Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / 13 november. Technische dag RX-7 Club.
- Van jaap de With (Powerposter) [nl] op 03-11-2005 21:06
Beste mensen,

Zondag 13 november a.s. organiseert de Mazda RX-7 Club weer haar jaarlijkse technische dag. Het onderwerp dit jaar is 'Tuning' en dan met de nadruk op de rotatiemotor. We zijn te gast bij Beek Autoracing te Den Haag. zie:www.beekautoracing.nl . Ik denk dat dit voor RX-8 rijders ook interessant kan zijn en daarom ben je als RX-8 rijder welkom. Er is wel een maximaal aantal deelnemers gesteld dus wacht niet te lang met aanmelden.  Voorwaarde is ook dat je een RX-8 bezit. Je mag één introducé meenemen. Ben je geïnteresseerd dan kun je je aanmelden bij mij. email: j.s.de.with@freeler.nl
Geef bij aanmelding door met hoeveel personen je komt. Geef ook door het kenteken en kleur van je auto door. Je kunt je aanmelden tot zondag 6 november 24.00u. 

Met vriendelijke groet,

Jaap de With. (Evenementen RX-7 Club).
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 04-11-2005 05:10 Edited 05-11-2005 04:01
jaap de With:

>Het onderwerp dit jaar is 'Tuning' en dan met de nadruk
> op de rotatiemotor.


Mijn aanmelding is onderweg.

Edit: is inmiddels bevestigd! :thumb:  :)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 05-11-2005 04:01
rx8sport:

> jaap de With:
>
> Mijn aanmelding is ook onderweg


Zullen we samen de A4 "doen"? ;)
- Van henkie (SuperForumposter) [nl] op 05-11-2005 16:49
Ik ben er ook !
- Van Eric (ForumPro) op 05-11-2005 21:08
Corrie en ik komen ook, kunnen Sander en Caecil ons bij afrit 6A op de A4 oppikken.
- Van Maxfun (Deelnemer) [nl] op 07-11-2005 14:46
Als het enigszins lukt probeer ik ook te komen.
Het hangt ervan af of de Dealer m'auto weer in orde heeft voor zondag de 13e.
Ik mis de 6e versnelling en woensdag komt er iemand van Mazda om te kijken of de bak gemaakt wordt of vervangen.
Het schijnt de 1ste RX8 te zijn met een kapotte versnellings bak in Europa (dat heb ik natuurlijk weer).

Groet "Maxfun"

ps als m'n RX8 niet op tijd klaar is (waar ik eigenlijk ook wel vanuit ga) mag ik dan evengoed komen met een andere auto??
lijkt me nl erg leuk om de andere RX8 rijders en leden een keer te ontmoeten.
- Van Eric (ForumPro) op 07-11-2005 15:28
Hoi Robert,

Pech hebben, noemen ze dat, maar je zult het maar hebben...:(
Vraag even aan Jaap de With over zondag. Zijn e-mailadres staat in het eerste bericht.
Ik wens je heel veel succes met je 8 en ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Groeten,

Eric
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 07-11-2005 22:13
@ Maxfun: staat jouw 8 bij Biesheuvel? of ben je overgestapt naar Fakkert?

Je kunt zondag ook met mij meerijden als je wilt, we kunnen afspreken bij Biesheuvel voor de deur.
- Van Maxfun (Deelnemer) [nl] op 08-11-2005 12:19
Caecil,

Erg aardig van je maar met je meerijden wordt wat lastig daar ik een gala-feest in Assen heb en zaterdag daar tevens blijf overnachten.
Zondagochtend ga ik weer terug (rijdt met m'n broer mee) en was dan van plan om vanuit Hoorn naar Den-Haag te rijden.
Weet helaas niet exact hoe laat ik dus terug ben (krijg je als je van andere afhankelijk bent). Maar ik heb wel een bolide om naar Den Haag te kunnen rijden (deze hoeft niet getest of zoiets te worden) en wil daar gewoon wat rond kijken en babbelen met een ieder die er aanwezig is en dan met name de aanwezig RX8 rijders.

M'n auto staat bij Biesheuvel en ze behandelen de klachten en problemen tot zover prima en naar teveredenheid.
Heb zonder problemen een leenauto van ze gekregen, de bak wordt onder garantie of hersteld of vervangen, kortom ik heb geen enkele klacht over Biesheuvel. Fakkert ken ik als Dealer in Hoorn redelijk goed, ben daar een aantal malen geweest met mijn vorige auto en dat is uiteindelijk ook allemaal naar tevredenheid afgehandeld. Alleen ik heb m'n auto bij Biesheuvel gekocht en ga daar dus dan ook heen voor service en of garantie.

Wie weet tot zondag.

Groet, Robert "Maxfun"
- Van Eric (ForumPro) op 14-11-2005 11:59
De technische dag gisteren was bijzonder interessant.
Graag wil ik de RX7 club hartelijk danken voor de uitnodiging.
Het was leuk om gelijkgestemden te ontmoeten en weer van alles te leren.
Indrukwekkend waren de 7ens die op de testbank tot het uiterste werden gedreven.
Goede locatie Van Beek Tuning, aardige mensen en goede catering.
Nogmaals bedankt en wellicht tot een volgend treffen.

Corrie en Eric van Dun
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / 13 november. Technische dag RX-7 Club.

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill