Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / Schokbrekers achter
- Van Vinii (Deelnemer) [gb] op 10-01-2014 15:13
Goedemiddag,

Van mijn RX8 zijn helaas de schokbrekers achter niet meer goed. Deze moeten vervangen worden.

Ik ben bij de mazda-dealer geweest, die gaf aan €410,- excl. BTW en Montage per schokbreker. (ik moet er dan 2 hebben, links en rechts)

Ik heb zelf andere garage gebeld en ook gegoogled. Aan aantal garage bieden schokkenbrekers aan van het merk SACHS.

Heeft iemand ervaring met het merk SACHS of misschien een andere merk/oplossing?

Zelf ben ik deze tegengekomen
http://www.mister-auto.nl/fl/schokdemper-achteras/mazda-rx-8-se17-2-6-192pk_v17405_g900002.html

Alvast bedankt!
- Van Dj Peter (Deelnemer) [be] op 10-01-2014 17:57
Schandalige die prijzen bij de dealers!

Sachs is zeker een volwaardig alternatief.
Hou er wel rekening mee als je ze zelf wil plaatsen dat je een setje degelijke veerspanners nodig hebt en best de wagen laat uitlijnen nadien.

KYB heb ik nog geen ervaring mee maar is volgens mij ook een gekend merk dat aftermarket levert voor Japanse wagens.

grtz Peter
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 10-01-2014 18:47
SACHS is idd ook goed!

Maar je kan natuurlijk ook hier op de club, ook een setje kopen bij leden die een rex in onderdelen doen.

Groetjes M&M
- Van Vinii (Deelnemer) [nl] op 10-01-2014 21:23 Edited 10-01-2014 21:32
Hey,

Bedankt voor jullie reactie, ga van de week nog ff langs andere garages. Denk toch dat ik die SACHS ga halen.

Ja dealer-prijzen slaan totaal nergens op!

Gr.

Vinii
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 12-01-2014 02:56
Inderdaad 2e hands, of aftermarket. Gelijk een schroefsetje d'r onder. Ben je nog minder kwijt ook.
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / Schokbrekers achter

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill