Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Voorstellen
- Van TRX04 (Deelnemer) op 03-05-2012 08:28
Hallo allemaal! Na een poos op deze forum ter informatie en kennis opgedaan te hebben, lijkt het me bij deze een goed idee om te registreren, bedanken en voor te stellen!

Ben sinds maart eigenaar van een rode 2004 HP uit de UK, een trotse welteverstaan :-) Wat een auto mensen!!! Maar dat wisten jullie al! Bij een auto als deze zit zoveel emotie inbegrepen dat ik soms even niet meer weet of ik haar voor altijd wil koesteren of zo snel mogelijk weg wil doen?? Gelukkig hoort ze (ik heb haar T-Rex genoemd vanwege haar "TRX" kenteken), dat laatste niet omdat ze voor een beurt en een APK bij de locale Mazda service is.

En daarom ook gelijk mijn dank, aangezien jullie mij slimmer hebben doen lijken dan dat ik zelf ben, met de gecombineerde ervaringen en tips etc van de gebruikers op deze forum! En ook mijn eerste frustraties vanwege een startprobleempje (aparte topic hierover volgt)!

Hoop haar zo snel mogelijk weer terug te krijgen, zodat ik haar een paar volle tanks, enkele N-wegen en een paar red-line beeps kado kan doen :-)
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 03-05-2012 09:23
Welkom hier en veel plezier met je T-Rex ;-)
- Van Busdriverkeuh (SuperForumposter) [be] op 03-05-2012 09:26
nogmaals welkom hier op het forum dan, nu als volwaardige (T-)Rex eigenaar :).
proficiat met je aankoop en veel plezier met je wagen :)
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 03-05-2012 10:21
Welkom en geniet van je nieuwe relatie!

Olof
- Van TRX04 (Deelnemer) op 03-05-2012 10:41
Bedankt!! Gaat wel lukken, net gebeld door de Mazda Service en kan dr eind vd middag ophalen :)

Het volgende is aan/wordt gedaan;
Nieuwe banden 2x, 1,4mm profiel ivm APK
Nieuwe accu 70mAh, had zijn beste tijd gehad
Nieuwe bougies, ook zga helemaal versleten
Bobines nakijken/drogen/schonen, bleek in een nog prima staat te verkeren
Nieuwe stabilisatorstang achter, afgebroken
Catalysator check/schoonmaak, rammelde af en toe
Claxxon, bedrading, zekering
Stadsverlichting
APK + Beurt

Kostenplaatje voorzover nog onbekend, maar ga uit van een €7-800
- Van Busdriverkeuh (SuperForumposter) [be] op 03-05-2012 11:28
dat is al een hele waslijst :), hopelijk staat hij dan volledig in orde :)
- Van TRX04 (Deelnemer) op 03-05-2012 21:46
Busdriverkeuh:

> dat is al een hele waslijst :), hopelijk staat hij
> dan volledig in orde :)


Inderdaad een hele waslijst, maar is nu helemaal in orde en start weer binnen een seconde (of 2), lekker rondgereden weer en stiekem geprobeerd Gan San zijn footwork na te doen (http://www.youtube.com/watch?v=E5fHwrIZa50) :P

Zo die RX8 meet mag van mij wel geplanned worden hoor!
- Van roy_1985 (ForumGeweldenaar) [nl] op 04-05-2012 05:41
welcome op het forum als geregistreerde rx-8 eigenaar.

dat is zeker een waslijst aan punten maar indd beter dat hij daarna goed is toch. :)
- Van TRX04 (Deelnemer) op 04-05-2012 21:59
Dat is het belangrijkste inderdaad! Qua kosten nog redelijk weten te houden, maar vanwege extra werk en uren een 300 euro duurder uitgekomen dan initieel geschat.

Morgen maar eens richting Amsterdam rijden, kans dat ik onderweg (A1 vanaf Deventer) anderen tegenkom?
- Van roy_1985 (ForumGeweldenaar) [nl] op 05-05-2012 05:55
haha dat is altijd maar de vraag. sinds ik mijn rex zelf heb ben ik nog geen ander tegen gekomen (moet ik ook zeggen dat ik in flevoland woon en daar bijna nooit iemand rijd)

met uitzondering op martine uiteraard
- Van Toffe Peer (ForumGeweldenaar) op 05-05-2012 12:44
Ik rijd regelmatig van Zwolle naar Enkhuizen, via Kampen, Dronten, Swifterband en Lelystad. En terug.
Of va Zwolle naar Hilversum bij Harderwijk de polder (Flevoland) in en via de A27 naar Hilversum.
En soms van Enkhuizen naar Hilversum via Lelystad A6, Almere A27.
Dus ik kom er regelmatig. Soms ook voor de voetbal naar Dronten en Lelystad.
- Van roy_1985 (ForumGeweldenaar) [nl] op 06-05-2012 14:41
ok ok laat eens weten wanneer je er weer bent dan ;) maar zelfde als martine die werkt in lelystad maar dan moet het net de juiste moment zijn om elkaar tegen te komen want mijn werk zit net weer de andere kant op :p

maar komt ooit wel goed hoor ;)
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 11-05-2012 22:26
Ik zie nooit op zaterdag een rex staan in Dronten bij het voetbal.....(ASVD)
@ roy je bent gespot :)

Groetjes M&M
- Van TRX04 (Deelnemer) op 21-06-2012 09:32 Edited 21-06-2012 09:35
Ik zie hier in Deventer steeds drie 8en, mijn rode (:-)), een zilvere van Danny, en een paarse die soms bij een shop geparkeerd staat. Verder zag ik een poos terug een andere rode 8 op de A1 richting Deventer rijden.

(edit: misschien even een paar "gespotjes" maken :-))

(edit 2: dit is m dan!)
- Van RS8RX (Powerposter) [nl] op 21-06-2012 19:35
welkom en veel plezier.

mooi rood is niet lelijk
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Voorstellen

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill