Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / Rode 8 met vouwwagen gespot....
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 25-07-2005 21:25
Jaaa, Outjer ik zag je zojuist rijden met de vouwwagen erachter...het is dus gelukt met die trekhaak! Maare eerlijk gezegd ziet t niet sportief uit..hahaha..
Leuke vakantie gehad?
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 28-07-2005 20:18
Klopt dat het er niet sportief uitzag,  maar ik ben toch nog nooit zo sportief met een vouwwagen op vakantie geweest! Mijn schoonvader is met  een Simca 1000 met dezelfde vouwwagen erachter in 1970 ook op vakantie geweest. Met 35 pk !! Dus met 192 pk kon ik toch nog veel inhalen. Bovendien heeft de RX-8 het voordeel dat de wielbasis erg groot is en de afstand van de haak tot de achteras relatief klein waardoor je een heel stabiele combinatie krijgt.De luchtweerstand neemt ook maar weinig toe , want met de cc op 130 (in Frankrijk) reed ik nog 1 : 9,1 .(56 liter voor 515 km)   
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 29-07-2005 00:28
Nou das zuinig... Dus een leuke vakantie gehad? Wij vertrekken zaterdag naar Egypte, zouden er naar de pyramides enzo gaan kijken, die nu waarschijnlijk dicht zijn ivm terreur... hopelijk dat het in die drie weken verbeterd daar.
Trouwens we hebben ons niet opgegeven voor Tour de Lux, ,zijn wel van plan om die zondag op tijd
smorgens er heen te rijden en evt mee te touren als dat kan; het hele weekend redden we helaas niet.
Misschien tot dan...
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / Rode 8 met vouwwagen gespot....

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill