Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / Prins Bernhardlaan Alphen aan den Rijn
- Van Eric (ForumPro) op 01-10-2005 15:49
Om 15.30 uur reed er een donker gekleurde RX8 (door tegenlicht van de zon konden we de exacte kleur niet goed bepalen) richting Alphen Centrum en het was niet de auto van Mazda Baak want die stond even verder gewoon voor de deur van de dealer.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 01-10-2005 16:18
Garfield heeft deze ochtend een zwarte 8 in Julianadorp geparkeerd zien staan en gisteren is er door een medeforummer van Flitsservice een Rode 8 op de A12 Woerden richting Gouda tussen 8 en 8.15 uur gespot.
Zelf zie ik bijna nooit een 8 rijden. :(
- Van GirlyRX8 (Powerposter) [be] op 14-10-2005 20:47
ik ben er het afgelopen jaar welgeteld 2 tegengekomen. Eén op de expressweg Antwerpen-Knokke en een rode aan het rond punt hier in Maldegem. Dit voorjaar stond er echter opeens een titanium op onze parking van de winkel. Ik content, eindelijk iemand om over de 8 te praten. Bleek dat het een man was die hier vlakbij woont en hij had die 8 overgekocht van zijn mazda-dealer omdat iedereen hem uitlachte met zijn mx5. Dikke pech dus!
- Van pukulan (Beginner) [nl] op 15-10-2005 17:11
Vandaag, zaterdag, een zilvergrijze in sliedrecht, en tot mijn verbazing op dezelfde dag in mijn woonplaats Ridderkerk een gele op de parkeerplaats achter de albert heijn.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-10-2005 22:36
pukulan:

> in mijn woonplaats Ridderkerk een gele op de parkeerplaats
> achter de albert heijn.


Zo, dat is echt bijzonder. Bij mijn weten zijn er drie gele 8-en in NL. Van twee kennen we de eigenaar, de derde stond een tijd te koop bij de dealer in Enschede. Of dat nog zo is.......??????
- Van gerben (Beginner) [nl] op 16-10-2005 08:43
@pukulan

Zowaar ontdekte ik vandaag in Sliedrecht ook een zilvergrijze RX-8, we kwamen elkaar tegen op een rotonde en ik moest spontaan even zwaaien. Was jij dat? :-)
- Van pukulan (Beginner) [nl] op 16-10-2005 12:05
Klopt , dat was ik !
Geinig om de zelfde kleur tegen te komen.
- Van gerben (Beginner) [nl] op 16-10-2005 20:47
Grappig zeg, zo kom je er nog eens 1-tje tegen. Ik weet er hier in de regio (lees: Alblasserwaard en omstreken) overigens 5 a 6 te staan dus heel zeldzaam zijn ze hier in de regio niet!
- Van Eric (ForumPro) op 21-10-2005 07:07
Caecil:

>
> Zo, dat is echt bijzonder. Bij mijn weten zijn er
> drie gele 8-en in NL. Van twee kennen we de
> eigenaar, de derde stond een tijd te koop bij de
> dealer in Enschede. Of dat nog zo is.......??????


Op de Mazda website, bij occasions, staat er nu een te koop, een HP, met RX kenteken.
In Rilland, dat ligt in Zeeland.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-10-2005 10:46
Dan zijn het er dus minimaal 4. Des te beter.
- Van Eric (ForumPro) op 21-10-2005 11:53
http://www.autohoebeke.nl/index.asp?p=2

Op pagina 2 van het occasionaanbod van deze dealer.

Misschien is dit wel "The last Yellow RX8 in the Netherlands" .....:)
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / Prins Bernhardlaan Alphen aan den Rijn

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill