Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / Rode RX-8 in Hilversum
- Van Toffe Peer (ForumGeweldenaar) op 27-09-2011 08:20
Zo, eindelijk mijn eerste RX-8 in het wild gespot.
Toen ik van mijn werk in Hilversum naar mijn auto liep, kwam van het parkeerterrein van Nike een rode RX-8 (40-NT-..) gereden.
Met de vriendelijke dame achter het stuur snel een paar woorden gewisseld over de mooie auto en dat ik ook in een rode rond reed.
Mijn auto stond honderd meter verder op ons parkeerterrein achter dat van Nike.
- Van Rachel (Beginner) [dk] op 27-09-2011 16:22
Hoi Toffe Peer - ja, dat was ik gisteren. Ik werk bij Nike en heb mijn RX-8 vanaf augustus 2010.  Wel een leuke auto - als het niet sneeuwt!!! :-)
Werk jij ook in Hilversum?
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 27-09-2011 17:03
Met winterbanden is ie in de winter ook heel leuk hoor ;)

Zonder is het een ramp..... pijnlijke ervaring daarmee.... :(
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 27-09-2011 17:04
Locatie Engeland trouwens? :P

En welkom :P Tijd voor een voorsteltopic? :D
- Van Toffe Peer (ForumGeweldenaar) op 27-09-2011 21:44
Ik werk bij Inter Access tegenover Nike.
We hebben een extra parkeerterrein achter die van Nike naast het tennisveld.
Ik kom niet dagelijks in Hilversum omdat ik nog regelmatig bij de klant (Enkhuizen, Amsterdam, Arnhem e.d.) ben.
Ik vind de RX-8 echt een heerlijke auto. Alleen oppassen met de snelheid in Nederland.
Misschien zie ik je vaker.

Groet,
Ger
- Van Rachel (Beginner) [fr] op 28-09-2011 06:41
Ja - ik ben engels.  Dat kan je wel merken he?  Ik heb nog nooit een andere RX-8 gezien in Nederland, maar wel in Barcelona toen wij op vakantie waren in Augustus (en rode - maar toen waren wij nodig op zoek naar een tank station en hadden geen tijd op een praatje te maken).  Ik heb wel gedacht aan winterbanden maar ze zijn wel best duur voor eeen paar dagen per jaar - OK - in 2010 was er heel veel sneeuw en misschien wordt 2011 het zelfde :-(
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 28-09-2011 13:08
Bij je usergegevens staat 'locatie Engeland' ;)

Winterbanden zijn inderdaad aan de prijs, zeker met velgen erbij, maar vergeet ook niet dat ze heel lang meegaan. Eenmalige investering.

De RX8 is echt een ramp op sneeuw als je iets bredere banden hebt, 245 ipv 225.
- Van Agnes (Powerposter) [nl] op 02-10-2011 19:56
Toen ik mijn Rex in juni 2010 had aangeschaft, ben ik bijna meteen op zoek gegaan naar winterbanden en extra setje velgen. En met dank aan Guy heb ik ze ook kunnen aanschaffen. En wat was ik er afgelopen winter blij mee! Ik moet 3 x per week van Best naar Den Bosch en zonder die winterbanden was ik nog niet eens van de oprit bij huis af gekomen! Investering méér dan waard als je ook in de winter aangewezen bent op je Rex voor vervoer.
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / Rode RX-8 in Hilversum

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill