Ik wil ook nog wel even een bijdrage doen hierover:
1. nog steeds veel respect voor Leo om alles draaiende te houden. Echter wanneer het forum lang eruit geweest is, dropt direct het aantal visits. Nu is dit de afgelopen weken niet meer gebeurd en lijkt dit opgelost.
2. de "jeugd" op facebook? Mwoah M&M.... jullie zijn ook beiden in de FB groep en of wij ons nu nog onder de jeugd kunnen scharen... De respons tijd op FB bij een probleem of vraag is minuten terwijl we hier over uren danwel dagen spreken. Niet echt de bedoeling wanneer er iets stuk is of je een klus wilt uitvoeren en vastloopt denk ik. Binnen de app binnen minuten respons op elkaar.
3. het forum is "verouderd"; foto's zijn van 2005? en er wordt niks actueels of iets van nieuwe activiteiten gepost op de intro pagina. Dat wordt binnen de FB groep wel veel gedaan; enkele meets per jaar en dit jaar wederom Japfest. Ik snap dat jullie de "harde kern" van de RX8 pagina en club zijn, maar vernieuwing tegenhouden in verschillende opzichten is stilstand. Jij bent toch ook blij dat er 24/5 onderdelen geleverd kunnen worden ipv een week wachten?
Ik vind het leuk hier mijn topic levendig te houden, post dubbel: zowel hier al op FB en ik denk dat we beide werelden moeten combineren om het kleine clubje bij elkaar te houden. Dit zeggende over dit veelbesproken issue.
PS: ik wil net zoals Olof best helpen de site vernieuwen en actueel maken met nieuwe foto's, meetings of activiteiten.