Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / DVD Navigatie
- Van Eric (ForumPro) op 19-01-2006 20:20
Wie weet hoe ik de opgeslagen informatie op ons Navigatiesysteem kan wissen.
Wanneer de auto binnenkort van eigenaar veranderd, vind ik het niet nodig dat alle ingegeven adressen op het systeem blijven staan.
In het boek bij dit system kan ik niets vinden.
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 20-01-2006 11:50
De zekering eruithalen en weer opnieuw erinsteken. Is alles gewist. Ook de persoonlijke instellingen zijn dan weg.
- Van Eric (ForumPro) op 20-01-2006 17:01
Welke zekering?
De stroom is er al eens vanaf geweest, de accu, maar dat hielp niet.
Waar kan ik die zekering vinden, heb nog maar even de tijd, binnenkort gaat 'ie weg .....
- Van Eric (ForumPro) op 23-01-2006 17:05
Vandaag bericht gehad van de dealer. Het lijkt niet te kunnen om de adressen uit het geheugen te krijgen.
Het geheugen slaat maximaal 50 adressen op en elk volgend adres overschrijft dus een oud adres.
Wat een gedoe :(
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 23-01-2006 20:28
Erik ik heb veel problemen gehad met de accu. Iedere keer als de accu eraf was geweest moest ik alles weer resetten. Ook de instellingen en de adressen was ik kwijt. Dus ik zou de accu losmaken en een uurtje wachten voordat je eea weer aansluit.
Wat je ook nog kunt proberen om te resetten in het verborgen menu van het navigatiesysteem. Zie andere topic mbt verborgen menu.
Succes
- Van Eric (ForumPro) op 23-01-2006 21:30
Ik heb net 50 dezelfde adressen ingegeven met steeds een ander huisnummer. Dat heeft ook gewerkt.
Alle oude adressen zijn nu overschreven. Meteen ook maar alvast alle losse spullen uit de auto gehaald.
Nog een weekje denk ik, en dan is het gebeurd .....
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 24-01-2006 00:36
charlyrx8:

> Wat je ook nog kunt proberen om te resetten in het
> verborgen menu van het navigatiesysteem. Zie andere
> topic mbt verborgen menu.
> Succes


Die tip wou ik ook al geven, maar dat heb ik maar achterwege gelaten omdat er ook een optie inzit om je totale firmware te wissen.
Die wil je dus NIET hebben, dan mag ie terug naar de dealer. Dus wel oppassen welke optie je kiest.
Ik weet niet meer welke je precies moet hebben, dan zou ik de schermen moeten bestuderen
Vijftig fake adressen ingeven werkt natuurlijk ook...
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / DVD Navigatie

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill