Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / nog steeds tevreden
- Van Kees (Deelnemer) op 21-06-2005 19:28
Na een half jaar rijden in de RX8 is het nog steeds kicken, kijkers op de weg, in de file, op parkeerplaatsen.
Sommige mensen komen naar me toe om te vragen wat voor een auto het eigenlijk is, dat komt doordat ik
alle type aanduidingen er af heb laten halen. Er zijn zelfs mensen geweest met de vraag of ze er een foto
van mochten maken ( al 2 X ). Ik heb zelf nog geen enkel probleem met de 8 gehad en ben zeer te tevreden.  Het benzine, olieverbruik en de 240 euro boete ( iets te hard gereden) nemen we maar voor lief. 
Ik ben in het afgelopen 1/2 jaar maar 1 RX8 tegen gekomen, helaas reed ik toen in een andere wagen toen ik hem voorbijreed (begin April op de moerdijk, het was een zwarte )
Wij verheugen ons op de ontmoeting 2 juli.

Groetjes Kees&Ellen
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-06-2005 20:28
Blij om te lezen dat er ook tevreden rijders zijn. Die foto's van de zilveren in de buurt van Wognum zitten me nog steeds dwars. ;)

Ik ben na ruim één jaar ook nog steeds heel blij met de 8. Gisteravond gewoon voor de lol nog een extra rondje op de rotonde gedaan omdat ie zo lekker stuurt. En toen ik vanmorgen de voordeur uitstapte vond ik toch weer dat de auto er heel erg mooi en bijzonder uit ziet. Kan me goed voorstellen dat anderen zo kijken, doe ik ook nog!
- Van Eric (ForumPro) op 22-06-2005 09:26
Er gaat geen dag voorbij zonder te genieten van de 8. Ook elke dag is er aandacht. Is het niet voor de deur, dan wel in de file.
Mensen blijven enthousiast en soms hebben ze inderdaad nog nooit een 8 gezien. En alhoewel ik wel de type aanduiding op de auto heb en laat zitten, moet ik meestal zelf uitleggen dat het een Mazda is ...... Voorlopig blijf ik er dus wel in rijden.
Heb net de 20.000 km aangeraakt in 18 maanden.
- Van Z z z (Deelnemer) [be] op 16-09-2005 11:54
Ik ben ook van plan de kentekens er te laten afhalen, op de RX-8 vanachter na. Hoeveel heeft dit je gekost? Want er zijn gaatjes die moeten dichtgemaakt worden zeker?
- Van Kees (Deelnemer) op 25-09-2005 19:11
Wij zijn vandaag terug gekomen van vakantie, maar zoeken het even voor je op de komende dagen. Aan de voorkant hebben wij ook het mazda teken eraf laten halen zodat je een gladde neus hebt, zodat ze als in de binnenspiegel kijken ook kunnen raden naar het merk :-)
- Van Kees (Deelnemer) op 30-09-2005 19:12
Rekening gevonden ,het was 294,00 euro inkl. spuiten, exkl. BTW
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / nog steeds tevreden

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill