Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / Fijne Feestdagen
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 24-12-2016 14:24
Er is nu al wekenlang niets meer gepost op dit forum. Het blijft maar stil. Niemand schijnt iets te melden te hebben, ikzelf ook niet. Om het hier toch nog een beetje gezellig te maken wens ik jullie allemaal

Fijne Kerstdagen en veel veilige kilometers in 2017!

Olof
- Van rudolphw (Rotary SuperSpammer) [nl] op 24-12-2016 22:28
Olof, bedankt........
Ook jou en alle anderen hetzelfde toegewenst.........
Groetjes, Ruud

PS
Ook op het Duitse forum worden de activiteiten duidelijk minder en andersoortig.........
Zelfs in de USA en UK is dat zo.........
Veel over motoren die defect geraakt zijn.....en een toename aan tuning en ombouwtoestanden.....
Het aantal nog lopende Rexen  in de verschillende landen wordt vanzelfsprekend steeds minder.....dat telt ook mee...
Daarnaast dat we denk ik in de 2e van de 4 Rex-levensfasen zitten....... 1e = nieuw aangeschaft, veel delen van nieuwe ervaringen etc..................2e = deels nog oude eigenaren en vooral veel mensen die hem 2e hands hebben gekocht en hun specifieke onderwerpen en problemen hebben.........3e fase = kan ik nog niet zo goed invullen..........4e fase = over ca 5-10 jaar met toenemende belangstelling voor de classic RX-8 met opleving van aktiviteiten tussen pure liefhebbers op een forum vooral gericht op het in stand/rijdbaar houden van de overgebleven Rexen.......met afnemende beschikbaarheid van OEM vervangingsdelen.....
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 25-12-2016 12:04
haha..dank je wel.jullie allemaal ook.
goede dagen.
de rede dat ik minder hier zit is vooral omdat ik veel werk en niet veel achter laptop zit.
alleen voor rekeningen maken haha.
heb naast de rex ook een bedrijfs busje dus daar zit ik 9 vd tien keer in.
heb vorig jaar volgens mij amper 1500 km mee gereden..hij moet in januari weer voor een keuring maar ben benieuwd..
heb m dit jaar ook amper gebruikt.
met mooi weer pak ik ook de motor dus,
toevallig gister mee gereden naar amersfoort.
maar dan geniet ik toch wel weer van zijn vermogen en rustige geluid op de snelweg in zijn 6..
iriteer me wel steeds aan de navigatie...die is zooooo niet up to date... vind een nieuwe cd veel te duur maar das eigen schuld.
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [de] op 26-12-2016 00:46 Upvotes 1
Ook fijne feestdagen gewenst voor iedereen. Dit forum is na 12 jaar de kleine groep rx-8 ers bedient te hebben weggeconcurreerd door Facebook en aantal ontevreden nieuwkomers. De 13 jaar gaat ie zieltogend wel halen. Het zal het laatste jaar wel worden denk ik.
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 26-12-2016 11:25
tja . heb t al eerder meegemaakt.
was lid van crxclub en dat werd ook zienderogen minder.
volgens mij bestaat ie niet meer.
zie ze ook zelden meer rijden
maar heb mijn crx vtec nog steeds. ergens in een schuur  maar toch.
hij loopt nog wel mooi. alleen bekleding herstellen kom ik niet aan toe,
de rex gaat ook nooit meer weg...dus die eindigd denk ik er naast..
ben aan t sparen voor ander auto omdat ik de rex bijzonder vind..en m wil sparen.
maar dan zal t met de leden hier ook minder worden ja..dus langzaam verdwijnen.
of zie ik dat verkeerd
- Van V.M.Ly (ForumGeweldenaar) [nl] op 27-12-2016 00:01
Fijne feestdagen en nog bedankt voor het advies om iets zelf op te richten (y)
- Van mluyben (SuperForumposter) [nl] op 28-12-2016 19:35
Beetje laat, maar iedereen fijne feestdagen!
Voor het eerst sinds kerst weer op het forum :)
Erg rustig hier idd, vind de facebook site grappig omdat hij actiever is, maar vind een forum veel interessanter voor diepgaande projecten of onderwerpen.
Facebook is lastig om te lezen en vooral volgen van echte projecten... terug zoeken is helemaal een onbegonnen klus.
Ik denk dat ik hoor bij de 2de fase eigenaren (nieuw was en is me gewoon te duur), maar hoop hem nog te hebben voor de 4de fase.
Enige wat ik kan melden is dat ik ook begonnen ben aan het vervangen van de crappie standaard navigatie voor een tablet en een arduino om de bediening van het draai systeem over te nemen.
Vordert langzaam maar zeker zal ik maar zeggen :)

Grtz, Marcel
- Van rx8wolf (Powerposter) [nl] op 29-12-2016 14:01
Deze gaat de 4de fase zeker niet halen :-)

http://nhnieuws.nl/nieuws/197798/automobilist-richt-ravage-aan-ramt-tien-autos?utm_source=sprinkle&utm_medium=widget-5625fb7ec483d&utm_content=www.rtvnh.nl

Voor iedereen hier veilige kilometers in het nieuwe jaar.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 29-12-2016 20:04
alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Dat er weer veel leuke en veilige km,s gereden mogen worden.

Groetjes M&M
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / Fijne Feestdagen

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill