Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / eerste meeting 2009: 25 april
1 2 3 Terug Volgende  
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 01-03-2009 21:33
hoi allemaal.
Is het niet tijd om onze eerste meeting van 2009 te gaan plannen en organiseren???

Groetjes tjeu-groesselt.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 01-03-2009 22:44
Goed plan :P
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 01-03-2009 22:46
Grappig, hadden Rembrandt en ik het vanmiddag ook over.

Al ideetjes?
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 02-03-2009 09:03
Ik ben voor een meeting in het diepe zuiden van het land, leuk rijden en mooie foto spots (... en lekker dichtbij voor mij... :D)
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 04-03-2009 00:17
Pascal schroom niet om iets op touw te zetten.
Let wel noord limburg is ook erg mooi en voor meer mensen goed bereikbaar, want afstand is vaak reden voor mensen om niet te komen.

Groetjes tjeu.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 08-03-2009 19:38 Edited 08-03-2009 21:41
Vandaag bij de eerste meeting 2009 van de 350Z club geweest. Veel aardige mensen gesproken en veel mooie auto's gezien.
http://www.pptv.nl/350zclub/forum/viewtopic.php?f=38&t=598&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Er ontstond een ideetje om een keer een gezamenlijke toertocht o.i.d. te organiseren. Is hier belangstelling voor?

http://www.youtube.com/watch?v=tgv3me-VxL4
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 08-03-2009 22:26
350Z en RX8, de eeuwige concurrenten, gezamelijk toeren?

I'm in :D
- Van ReneRX8 (SuperForumposter) op 09-03-2009 14:13
Dan zijn wij ook van de partij..:)
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 09-03-2009 19:54
Lijkt me leuk!!
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 09-03-2009 22:18
Ik weet het niet, kijk het zijn toch mensen die bewust voor de verkeerde auto gekozen hebben. Is het nou wel zo verstandig om samen met hun op een dag op de zelfde plaats te zijn.................................;-)

Groetjes Tjeu.
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 10-03-2009 17:24
Haha Tjeu... ik weet niet OF zij OF wij de verkeerde wagen hebben gekozen.. gezien oa de kapotte motor perikelen ;-).
Denk dat we met onze opkomst van ca 10 stuks er wel bij passen.
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 10-03-2009 19:13
Kijk, die 350 Z is natuurlijk geen verkeerde auto, maar eigenlijk vind ik de 300 ZX twin turbo veel mooier en stoerder.

Outjer
- Van bjmax (Beginner) [nl] op 10-03-2009 21:00
Ik weet het niet, kijk het zijn toch mensen die bewust voor de verkeerde auto gekozen hebben. Is het nou wel zo verstandig om samen met hun op een dag op de zelfde plaats te zijn.................................

Groetjes Tjeu.


Bewust hahaha.. ik had er bijna 1 gekocht. (rx8) maar ze wilde hem niet uit de showroom halen.. moest een weer later terug komen.. tja toen kocht ik bewust een verkeerde auto een 350z dus :)

maar een gezamelijke meeting is altijd leuk..  we kunnen een topic openen en kijken hoeveel er komen.

gr

Johan
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 11-03-2009 06:38
bjmax:

> Ik weet het niet, kijk het zijn toch mensen die
> bewust voor de verkeerde auto gekozen hebben. Is
> het nou wel zo verstandig om samen met hun op een
> dag op de zelfde plaats te
> zijn.................................
>
> Groetjes Tjeu.
>
> Bewust hahaha.. ik had er bijna 1 gekocht. (rx8)
> maar ze wilde hem niet uit de showroom halen..


Misschien was de motor al verzopen.

> maar een gezamelijke meeting is altijd leuk..  we
> kunnen een topic openen en kijken hoeveel er komen.
>
> gr
>
> Johan


He Johan, leuk je hier te zien, was gezellig zondag.

Er komen er hiervandaan alvast 3 of 4, maar als dat te weinig wordt voor een meeting, dan kunnen we ook de S2000 club er nog bij vragen ;-)
- Van bjmax (Beginner) [nl] op 11-03-2009 17:03
wij zijn een toer tocht aan het organiseren. dus als er nu een delegatie van de rx8 club komt... zou dat heel leuk zijn natuurlijk.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 11-03-2009 17:32
ik zag het net. Mergelland route. Ik denk dat er 7 aanmeldingen komen, ik denk daarbij aan 3 rode, 1 blauwe en 2 titanium en 1 witte. Maar misschien wel meer.
Alles mede afhankelijk van de datum natuurlijk.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 12-03-2009 01:23
Mwa d'r kan ook een paarse komen hoor :P Maar ligt aan de datum ja ;)
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 12-03-2009 11:05
En een zwarte... maar ja, die datum...
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 12-03-2009 20:07 Edited 12-03-2009 20:09
Caecil:

> ik zag het net. Mergelland route. Ik denk dat er 7
> aanmeldingen komen, ik denk daarbij aan 3 rode, 1
> blauwe en 2 titanium en 1 witte. Maar misschien wel
> meer.
> Alles mede afhankelijk van de datum natuurlijk.


Klopt!
Even een linkje naar onze/mijn eerste rit met de club op 20-11-04.
Dat is dus alweer 4,5 jaar geleden.
Ook de mergelland route!
http://forum.rx8nl.com/cgi-bin/mwf/topic_show.pl?tid=108

Deze foto staat natuurljk ook op onze homepage.
Outjer
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 12-03-2009 20:27
hallo, het was inderdaad als grapje bedoeld hoor.

Als er een meeting is zal ik altijd proberen van de partij te zijn.
Ik wil Johan er toch wel op wijzen dat de mergellandroute heel mooi is, maaaar ook heeeeel druk op zondagen.
Op de zondag na pasen bijvoorbeeld wordt hier de amstel gold race gereden dan is het het hele weekend geen doorkomen aan. Met andere woorden plan de datum goed om niet in het verkeer vast te zitten.
Nog een opmerking, er wordt hier fel gecontrolleerd door politie in de weekenden, (helicopter,motoren,onopvallende, enz, enz) dus gekke dingen doen tijdens zo'n rit is niet aan te bevelen.

Zoals ik ook al in een eerder berichtje schreef is noord limburg ook een goed alternatief.

Groetjes Tjeu.
- Van ger57 (Deelnemer) [nl] op 13-03-2009 11:17 Edited 13-03-2009 11:32
Hallo allemaal,

Ben nieuw op de site, daar ik volgende week pas mijn RX8 krijg, weet er nog niet veel van maar wat ik wel begrepen had is het een auto met gebruiksaanwijzigen(maar dan wel een hele mooie)
Het is een gebruikte van juni 2006 en heeft 192 pk.
Heb alvast een paar foto's, zou graag bij willen zijn met de aankomende meeting zodat ik wat kan leren over de RX8 en hun eigenaren, kom zelf uit de heuvel van limburg.

Wat ik wel begrepen is, is dat er een terug actie is geweest van Mazda en dat er gesproken is over verlengde garantie, zou graag hier wat meer over willen weten.

Alvast bedankt.
vriendelijke groet Ger

ps mijn RX heeft een bosch soundsysteem en half leder en alcantara bekleding, is dit een speciaal model?
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 13-03-2009 12:52
Ik dacht dat dat een Duitse versie was maar dat staat hier ergens op de site! Waar zijn de originele velgen? Krijg je die er ook bij?
Welkom hier!
- Van ger57 (Deelnemer) [nl] op 13-03-2009 14:35
Hoi Casper,

Bedankt, ja het is inderdaad een ingevoerde, wist niet dat daar ookal een verschil in bestond.
Nee met deze velgen moet ik het doen, zo te horen zijn het dus niet de orginele.
Is de kwaliteit van deze auto's zo belabberd dat er met deze geen ton aankan?

mvg
Ger
- Van ger57 (Deelnemer) [nl] op 13-03-2009 16:18
Hoi Tjeu,

Ik heb onlangs een RX8 gekocht krijg hem volgende week, ik zou graag naar die meeting van jullie willen komen om zo wat meer te leren over de RX en hun eigenaars.
Mijn RX staat hierboven afgebeeld.
Groetjes Ger
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 13-03-2009 17:55
Dat is een speciale editie ja, de Kuro :) Waren er ook niet veel van gemaakt geloof ik. Technisch overigens hetzelfde als de standaard rexen.

Maar ik wist niet dat de Kuro 192 pk was..... die is toch alleen in 231 pk uitgekomen?
- Van ger57 (Deelnemer) [nl] op 13-03-2009 18:44
Hoi Faxie,

Nou ik weet er verder niets van heb erin gereden en weet dat ie een vijfbak heeft, en heb hem ook als een 192pk gekocht krijg hem over een aantal dagen, verkoper zei alleen dat het een duurdere uitvoering was.
En is het waar dat een RX een apart reservoir (o,25 liter)heeft alleen voor de olie die hij in de rotorruimte spuit, dat vertelde een mazda verkoper mij, lang gezocht maar niet gevonden.
Het autobedrijf waar ik hem van heb gekocht wist daar ook helemaal niets van af, kan mij iemand vertellen of dat zo is, of die mazda verkoper weet er gewoon niks van af
Alvast bedankt
Ger
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 13-03-2009 19:25
Nou het is geen duurdere uitvoering hoor. Dat was de Shinka ook niet, en de 40th Anni ook niet volgens mij.

Apart reservoir? ... da's een nieuwe voor mij. Lijkt me onzin, je moet alleen de standaard olie aanvullen, en die wordt dan geinjecteerd in de motorruimte. (misschien zit er een bufferreservoirtje in ofzo, maar niet dat ik weet hoor)

Als het een 5bak is is het een 192 pk ja.

Ik denk dat je de enige in NL zult zijn met een Kuro trouwens :)

Zou mooi zijn voor de meeting trouwens :P Een Shinka, 40th Anniversary en een Kuro naast elkaar :D
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 13-03-2009 20:46
Hoi Ger.
Allereerst proficiat met je aankoop.
Natuurlijk is het leuk om aan een meeting deel te nemen. Wanneer de volgende meeting plaats vind weet ik ook nog niet, maar als je deze site een beetje volgt dan zul je er zeker achterkomen.
Dat wordt uitgebreid vermeld.

Veel succes met deze geweldige auto ik hoop dat je er net zoveel plezier aan zult beleven als ik, en vele anderen met mij.

Groetjes tjeu.

ps. als je veel wil leren over de RX-8, spit dan deze site goed door, hier is echt veel goede en betrouwbare (soms iets minder) te lezen. Let wel je leest hier natuurlijk veel over 'problemen'; het is de mens eigen om de goede dingen minder te belichten, maar ook dat valt te lezen.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 14-03-2009 12:04
Half leer, half alcantara heeel mooi! :):)
Veel plezier met de rex!

Groetjes M&M
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 15-03-2009 10:48
Faxie:

> Nou het is geen duurdere uitvoering hoor. Dat was
> de Shinka ook niet, en de 40th Anni ook niet
> volgens mij.
>
> Ik denk dat je de enige in NL zult zijn met een
> Kuro trouwens :)
>
> Zou mooi zijn voor de meeting trouwens :P Een
> Shinka, 40th Anniversary en een Kuro naast elkaar :D
>


Allereerst welkom Ger en uiteraard willen we je heel graag zien bij de eerstvolgende meeting.
Ik dacht in eerste instantie ook dat jouwe een Kuro is, maar in theorie klopt dat niet met de 192 PK en de vijfbak.
Kuro is inderdaad een speciale uitvoering die in Duitsland op de markt kwam en nog steeds nieuw te koop is, de 250 exemplaren verkopen blijkbaar niet zo hard. Ze zijn wel degelijk duurder dan de standaard, net als de 40th Anniversary edition, maar dat komt meer omdat de standaard uitvoering in Duitsland o.a. geen lederen bekleding heeft zoals in Nederland.
Meer info over de modellen in Duitsland:
http://www.mazda.de/Showroom/RX-8
Maareh, Kuro of niet, jouwe ziet er fantastisch uit en een zwarte met wit interieur is uniek in België en Nederland.
- Van ger57 (Deelnemer) [nl] op 15-03-2009 13:15
Hoi Caecil,

Bedankt voor je reactie en het verwijzen naar de duitse site, ik denk dat ik eruit ben voor wat betreft het type wat ik heb.
Het zal de revolution zijn, tenminste als het klopt wat daar beschreven staat, ik heb nl een Bose sound systeem erin zitten, mijn stoelen zijn elektrisch in diverse richtingen verstelbaar, tja en veel meer weet ik er niet van, heb hem pas midden volgende week binnen.

Wat ik mij afvroeg is: er zit nog garantie op tot en met juni, moet ik dan nagaan of deze auto al terug geweest is voor de terugroepacties waar ik zoveel over lees en valt dat nog in de garantie.
Maw ik weet dus nog maar weinig van mijn RX alleen dat ik hem bijzonder mooi vind.
Verheug me al op de meeting.

Vrindelijke groet,
Ger
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 15-03-2009 15:08
We zullen eens kijken of de eerstvolgende meeting bij een dealer geregeld kan worden. We hebben goede ervaringen wat betreft hulp en informatie tijdens dat soort bijeenkomsten.
- Van bjmax (Beginner) [nl] op 16-03-2009 19:08
Even over die toer rit het is nog niet zeker dat we die doen.. als jullie een leuke route hebben.. en nee we doen altijd relax aan op toer ritten..

zie hier van vorig jaar.

http://video.google.nl/videoplay?docid=-4168699842634273809&hl=nl
- Van ger57 (Deelnemer) [nl] op 18-03-2009 07:22
Hoi allemaal, vandaag is hij de mijne, kan vanmiddag meteen een rit maken naar Eindhoven waar ik naar college ga. Ben benieuwd.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-03-2009 13:43
Goed om te horen :) Veel plezier ermee ;)

En denk eraan, goed warmrijden he ;)
- Van ger57 (Deelnemer) [nl] op 18-03-2009 14:30
thanks
- Van ger57 (Deelnemer) [nl] op 19-03-2009 08:05
Weet er iemand een goede mazda dealer in zuid limburg waar ik mijn rx kan laten onderhouden en die dan ook meerdere rx in het onderhoud heeft?

groet Ger
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 20-03-2009 09:27
Yep... Radrema in Maastricht! En Loven Kerkade is ook ok....(Dus niet naar die andere haha);-)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 29-03-2009 20:42
Terug naar de eerste meeting. Ik wil wel wat proberen te regelen met ontvangst bij een dealer en dan van daaruit een toertochtje of zoiets. Moet dat nog in april gebeuren, of zijn er meer voorstanders voor mei?
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 29-03-2009 21:51
Als het maar niet 19 april is :)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 30-03-2009 04:58
En niet 10 mei:

http://zoomzoomclub.messageboard.nl/viewtopic.php?t=489

Ik weet trouwens niet of dat linkje werkt als je geen lid bent van dat forum.

En wat is er 19 april Faxie? Jaartje erbij of zo?
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 30-03-2009 06:25
Ja dat inderdaad, maar ik heb dan ook een A ranking toernooi, en da's best belangrijk voor me ;)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 31-03-2009 15:54 Edited 31-03-2009 16:02
Ik kreeg vanmiddag antwoord van Autobedrijf Jan Voets BV in Sint Oedenrode, de Mazda dealer waar we in 2007 langs kwamen bij ons toertochtje en die we spontaan met ons bezoek hebben verblijd. Gelukkig vonden ze het toen niet zo heel erg dat we hun koffie apparaat hebben leeggedronken, we zijn welkom. Om rekening te houden met de koffievoorraad willen ze graag weten met hoeveel mensen we komen.

Voorstel:
óf 25 april
óf 2 mei

Roept u maar.

Ik stel voor dat we daar vanaf 11.30 uur afspreken, uurtje of 2 bijkletsen voor de oudgedienden en kennismaken met de nieuwe forumleden.
Aansluitend toertocht.
We zijn daar destijds terechtgekomen toen we een deel van een ANWB route volgden. Misschien kunnen we die toer nu eens afmaken. Of ergens anders bij een terras met uitzicht op een heleboel RX-8en onderbreken natuurlijk. Zal ook nog zoeken naar restaurants in de streek met goede parkeerplaatsen.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 31-03-2009 16:01
Overigens zijn ook ex-RX-8-rijders en RX-8-geïnteresseerden welkom!
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 31-03-2009 20:00
Ik vind het superleuk dat ik als ex-Rex eigenaar toch aanwezig mag zijn maar ik kan niet:-(.............. Volgende keer graag!!
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 31-03-2009 20:41 Edited 31-03-2009 20:55
Wat mij betreft op 9 Mei.

Groetjes tjeu.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 31-03-2009 21:18
25 April dan, 2 Mei kan ik niet :(
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 01-04-2009 11:57
Ik kan beide dagen, maar 2 mei heeft de voorkeur, dan kan mijn vrouw ook mee.
- Van jos (SuperForumposter) op 01-04-2009 14:20
2 mei ben ik niet beschikbaar. 25 april zou mij wel passen.
Gr Jos
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 01-04-2009 16:07 Edited 01-04-2009 18:47
Simpel dan, het wordt dus 25 april.

Aanmeldingen:

- Jos
- Faxie
- Tjeu
- Rembrandt
- Caecil
- Melkie
-
-
-
-
-
-
-
-
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 01-04-2009 17:54
Melkie!
- Van BVK (SuperForumposter) [be] op 01-04-2009 18:55
Bij deze wens ik me ook aan te melden :-)

Het wordt tijd dat we nog eens samenkomen !

Mogelijk breng ik nog 2 Rx-8 rijders mee, moet nog wel vragen om bevestiging.
(1x rode LP, 1x zwarte HP)
Beide zéér mooie auto's en elks met wat veranderingen, de ene wat meer dan de andere :-)

Dus het lijstje als volgt :

Aanmeldingen:

- Jos (NL)
- Faxie (NL)
- Tjeu (NL)
- Rembrandt (D)
- Caecil (D)
- Melkie (NL)
- Ben (B )
- Henk (B ) zonder bevestiging
- Serge (B ) zonder bevestiging

Kan er nog een concreet adres gemeld worden waar er afgesproken wordt ?

Tot dan !

Ben
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 01-04-2009 18:57 Edited 01-04-2009 18:59
Ik kom ook.
Goed gedaan Caecil.
Tot 25 april.

@ Ben: Is die zwarte dezelfde die we in Antwerpen bij het karten al eens gezien hebben?

Outjer
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 01-04-2009 19:08
@ Ben: Is Henk degene die met die zwarte en die met karten in Antwerpen won?

Hier het adres:

Mazda Jan Voets

Industrieweg 1

5492 NG  St. Oedenrode

Vanaf 11.30 aankomst. De rest van het programma moet ik nog uitstippelen.

Als er goede ideeen zijn voor de middag, dan hou ik me natuurlijk aanbevolen.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 01-04-2009 19:09 Edited 01-04-2009 19:25
Zeg Outjer, als jij je bericht tegelijk met mij gaat zitten editen, dan komen we allebei met dezelfde vraag en dat staat dom! :D :D

Zal ik nog op zoek gaan naar een restaurant met voldoende goede parkeergelegenheid om de dag af te sluiten?
- Van BVK (SuperForumposter) [be] op 01-04-2009 19:14
@ Outjer
@ Caecil,

JA, Henk is de man met de zwarte HP.
Moet hem nog wel de datum nog voorleggen,
dus onder voorbehoud.

Hij heeft ondertussen ook een nieuwe Mazda CX-9 uit USA !
Zeer mooie auto en.... volledig in het zwart natuurlijk :-)
Kan eens horen of hij die ook wil meenemen...

Ben
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 01-04-2009 19:26
Daar kan ie de RX-8 zowat IN zetten. Wel mooi om te zien hoor! Meenemen graag.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 01-04-2009 23:49
Misschien een idee op dit op ook de rx8-hyves te zetten? :)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 02-04-2009 04:01 Edited 02-04-2009 06:24
Ga je gang. Wel hier laten aanmelden a.u.b. Hyves doe ik niet aan en ik wil wel graag aan Jan Voets kunnen doorgeven hoeveel mensen er komen.
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 02-04-2009 17:32
Ik weet nog niet zeker of ik kan ...  als t lukt kom ik zeker!
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 02-04-2009 20:42
Ik heb een berichtje op hyves gezet :)
- Van ger57 (Deelnemer) [nl] op 05-04-2009 08:27
Caecil,

Ik zou me ook graag willen aanmelden.

Groetjes Ger
- Van marco8 (Powerposter) [nl] op 05-04-2009 13:05
Gelukkig schikt mij de datum zeer goed, ik zal ook komen. Had een aantal weken geen tijd gehad om alles te volgen.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 05-04-2009 15:22 Edited 09-04-2009 16:31
Leuk!
Zal het lijstje even bijwerken:

Aanmeldingen:
1 Jos (NL)
2 Faxie (NL)
3 Tjeu (NL)
4 Rembrandt (D)
5 Caecil (D)
6 Melkie (NL)
7 Ben (B )
8 Henk (B ) zonder bevestiging
9 Serge (B ) zonder bevestiging
10 Outjer (NL)
11 Ger57
12 Marco8
13 Herbie (onder voorbehoud)
14 Lings
15 ?

Ik mis nog een aantal aanmeldingen! ;-)
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 05-04-2009 16:31
Het wordt al een aardig lijstje :)
- Van Lings (SuperForumposter) [nl] op 09-04-2009 11:08
bij deze meld ik mij ook aan,het was niet gemakkelijk een vrije dag in te delen maar het is gelukt.
vrouwtje komt ook mee .dus twee personen.
als wij ook iets moeten doen ivm forum 5 jaar dan hoor ik het wel.

Groetjes Lings (NL)
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 09-04-2009 19:08
Is het mogelijk om iedereen die hier met een email adres geregistreerd is een email te sturen? Dan kun je wellicht ook de RX-8 rijders die hier niet meer komen op de hoogte brengen van deze geweldige happening.
- Van alfred (SuperForumposter) op 13-04-2009 21:30
Is er nota bene een meeting bij mijn eigen dealer in mijn eigen woonplaats, weet ik van niks! Misschien maar goed ook. Mijn zilvergrijze staat die dag op de parkeerplaats van Maastricht Aachen airport nog steeds te wachten tot ik terugkom uit Alicante.
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 17-04-2009 20:32
Het aantal aanmeldingen blijft een beetje steken.......
Wat er verder opvalt is dat het merendeel van de deelnemers uit limburg komt.
Zou de rest van nederland een beetje meetingmoe zijn, of begint de drive eruit te gaan???

op deze manier schop ik dit topic weer omhoog en onder de aandacht.

Groetjes tjeu.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 17-04-2009 21:22
Nee ze zijn vast niet meetingsmoe denk ik..

Maar voor mensen uit het midden van het land of zelfs nog noordelijker, is het gewoon heel ver rijden ;)

Groetjes M&M
- Van Renesis (ForumPro) op 17-04-2009 23:36 Edited 17-04-2009 23:43
Ik ga pas weer meetings en dingen doen als ik de Rex 100% in orde heb en vertrouw. Dat heeft iets met mijn gevoel te maken.
Op dit moment ga ik eerst even zorgen dat de brandstoftoevoer weer in orde is.
Ik wil weer normaal toeren kunnen draaien en de volledige kracht voorhanden hebben. Nu kan dat alleen in 1 en 2. In de 3 maximaal 9000, de versnellingen daarna gaat het alleen maar omlaag met het toerental.

Ik weet dat het niet van belang is op meetings. Voor langere ritten is het gewoon prettig om vertrouwen in je voertuig te hebben. Ik heb straks om 13.00u een afspraak bij Scholten voor de remblokken en een nacheck met betrekking tot dit probleempje. De oplossing is vrij simpel maar tijdrovend. Toch blijf ik nog even duimen draaien en hopen dat het echt een "simpel" brandstofvervuilingkje is.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 18-04-2009 05:56
mx5rx8owner:

> I
> Ik weet dat het niet van belang is op meetings.
> Voor langere ritten is het gewoon prettig om
> vertrouwen in je voertuig te hebben. Ik heb straks
> om 13.00u een afspraak bij Scholten voor de
> remblokken en een nacheck met betrekking tot dit
> probleempje. De oplossing is vrij simpel maar
> tijdrovend. Toch blijf ik nog even duimen draaien
> en hopen dat het echt een "simpel"
> brandstofvervuilingkje is.


Is inderdaad niet zo belangrijk voor de meetings, maar wel voor jou. Zou het voor mij ook zijn.
Met de MX-5 ben je overigens ook welkom hoor.

Voor wat betreft de afstand voor de noorderlingen, tsja, iedereen is vrij om een meeting te plannen. Als dat in het hoge noorden is, zullen er nauwelijks Vlamingen of Limburgers komen vermoed ik. Dat hou je toch. En je kan het natuurlijk ook nog treffen dat er net een meeting is gepland bij je eigen dealer, en dat je zelf dan in het buitenland zit. Jammer dat we je niet zullen ontmoeten Alfred!
- Van Renesis (ForumPro) op 18-04-2009 07:24
Met de mx5 zal ik zeker overwegen. Dan maar wat harder trappen om bij te houden. Dat ding doet het toch altijd. :D
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 18-04-2009 08:29 Edited 18-04-2009 08:33
Zullen wij Limburgers (Jos, Outjer, Tjeu, Marco en Me) bij elkaar komen bij Vd Valk Stein om 10.00u? Dan samen oprijden? Hebben we alvast wat bekijks, haha.
Melkie woon je ook in de buurt, of sluit je onderweg aan? Wie nog meer?
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 18-04-2009 11:49
Ik woon in Sint Odilienberg, een klein stukje noordelijker dus. Ik rijd wel naar het tankstation bij Kelpen-Nederweert en kom achter jullie aan als ik een Rex-treintje zie. :)
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 18-04-2009 15:55
Goed idee. Volgens mij woont Ger ook in het zuiden dus ik zou zeggen deze uitnodiging is ook voor Ger.

Groetjes Tjeu.
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 18-04-2009 17:45
Vd Valk Stein om 10.00u?

Accoord.

Outjer
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-04-2009 18:18
Ik heb de moderator van de rx8-hyve gevraagd een groepsbericht te sturen, en ik heb een topic gemaakt op het rx7 forum :)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 18-04-2009 20:46 Edited 18-04-2009 21:01
Dave (RX-8 fotograaf), Rembrandt en ik hebben vanmiddag een flink deel van de beoogde ANWB route gereden. Opgepikt bij Jan Voets, waar we 2 jaar geleden "gestrand" zijn. En dat was geen overbodige luxe, keren met 14 RX-8en op een zaterdagmiddag is niet handig. We hebben een alternatief voor de wegopbreking in de route gevonden, en na wat heen en weer rijden en zoeken een lege standaard aangetroffen waar volgens ons een routerichtingbord moet hebben gestaan. Met een beetje gokken kwamen we toch weer op het goede spoor.

Uiteindelijk hebben we toch ergens een bord gemist, het door Jan Voets getipte restaurant hebben we niet gevonden. Maar wel een heel aardig alternatief op de Belgisch/Nederlandse grens. Er is voldoende parkeergelegenheid, uitzicht vanuit het restaurant op onze auto's en lekker eten voor niet te veel geld (bv. 3 gangen keuze menu voor € 24,50), en aardige mensen die er niet moeilijk over doen of we nou met 10 of met 20 mensen komen.
Betaling aldaar alleen contant!

Het programma voor volgende week zaterdag ziet er als volgt uit:

11.30 uur: ontvangst bij Jan Voets. Daar wordt gezorgd voor koffie en wat lekkers.
14.30 uur: deel ANWB tourrit van St. Oedenrode tot in Vlaanderen , onderweg een stop voor foto's
17.00 uur: (vanaf) aankomst bij restaurant De Zaren

Adressen:
Mazda Jan Voets
Industrieweg 1
5492 NG  St. Oedenrode (NL)

Restaurant De Zaren
Kluizerdijk 172
3930 ACHEL ( B )
Tel. : +32 11/64.59.14

Mee touren is niet verplicht uiteraard, maar wel leuk. Mee eten is ook niet verplicht, maar wel gezellig.
Hoe meer RX-8en, hoe beter, maar kom je met een andere auto, dan is het ook best.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-04-2009 00:10
Klinkt goed :) Heb er zin in! :)
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / eerste meeting 2009: 25 april
1 2 3 Terug Volgende  

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill