Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / hoelang aanspraak maken op terugroepacties?
- Van xena (Powerposter) [nl] op 09-08-2010 12:35
Heren,

Ik ben benieuwd hoelang je aanspraak kunt maken op de terugroepacties? Mij is onbekend of de RX8 alle updates heeft ontvangen die onder de garantie vallen. Ik zou toch graag de grotere carterpan, de ECU flash, vocht in de achterlichten enz willen laten verhelpen als dit nog kan. In de boekjes is niets terug te vinden betreffende de onderhouds historie terwijl hij dit wel heeft gehad. Ik ben namelijk een ex werknemer van de vorige eigenaar (namelijk ex Automaxx demowagen waar ik voor gewerkt heb).

Iemand een idee hoe lang je aanspraak kunt maken op de terugroepacties???
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 09-08-2010 17:11
Geen idee hoelang dat is. Ik weet ook niet waar jouw auto oorspronkelijk vandaan komt. Heb hem destijds wel bij het tuningbedrijf in Brielle gezien en later in Assen.
Je zou eens kunnen informeren bij Autobedrijf Hoebeke in Rilland. Die hebben al heel wat RX-8en van dit forum in onderhoud en weten waar ze het over hebben als ze over RX-7's of RX-8en praten. Zij kunnen nakijken of jouw auto de updates gehad heeft, die worden als het goed is namelijk geregistreerd in een centraal systeem.
- Van xena (Powerposter) [nl] op 09-08-2010 17:58
De auto is destijds aangeschaft bij Auto Palace s'Gravenhage en idd door Jim van Hyperstore in Brielle onder handen genomen. Ik zal eens een afspraak met Cees Hoebeke gaan maken. Grote beurt zit er toch aan te komen...
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / hoelang aanspraak maken op terugroepacties?

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill