Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Adams Polishes stelt zich voor
- Van adams polishes (Beginner) [nl] op 25-12-2011 22:06
Hallo!

Voordat ik meteen mn website hier ga spammen vind ik het wel zo netjes om me eerst even voor te stellen. Ik ben Patrick van Leuken 27 jaar en woon samen met mijn vriendin Linda in het mooie Venray. Sinds dit jaar ben ik eigenaar van mijn eigen mobiel autopoets bedrijf, PVL Car Cleaning. Ik poets/wax/polijst op locatie auto, caravan, vrachtwagen, van mijn part fiets!;)

Maar nu komt het belangrijkste, we zijn met PVL Car Cleaning de distributeur van Adams Polishes geworden in Nederland. En hiervan hebben we natuurlijk een webshop. Komend jaar zullen jullie ons ook vinden op diverse meetings in Nederland (waaronder een aantal 402 meetings).

Wanneer de beheerder van dit forum het op prijs stelt zou ik graag voor jullie een openings aktie samenstellen, en daarna een vast kortingspercentage voor leden.

Ook kunnen jullie natuurlijk altijd terecht voor vragen wat betreft het schoonhouden van je RX-8 of andere auto's

Groeten patrick
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 26-12-2011 12:04
Openingsacties zijn meestal wel leuk :)

Poetsen doe ik zelf overigens. Heb een kratje vol met middeltjes ;)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 27-12-2011 12:05
Hoi Patrick,

Gelukkig voor jou woon ik vlak bij jou in de buurt (ongeveer 20 km ten noordoosten van Venray) en ik stel daarom voor dat je in ruil voor promotie op dit forum geheel gratis mijn 3 auto's komt poetsen. ;-)

Nu even serieus, hoewel veel RX-8 eigenaren de voorkeur hebben voor zelf poetsen, zal er ook zeker belangstelling zijn voor korting op het laten poetsen. Je bent welkom om een promotieactie, openingsactie, kortingsactie, of hoe je het ook noemen wilt, in het commerciƫle gedeelte te plaatsen.
Succes met je dealerschap en misschien tot ziens.
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Adams Polishes stelt zich voor

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill