Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Aangeboden: enkele OEM onderdelen
- Van Michael Z (SuperForumposter) [nl] op 22-03-2015 13:45
Hallo allemaal,

Binnen enkele maanden komen er een aantal originele onderdelen vrij van mijn RX-8 omdat deze worden vervangen voor upgrades, aangezien ik hier zelf niets meer aan zal hebben en deze anders blijven liggen bied ik ze hier alvast aan.  Mocht er iemand interesse hebben dan hoor ik het graag.

- Olie carter                                                              (in goede staat)
- Olie koelers + leidingen                                           (koelers hebben wat verbogen vinnetjes, zijn verder ok / leidingen zijn goed)
- Radiator + slangen & klemmen                                (beiden in goede staat)
- Startmotor                                                             (in redelijke staat, is echter oude 1,3kW type)
- Ontsteking; Bobines + Kabels + Bougies + Bracket   (staat moet nog nader worden bekeken)
- Motorsteunen                                                         (staat moet nog nader worden bekeken, lijken in orde te zijn)
- Differentieel rubbers                                               (staat moet nog nader worden bekeken, lijken in orde te zijn)
- Veerpootbrug                                                         (in goede staat, zwarte lak bevat enkele lichte krasjes)
- Uitlaatsysteem; spruitstuk, middenpijp, einddemper  (allen in goede staat, verkoop ZONDER katalysator)

- Complete mistlicht set voorzijde, incl. montageonderdelen en bediening voor aan de stuurkolom (z.g.a.n.)

Groeten,

Michael
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 28-03-2015 18:22
Ik ben wel benieuwd wat je er voor in de plaats krijgt :)

Groetjes M&M
- Van Michael Z (SuperForumposter) [nl] op 28-03-2015 18:53
Dat kan ik redelijk kort wel verklappen Martine ;)

- Olie carter: wordt een aluminium Greddy carter met magnetische plug.                                                       
- Olie koelers + leidingen: worden twee grotere oliekoelers met rvs leidingen, een custom thermostaat en zwart gepoedercoate koeler schermen.
- Radiator + slangen & klemmen: wordt een big core aluminium Mishimoto radiator met Mishimoto silicone slangen en rvs klemmen.
- Startmotor: wordt een 2kW (Mitsubishi) upgrade.
- Ontsteking: Bobines + Kabels + Bougies + Bracket   Wordt een geupgrade custom opstelling deels gebaseerd op de R3 series RX-8 maar krachtiger.
- Motorsteunen: wordt een set van rvs steunen met silicone bussen.
- Differentieel rubbers: wordt een set van rvs met silicone bijpassend bij de motorsteunen.
- Veerpootbrug: wordt een sterkere (en mooiere) variant.
- Uitlaatsysteem; wordt een Racing Beat / Greddy combo.

- Mistlicht set voorzijde; wordt een geïmporteerde blauw gekleurde versie bijpassend bij de lakkleur ipv de standaard mistlichten.

Foto's volgen tzt
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Aangeboden: enkele OEM onderdelen

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill