk dus dan komen de eerste " echte"  kilometers op de teller. Jullie gaan ervan horen.....
- Van bartfrinking (Powerposter) [nl] op 30-07-2006 14:55
inmiddels 3100km op de klok staan na onze vakantie. De auto heeft zich (zoals verwacht) perfect gedragen. Op de vaak mooie en bochtige B wegen in Frankrijk was het genieten geblazen !! Wat een wegligging..... Verder viel de hoeveelheid bagage die we mee konden nemen me erg mee (voor 2 volwassenen en een kind van 4). Het is verbazingwekkend wat deze auto met je doet als je er in gaat rijden. Mijn alfa verleden is op slag vergeten !
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / voorstellen

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill