Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Aluminium tankklep, wil er een velocity red voor terug. VERKOCHT
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 14-02-2011 16:13
Ik ben een beetje uitgekeken op mijn geborsteld aluminium tankklep. Hij zat er al op toen ik de wagen kocht, maar het is niet echt mijn smaak.
http://forum.rx8nl.com/cgi-bin/mwf/topic_show.pl?pid=15642;hl=sportspiegel (foto laatste bericht).

Wie kan langskomen met een rode tankklep? Als er geen kleurverschil is en het lukt om de boel eenvoudig om te ruilen mag je hem met gesloten beurs hebben.
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 07-04-2011 20:21 Edited 07-04-2011 23:54
Dankzij de tip van Outjer rijdt mijn rode Rex nu rond met een zo goed als nieuw tankdeurtje (25 euro) van een gecrasht exemplaar uit Duitsland. Nogmaals bedankt! Daar heet de kleur "Tornadorot", maar hij is precies goed. Helemaal blij!

Ik heb nu dus de geborsteld aluminium tankklep over. Oorspronkelijk wou ik ruilen, dus ik hoef er niet aan te verdienen. Voor 25 euro (plus eventueel een tientje verzendkosten) mag hij weg. Staat prachtig op grijs of wit.  (Caecil?  :-)  )

Olof
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [cn] op 08-04-2011 02:32
Ziet er zeker mooi uit. Ik ben alleen bang het het te TE staat op zwart :P
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 08-04-2011 10:03
Ik vond het ook TE op rood...   :-)
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 09-04-2011 15:38
Hoi Olaf,

Ik heb je pb gestuurd.

Groetjes M&M
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 09-04-2011 22:05
Zie je bericht nu pas Olaf, en zie ook dat M&M al een pb gestuurd heeft, dus ik neem aan dat je hem al kwijt bent.

Was misschien leuk geweest op de witte inderdaad, op de rode vind ik het ook niet zo mooi.
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 09-04-2011 22:45
Ik denk dat ik hem al kwijt ben, ja. Ik wacht nog op de definitieve bevestiging. Ik houd je (jullie) op de hoogte.

Groeten,

Olof
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 10-04-2011 12:13
Verkocht!
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / Aluminium tankklep, wil er een velocity red voor terug. VERKOCHT

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill