Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / Ik heb ook een RX-8 Renesis gekocht!!
- Van Toffe Peer (ForumGeweldenaar) op 18-04-2011 09:32
Vorige week is de deal gesloten en donderdag wordt 'ie afgeleverd.
Ook wij (mijn partner, onze zoon en ik) zijn besmet door het RX-8 virus. Man, wat een auto!!
We hebben een uitgebreide proefrit in onze rode RX-8 (192 Pk) van 2004 met 89000 op de teller gemaakt en we waren meteen verkocht.
De auto ziet er uit als nieuw en rijd voortreffelijk. Wat een power en acceleratie.
Ook wij hebben er lang over nagedacht (door alle horrorverhalen) voor we tot de koop zijn overgegaan.
Rijden er nog meer RX-8'en in en om Zwolle rond?
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-04-2011 10:26
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee. Ik heb ook een rode en die rijden toch het lekkerste...  :-)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 18-04-2011 10:43
Olof:

> Gefeliciteerd! Veel plezier ermee. Ik heb ook een
> rode en die rijden toch het lekkerste...  :-)


Whoehahahahaha.
Al kan ik melden dat een witte er weinig voor onder doet hoor.

Maar goed.

Ik heb het vermoeden dat er van de Nederlanders de meeste leden op ons forum onder de grote rivieren en in Oost-Gelderland wonen, en bij mijn weten is er geen ander actief lid bij jou in de omgeving, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.

Van harte gefeliciteerd met je aankoop Toffe Peer. Ik wens ook jullie veel veilige kilometers en veel plezier.

(Wat zielig, alweer een familie besmet.)
- Van Martinwill (SuperForumposter) [nl] op 18-04-2011 11:17
Gefeliciteerd hoor. Het is zo als je zegt: wat een auto!!
Kijk maar uit dat het virus zich niet verder uitbreid, straks word je nog neg zo gek als ik op dit moment ben hahaha
- Van Toffe Peer (ForumGeweldenaar) op 18-04-2011 12:35
Dank je voor de informatie.

Mogelijk ben ik dan al jaren geleden onbewust besmet toen ik een jaar of zeven in Oost-Gelderland woonde.
Ik zal mijn best doen de besmetting hier in Overijssel verder te laten woekeren. Wie weet!
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-04-2011 20:56
Hoera, een epidemie!

Grtz Dennis.
- Van KilianSels (Beginner) [be] op 24-06-2011 14:30
Het is al overgeslagen naar belgiƫ, oost-vlaanderen om precies te zijn, heb er ook 1 vast gelegt en wacht op de verzekering, als die in orde is kan ik hem gaan halen!
Noemen ze dit nu een pandemie? :O
- Van Bartman (ForumGeweldenaar) [be] op 25-06-2011 10:50
Ik woon ook in Oost-Vlaanderen, in Lede. Van waar ben jij, Kilian ?
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 25-06-2011 11:46
KilianSels:

>
> Noemen ze dit nu een pandemie? :O


Pandemie zal het niet worden. Het komt volgens mij alleen voor in gebieden waar de benzinepompen redelijk dicht bij elkaar liggen en dan alleen nog onder een select groepje mensen die gek zijn op bijzondere auto's.
- Van Busdriverkeuh (SuperForumposter) [be] op 25-06-2011 22:42
gefeliciteerd !!!

Ik woon ook in Oost-Vlaanderen :D
- Van KilianSels (Beginner) [be] op 27-06-2011 15:17
Ik ben van beveren. En de benzinepompen liggen hier gelukkig dicht genoeg bij elkaar...
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / Ik heb ook een RX-8 Renesis gekocht!!

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill