Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Rotarystock Holland 11 juni 2011
1 2 Terug Volgende  
- Van COASTER (Deelnemer) [nl] op 19-06-2011 18:44

Ik heb op de rotarystock deze zwarte mazda rx8 gezien, en volgens mij had hij een Racing beat rev8 uitlaat.

Mijn vraag is, wat zijn jouw'n ervaringen met deze uitlaat ? Is het geluid beter? en heb je nog meer vermogen er door gekregen ?
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-06-2011 22:52
Die is van Dennis. Maar hij heeft van voor tot achter Racing Beat. Luchtfilter+ air duct, header, geresoneerde middenpijp, en einddempers.

Ik heb slechts de einddempers, en ik kan je vertellen dat het geluid een stuk beter is dan standaard. Mooie diepe brom, en alleen aanwezig als je op het gas gaat. Subtiel dus en zeker beter dan origineel. Voor vermogen hoef je niet teveel te verwachten, niet echt merkbaar als het er al is.
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [nl] op 20-06-2011 20:53
Da's idd die van mij en ik moet zeggen dat het een onwijs mooi geluid is (je kunt er ook zachtjes mee rijden).
Zeker in een tunnel gaat het geluid van een diep gegrom over in een mooi jankend geluid.
Gegarandeerd een head-turner...
Ben zéér tevreden over deze set en de kwaliteit is ook top want wanneer de tips zwart zijn geblakerd kun je ze gewoon weer oppoetsen.
Dat heb ik wel een anders meegemaakt (Supersprint).
Lekker zonder kat, ik heb hem (nog) niet op de rollerbank gehad maar mijn beleving is dat 'ie wel lekkerder trekt maar dat zijn dus geen harde cijfers.
Reken op 1 á 2 BHP meer, meer zal het niet zijn maar het geluid (en je beleving) gaan er 150% op voorruit!

Grtz Dennis
- Van COASTER (Deelnemer) [nl] op 20-06-2011 21:39
oké top, bedankt voor je reactie :),, zo'n uitlaat systeem komt er zeker nog een keer op :D. want ze mogen best horen dat er een rex aan komt:P
- Van jaap de With (Powerposter) [nl] op 30-06-2011 22:42
Bedankt voor jullie komst naar Rotarystock en de lovende woorden. Er zitten inderdaad heel veel uren in en dat komt vooral doordat we geen ervaring hadden met iets van deze omvang. Het is een leerzame dag geweest maar erg de moeite waard. Jullie waren goed vertegenwoordigd met de RX-8en . Het was een geweldig mooi stukje paddock. Ik vond trouwens de gehele ambiance schitterend want wat was er fantastisch veel en mooi materiaal om te bekijken.  Ik weet niet hoe het dit jaar verder gaat maar ik denk dat het zeker de moeite waard is volgend jaar eens samen en stukje te gaan toeren o.i.d.

Groet,

Jaap.
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Rotarystock Holland 11 juni 2011
1 2 Terug Volgende  

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill