Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / Gay Parade
- Van Eric (ForumPro) op 14-10-2004 14:24
Tijdens een homomanifestatie in het Australische Melbourne is de Audi TT Coupe door bezoekers gekozen tot Gay Car of the Year. Andere auto's die op veel sympathie van de heren Down Under kunnen rekenen zijn de Holden (Opel) Astra Cabrio, Mazda RX8 en de Mitsubishi Outlander. Overigens moeten de Australische Audi Dealers een waar trefpunt zijn voor de homosexuele medemens; naast de TT gooiden ook de Allroad en de A4 cabrio hoge ogen.

Artikel uit Automotive nummer, 8e jaargang, 23 september 2004 (nummer 18)
- Van soichiroscorpio (Beginner) op 19-10-2004 18:32
een homo bij ons op het werk rijdt inderdaad een audi A4. waarom? Valt niet op de beruchte ontmoetings plaatsen. Donkerblauw is ideaal, maar die van hem is donkergroen. Dat valt dus in de bossen helemaal niet op!

En al die Macho's dan, die hebben bij het lezen van de australische toestand, een probleem met hun keuze voor een TT. Ik
sprak voor een maand terug met een Duitse Macho in een Chrystler Crossfire. Omdat die auto zo opviel, moest ik een auto praatje maken
over de Schone Crossfire. En ja,  de TT die hij vroeger had vondt hij maar niets in vergelijking met zijn Crossfire. Overigens nam zijn vriendin, een zeer lekker ding het stuur in handen, en kon ik genieten van die lekkere V8 sound.

En nou als uitkomt dat Homo's een RX8 massaal kopen? Dan blijft de RX8 toch een auto die ik wil kopen, want de techniek dat is de meest vooruitstrevenste wat de auto wereld heeft voortgebracht.
Ik hop nu even naar een ander Forum onderwerp, waar de lof trompet gestoken gaat worden.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-10-2004 19:22 Edited 19-10-2004 19:25
Nou heb ik geen verstand van auto's, maar volgens mij is een Audi A4 iets anders als een TT coupe.

En mogelijk dat jouw collega expres zo'n "onopvallende" auto gekocht heeft, maar dat is dan in tegenstelling tot de uitkomst van de verkiezing door de Australische gayscene, want zowel de TT als de 8 zijn behoorlijk opvallend!!!
- Van soichiroscorpio (Beginner) op 20-10-2004 18:45
Het is een voorman.
- Van MattFast (SuperForumposter) [nl] op 21-10-2004 13:20
soichiroscorpio wrote:

> een homo bij ons op het werk rijdt inderdaad een
> audi A4. waarom? Valt niet op de beruchte
> ontmoetings plaatsen. Donkerblauw is ideaal, maar
> die van hem is donkergroen. Dat valt dus in de
> bossen helemaal niet op!


Flauw hoor..

Ook de Mazda3 is vrij populair bij de homo's blijkt uit het onderzoek. I couldn't care less; met onze Mazda3 Active hebben we een lekker dikke en aparte auto voor de deur :D
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 discussie / Gay Parade

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill