Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / RX-8 fotografen op de foto (Matijs en Nick)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 01-08-2005 23:04
Nog steeds is onze auto een unieke verschijning en iedereen hier heeft het waarschijnlijk al eens meegemaakt dat er een foto gemaakt werd door voorbijgangers. Mijn 8 heb ik op mijn werk meestal zo geparkeerd dat ik hem vanaf mijn buro kan zien en zoals inmiddels bekend ben ik zelf de fotografen gaan fotograferen wanneer dit mogelijk is. Om het onderwerp Nekkenverdraaiers van Kees niet verder met mijn foto's te verstoren,  hier een nieuwe start. Wanneer jullie foto's hebben, plaats ze!!

Vanmorgen werd er al een foto gemaakt van de auto, maar toen was ik zelf even echt aan het werk, een minder drukke collega had het wel in de gaten. Nou had ik vanavond het raam open staan en ik hoorde druk praten waarbij "RX-8" toch echt heel duidelijk overkwam. De camera lag nog in de aanslag van vanmorgen, dus deze heren stonden er op. Dit keer werd ik ook gezien en meteen ontstond door het open raam een gezellig gesprek. Ze vroegen hoe laat ik weg zou rijden, wilden daar op wachten om het geluid van de motor te horen. Ach ja, zoveel belangstelling, dan maar meteen de boel opruimen. Eenmaal buiten meteen gestart, motorkap open, promotiepraatje over de 8 gehouden (was niet nodig, ze waren al gek van de auto) en uiteindelijk na zoveel enthousiasme maar aangeboden of ze een stukje mee wilden rijden.
Matijs en Nick, het was erg gezellig. Mede door jullie weet ik weer waarom ik de 8 nog steeds zo leuk vind!!!
- Van matijs (Beginner) [nl] op 02-08-2005 00:29
Heey, Caecil het was ook echt de moeite waard hoor.. Wat een BAK! nogmaals bedankt. ;-)
- Van Nick (Beginner) [nl] op 02-08-2005 08:28 Edited 02-08-2005 08:33
Was idd geweldig, erg gaaf om een keer die 9500 rpm mee te maken.
Nogmaals bedankt :)

edit:
ik zal mijn foto's binnenkort ook posten..
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / RX-8 fotografen op de foto (Matijs en Nick)

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill