Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / Alarmsysteem inbouwen
- Van Mageddon (Deelnemer) op 05-05-2014 13:59
Hallo allemaal,

Mijn RX 8 heeft geen centrale deurvergrendeling en (ik neem aan) alleen een af fabriek alarm.
Nu zit centrale deurvergrendeling vaak bij alarmen in en de keuze uit verschillende systemen is groot.

Nu kunnen alarmsystemen tegenwoordig meer dan alleen tuut tuut doen en ik wil een goede prijs / kwaliteit / kwantiteit verhouding vinden.
Met andere woorden, voor een zo scherp mogelijke prijs een goed systeem met veel opties.

Het meest ideale zou een systeem zijn die bv ook de auto van afstand kan starten en of de ramen/dakraam dicht doet.

Daarbij heb ik twee linker handen en moet ik dus een inbouwer hebben (omgeving zoetermeer).

Iemand ervaring met alarmsystemen / inbouwers?
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 05-05-2014 14:26
Een RX-8 zonder centrale vergrendeling? ik wist niet dat die er waren.
- Van Mageddon (Deelnemer) op 05-05-2014 14:56
Kan eraan liggen dat het amerikaanse import is? Hij heeft verder alles elektrisch incl cruisecontrol, stoelen etc...
Of er waren ooit losse afstandbedieningen die verloren zijn gegaan, ik kreeg in ieder geval 1 normale sleutel en een 'codesleutel'.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 05-05-2014 15:01
Volgens mij hebben alle Rexen centrale vergendeling. Ook alle US versies.
- Van Mageddon (Deelnemer) op 05-05-2014 15:08
Ik heb de vraag even via een contactformulier bij een dealer neergelegd, dan weet ik daar wat meer over.

De originele vraag blijft staan ;) als iemand me in een richting kan wijzen mbt alarmsystemen hoor ik het graag.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 05-05-2014 16:35
Ik heb er een van Meta. Werkt prima.
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 06-05-2014 18:38 Edited 06-05-2014 18:44
Alle rx8-ten hebben centraal deurvergrendeling met allarm
binnen en buitenlandse.
dus zou graag de geschiedenis van deze rex willen weten.
is zoiezo een buitenlandse.
zou kunnen dat de allarm defect is en dus alleen met sleutel is te openen.
Oftewel ... de vorige eigenaar wilde er geen geld aan uit geven ?
Of is gestolen geweest
hij is van 2004
is in nederland sinds febr. 2010 en de eerste tenaamstelling sinds dan is mei 2014
dus bijna 4 jaar geen ander eigenaar gehad?
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 06-05-2014 18:41
Mis je niet gewoon de afstandsbediening waardoor de RX-8 nu alleen met sleutel is te openen?
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 06-05-2014 18:54
klasse 2 is standaard op de rex...

Groetjes M&M
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 07-05-2014 09:21
Ik weet dat er bij sommige modellen wat kleine verschillen zitten in welk land een auto wordt geleverd maar qua alarm systeem zou ik toch wel zeggen dat dit toch echt overal standaard zou moeten zoals de velgen die er bij geleverd worden bij wijze van spreken.
Ik zou dit even navragen bij een Mazda dealer.
Zoals meerdere al hebben aangegeven kan het inderdaad zijn dat het alarm/vergrendeling defect is of dat gewoon simpelweg de afstandsbediening verloren is gegaan.
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / Alarmsysteem inbouwen

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill