Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / nieuw idee???
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 21-02-2012 21:52
heb een vraagje voor de web masters...en eventueel andere leden
is het geen idee om ruimte op de site te maken met 1 foto van de auto MET eigenaar van de leden te maken?
heb gemerkt dat als ik op profiel van 1 van de leden kijk, dan zie ik alleen maar wat tekst en een kaart van europa...
en niet iedereen heeft een foto bij zijn avatar staan.
maakt het mischien nog persoonlijker.
ik heb mijn rex nog maar pas maar wil er straks op een mooie dag wel een nieuwe foto van maken met mezelf er bij
of is er al zo iets op de site?
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-02-2012 21:59
ik ben het helemaal met je eens! :):)
Zou erg leuk zijn, maar in je eigen voorstel topic kun je natuurlijk ook foto's plaatsen ;)

Groetjes M&M
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 22-02-2012 17:37
Dat idee is toch al eens geoppert in een of ander topic?
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-02-2012 19:58
ja dat klopt idd, en toen is er niets meegedaan..

Groetjes M&M
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 22-02-2012 21:52
zal van het weekend wel een foto maken van mezelf plus de auto...
als 1 schaap over de dam is....haha
- Van rudolphw (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-02-2012 22:23 Edited 22-02-2012 22:27
nelson:

> zal van het weekend wel een foto maken van mezelf
> plus de auto...
> als 1 "schaap" over de dam is....haha


Tja, ...mr. haha.......
Mijn achternaam is "wolven".......
mvg, Ruud Wolven

- Van rudolphw (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-02-2012 22:25
Schaap, wolf, witlof en een boer

Een boer die al een aantal dagen aan het reizen is samen met zijn wolf, schaap en een partij witlof komt aan bij een rivier. Hij wil de rivier graag oversteken maar hier heeft hij een bootje voor nodig. Na enig zoeken aan de waterkant vindt hij een bootje. Een probleem! Dit bootje is te klein om met zijn allen in een keer over te steken. De boer kan maximaal een ding meenemen, dus of de wolf of de partij witlof of het schaap.
En er is nog een probleem! De wolf eet het schaap op als hij ze alleen achter laat. En het schaap eet de partij witlof op als hij er niet bij is.

Hoe komt de boer aan de overkant met zijn dieren en de partij witlof zonder dat er iets opgegeten wordt?
- Van rudolphw (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-02-2012 22:26 Edited 22-02-2012 22:50
Oplossing

De boer neemt eerst het schaap mee naar de overkant, hij zet deze daar neer en vaart dan terug. Dan neemt hij de wolf mee, zet deze op de kant en neemt het schaap weer mee terug. Als hij dan weer bij de kant is zet hij het schaap weer neer en neemt de witlof mee. Als laatste haalt hij het schaap weer op.
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 22-02-2012 22:34
wat een super mooi kleurtje...
moeten eigenlijk aparte topicje er voor maken....
of de web masters hebben een andere idee
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-02-2012 22:45
hahaha en de (oude) wijze man heeft gesproken (kan hij toch niet lezen) :):):):) hahahaha
Grapje hoor Ruud :):)

Groetjes M&M
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 22-02-2012 22:54
mischien kom ik je vrijdag wel tegen...rudolfw
ga naar motor beurs dus..
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 26-02-2012 20:00
had jullie beloofd dat ik een foto vam mezelf en de rx8 zou plaatsen dit weekend,
heelaas niet van gekomen.
mijn andere grote hobby is motor rijden en als ik moet kiezen dan kies ik wel voor mijn snelle cbr.
die heb ik dit weekend namelijk uit zijn winterslaap gehaald en weer van alle vloeistofjes en poets beurtjes voorzien.
maar als troost hier wel 1 foto van mijn auto..
alleen weet ik niet hoe ik hem hier op krijg haha...
Bijlage: Rx8.2.jpg (15k)
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / nieuw idee???

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill