Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / rx 8 kopen
- Van zoldercircuit (Beginner) [be] op 16-01-2012 13:40 Edited 16-01-2012 13:46
Goede middag. Ik ben Gunter een 37 jarige limburger uit Belgie. Het model RX8 heeft me van bij zijn begin gefascineerd, en nu ben ik op zoek om er één aan te schaffen. Ik bezit momenteel een VW corrado 2.9 VR6 die ik in 2008 in Nederland gekocht heb en tot op heden volledig in orde gezet heb om hem een mooie oude dag te geven als oldtimer. Tot op heden rijdt ik er dagelijks mee, maar in de winter merk je toch dat de auto 20 jaar oud is. Daarom ben ik op zoek naar een modernere sportieve bolide. En zuiver op het uiterlijk verder gaan zou dit een RX8 kunnen worden. Ik heb er echter nog nooit ingezeten en weet dus ook niet wat rijplezier deze auto mij wel (of niet) kan verschaffen. Wat zijn zo de dingen waar je op moet letten als je er één wil kopen?
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 16-01-2012 17:24
Welkom :)

Kleine tip: Lees even het forum door, alles wat je wilt weten is al wel een keer gezegd ;)

Als je dan nog vragen hebt, wees vrij ze hier te stellen ;)
- Van Marijn (Deelnemer) [be] op 19-01-2012 18:43
Circuitzolder als je wil gaan we eens op een zondag een ritje maken met mijn rx8. Als het wat beter weer is dan nu het geval is. Ik ben ook van limburg, ben 19 jaar en woon in sint-truiden. Ik doe dit om je laten kennis te maken met toch wel een prachtige auto en de kleine gebreken dat hij heeft maakt hij goed hoor :D grtz Marijn
- Van zoldercircuit (Beginner) [be] op 26-01-2012 07:45
Halo Marijn, prima idee. Eventueel op zaterdag 4/02. Ik ben wel benieuwd want ik ben een RX8 analfabeet op dit moment.
- Van Marijn (Deelnemer) [be] op 27-01-2012 20:30
Zou het mogelijk zijn op een zondag want ik moet zaterdag's altijd werken :) grtz
- Van zoldercircuit (Beginner) [be] op 30-01-2012 07:31
Ja hoor. Dat kan ook. Stel maar een datum voor dat je past.
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / rx 8 kopen

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill