Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / Zwarte Rex met goudkleurige velgen in Zevenaar
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 26-03-2009 13:46 Edited 26-03-2009 15:46
Vanochtend een zwarte Rex,rood-zwart lederen interieur, goudkleurige meer-spaaks velgen in Zevenaar gezien(97-PB-RS)... Weet nog niet wat ik er van moet vinden. Ik ben goudkleurige velgen gewend op een Impreza...
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 26-03-2009 17:13
Op het 350Z forum loopt ook een hele discussie over goudkleurige velgen.
Op een Impreza vind ik het al lelijk, maar die dingen zijn standaard al lelijk, dus dan is het niet zo erg. Op een Rex moet ik er eerlijk gezegd niet aan denken. Maar misschien valt het in het echt mee.
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 26-03-2009 20:02 Edited 26-03-2009 20:05
Klinkt beetje raar misschien maar het oogt een beetje "goedkoop" terwijl de velgen ongetwijfeld duur zijn, snap je wat ik bedoel? Het past niet zo bij een verschijning als de Rx-8. Maar ieder zijn smaak natuurlijk, respect:-).
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 20-06-2009 13:13
Vandaag wederom deze auto gespot in Zevenaar, dit keer kon ik zien dat de goudkleurige meerspaaksvelgen niet 100% goudkleur hadden maar er zaten ook een paar zilverkleurige spaken tussen. Ook had deze Rex verticale deurbeschermers tegen openslaande deuren van andere weggebruikers. Nog nooit gezien op een Rex en al zeker niet verticaal.
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 20-06-2009 13:16
SORRY VOOR HET NIET KANTELEN VAN DE FOTO'S, TE LAAT OPGEMERKT.
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 20-06-2009 18:13
Die deurbeschermers zijn bescherming tegen zijn/haar eigen lompigheid bij het in- en uitstappen.
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 20-06-2009 19:08
Caecil wat vind je in het echt ervan??
Ik was het eens met jou reactie hierboven.
Nu moet ik zeggen dat ik deze combinatie erg geslaagd vind. Het ziet er mooi uit en is m.i. zeker niet schreeuwerig ofzo.

Groetjes Tjeu.
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 20-06-2009 22:20
het is in ieder geval niet mooi vind ik...(die dingen op de deur)
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-06-2009 01:02
Ze vloeken met de strakes... verder vind ik het wel prima op zich.
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 21-06-2009 08:07
Ik vind het er niet verkeerd uitzien op deze zwarte..
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 21-06-2009 13:58
Deze goudkleurige velgen vind ik zeker niet misstaan op deze zwarte Rex. Moet mijn aanvankelijke oordeel wat dat betreft herzien, had bij het woord "goudkleurige" echt van die gele Impreza velgen in gedachten. Die vind ik lelijk, deze goud/zilveren zou ik zelf misschien niet gekozen hebben, maar deze vind ik toch wel mooi staan onder een zwarte. Misschien ook onder een witte, donkergroene of zelfs onder een blauwe. Of onder de Shinka van Faxie.
Onder een zilveren, titanium of onder een rode lijkt het me weer niet zo mooi.

De stootstrips op de deuren vind ik niet mooi, maar wel begrijpelijk als je een beetje krappe garage hebt, of sowieso problemen hebt bij het uitstappen of zo. Of die kinderen zijn niet zo handig bij het openen van de deuren.
Bij mijn zoektocht naar de BMW kwamen we ook een exemplaar tegen zonder enige steenslag, maar met aan alle hoeken op bumpers wel wat krassen, en de beroerdste schade was op de deurranden, met name van de bestuurder. De auto was "door een oudere man gereden....." volgens de handelaar. Was nauwelijks op de snelweg geweest, vooral gebruikt als boodschappenauto blijkbaar en in ieder geval een te krappe garage om de deur volledig open te slaan bij het uitstappen.

Reminder voor mezelf: ga op een parkeerplaats nooit naast een auto staan waar blutsen van de deurranden af zijn...
- Van Renesis (ForumPro) op 26-06-2009 17:07
Helaas heb je zulke dingen niet altijd zelf in de hand. :(
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 11-04-2010 18:09
Wederom gespot, ditmaal in Babberich.
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 21-06-2010 13:09
Nu te koop, http://www.volman.nl

2004-29500 km-192 pk-€19500 ofzo...
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 15-04-2011 09:07
Gisteren gespot in Doetinchem.
Omhoog Onderwerp Algemeen / Gespot / Zwarte Rex met goudkleurige velgen in Zevenaar

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill