Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 Links / Gratis pc-achtergronden RX-8(e.a.)
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 13-01-2009 19:48
Voor degene die er nog nooit van gehoord hebben:

http://www.netcarshow.com

Op deze site kan je de mooiste achtergronden voor op je pc krijgen,100% gratis en in principe van bijna elk automerk en type die er is. Dus ook van de Rx-8...
Links boven op de afbeelding staat vaak wel een logo van de site maar meestal valt die weg tegen 1 van de pictogrammen van Windows:-). Echt de moeite waard om eens op te kijken!!!!!!
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 13-01-2009 20:38
Inderdaad een leuke site! Dank je.
- Van alfred (SuperForumposter) op 14-01-2009 14:37
Alleen de nieuwste versie van de RX8, jammer. Eerder heb ik al een bureaublad van mijn eigen auto gemaakt (zie bij plaatjes). Gaat ook prima en geen gesodemieter met logo's achter pictogrammen
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 14-01-2009 16:56
alfred:

> Alleen de nieuwste versie van de RX8, jammer.
> Eerder heb ik al een bureaublad van mijn eigen auto
> gemaakt (zie bij plaatjes). Gaat ook prima en geen
> gesodemieter met logo's achter pictogrammen


Wat bedoel je met alleen de nieuwste versie? Je hebt afbeeldingen van de RX-8 concept car uit 2001, RX-8 uit 2003, RX-8 "Dingo Art", RX-8 Hydrogen Concept, RX-8 X-men EN de RX-8 uit 2009...

Natuurlijk kan een foto van je eigen auto ook als achtergrond dienen, dat heb ik zelf ook. Maar dat "gesodemieter" met de logo van netcarshow valt reuze mee,valt niet op. Bovendien staan er ook automerken-types tussen waar je weinig foto's van tegenkomt in het dagelijks leven dus dan is het leuk om op de site zo'n auto toch te kunnen bekijken e.d lijkt mij.
Omhoog Onderwerp Algemeen / RX-8 Links / Gratis pc-achtergronden RX-8(e.a.)

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill