Iemand zin om zondag 13-07-2014 mee naar de Nürburgring te gaan?
Iemand zin om zondag 13-07-2014 mee naar de Nürburgring te gaan?

Je kan ook voor de gezelligheid mee ;)
Je kan ook voor de gezelligheid mee ;)
 Niet meer personen die mee willen? gezellig als rex rijders onderlkaar een leuke tour door de eifel!!
Niet meer personen die mee willen? gezellig als rex rijders onderlkaar een leuke tour door de eifel!!
 Ik kan helaas niet... had graag nog eens over de rong gewild. Laatste keer was in mijn Fiesta RS turbo.... heul heul lang geleden. Staan er nog andere tochten op de planning?
Ik kan helaas niet... had graag nog eens over de rong gewild. Laatste keer was in mijn Fiesta RS turbo.... heul heul lang geleden. Staan er nog andere tochten op de planning?
 Ik moet werken die dag, jammer.
Ik moet werken die dag, jammer. Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn! Maar ik denk dat we/ik in aug/sept nog wel iets kunnen organiseren :)
Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn! Maar ik denk dat we/ik in aug/sept nog wel iets kunnen organiseren :)
 voor a.s. zondag 13 juli:
voor a.s. zondag 13 juli: Veel plezier vandaag.
Veel plezier vandaag.
 Inmiddels is iedereen weer veilig thuis gearriveerd. Het was een leuke rit er naar toe, de meeste hebben 2 rondjes op de Nordschleife gedaan en op terug weg lekker binnendoor gereden. Kortom een hele gezellige dag en zeker voor herhaling vatbaar. Hieronder nog enkele impressie foto's:
Inmiddels is iedereen weer veilig thuis gearriveerd. Het was een leuke rit er naar toe, de meeste hebben 2 rondjes op de Nordschleife gedaan en op terug weg lekker binnendoor gereden. Kortom een hele gezellige dag en zeker voor herhaling vatbaar. Hieronder nog enkele impressie foto's:

geweldige dag :D leuk groepje, heerlijk gereden en heerlijk weer.
geweldige dag :D leuk groepje, heerlijk gereden en heerlijk weer.
 Filmpje van mij:
Filmpje van mij: ik op en plek welke niet mocht helaas dus de camera eindigde in de auto zonder te filmen, wel heb ik in de 2de sessie nog een stuk via de telefoon gefilmd.
ik op en plek welke niet mocht helaas dus de camera eindigde in de auto zonder te filmen, wel heb ik in de 2de sessie nog een stuk via de telefoon gefilmd.Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill