Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / gespot op Kreta
- Van Ralph (Deelnemer) [nl] op 07-08-2010 20:01
Diverse rexen gespot op Kreta (ook het nieuwe model). Geen recht stuk asfalt te bekennen maar inverhouding veel rexen. Foto's volgen.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 07-08-2010 23:21
Ik ben ze d'r ook wel eens tegengekomen. Stuk of 4-5 denk ik, waaronder een zwarte met een flinke bodykit.
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 08-08-2010 15:49
Dat zal dat je er daar zoveel ziet: de benzine kost daar bijna niets.
Trouwens de tekorten die ze daardoor oplopen in dat land worden door ons wel weer aangevuld. (lekker makkelijk leven zo)

Groetjes Tjeu
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 08-08-2010 18:34
Ralph:

> Geen recht stuk asfalt te bekennen maar
> inverhouding veel rexen. Foto's volgen.


Dan is de Rex ook z'n leukst vind ik. Hard vooruit op een snelweg is alleen een kwestie van gaspedaal intrappen, kan met iedere auto. Bochtjes, daar gaat hem om in het leven van een Rex.

Ben benieuwd naar de foto's.
- Van Ralph (Deelnemer) [nl] op 08-08-2010 20:17
Benzine is daar nu 20 cent duurder dan in NL. Eiland is zo klein dat j eook niet veel km maakt.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 08-08-2010 20:26
Maar ze betalen daar toch geen belasting toch?
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 08-08-2010 20:40
Ik heb het even opgezocht maar voor griekenland € 1,51 geven ze nu ongeveer dezelfde prijs op dan in nederland € 1,54. Kreta kan natuurlijk iets afwijken.
Nog niet zolang geleden kostte een liter euro 95 daar € 1,10. Zou het dan niet eens tijd worden dat die Grieken voor zichzelf gaan zorgen en zoals hier in Nederland al beproefd, dure benzine brengt veeeeel geld op.
Ow ja ze hebben ook nog het btw tarief opgetrokken van 19% naar 21%, alle beetjes helpen.

Groetjes Tjeu
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / gespot op Kreta

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill