Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / RX-8 te koop!
- Van Remon Snel (Beginner) [nl] op 12-09-2008 10:22
Beste RX-8 liefhebbers,

Ik zal mezelf even voorstellen, mijn naam is Remon Snel. Ik ben werkzaam bij de Van Der Linden Groep De Meern(mazda dealer) voor de gene die op zoek is naar een rx-8 wil ik even wat kwijt:

Wij hebben in de showroom staan: een rx-8 Renesis HP in de kleur Winning Blue, de auto is gloednieuw maar! Wij hebben een kenteken op de auto moeten zetten( uiteraard wel 2008 ) maar omdat het einde van het jaar eraan begint te komen.... zou die dus in 2009 al een jaar oud zijn op kenteken,maar er is nog niks mee gereden!  wat houdt dit in ?

we zijn bereid om een korting te geven die echt !!!zeer!!! de moeite waard is. Weet u iemand of bent u zelf op zoek?

Neem dan contact op met:

Remon Snel
Van Der Linden Groep De Meern
030-6695050
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 12-09-2008 14:04
Doe mij maar een Mazda 3 2.0 Olympia Sport Plus in de kleur Sunlight silver met een hele dikke korting die echt zeer de moeite waard is dan krijg je er nog een RX-8 bij:-)?
- Van Blasphemy (Deelnemer) [nl] op 14-09-2008 20:45
Haha, ze moeten wat he...bij bijna elke Mazda dealer staat een (te hoog geprijsde) RX8, vaak nieuw of met de kop eraf...en ze krijgen hem niet weg.

Zonde!
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-09-2008 05:57
Remon Snel:

> zou die dus
> in 2009 al een jaar oud zijn op kenteken,maar er is
> nog niks mee gereden! 


Dat laatste kan ik wel verhelpen.....

Op zich zou het wel leuk zijn, een rode, een witte en een blauwe, maar ik heb geen plaats voor 3 RX-8en.

Succes met de verkoop Remon.
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 15-09-2008 20:24
Caecil, doe gewoon de 3 de deur uit joh! Ga ervoor! hahaha:-)
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 16-09-2008 08:38
Klopt. Als ze de verkoopprijs in verhouding laten met de inruilprijs, dan zouden ze niet zo lang te koop staan. Laatst zag ik er 1 te koop staan, zelfde bwjr als de mijne. Het verschil tussen de inruil die ik kreeg en de verkoopprijs was meer dan 8000 euri! Dus dat zegt genoeg!
- Van jasper_vermaas (SuperForumposter) [nl] op 17-09-2008 00:44
hey caecil heb je een beetje te veel geld.... ik weet niet maar ik kan maar net met 1 auto rijden... maar ja voor het kleur pallet is het wel mooi ;) ik zou het gewoon doen jo ;)
Omhoog Onderwerp Commercieel / Commercieel / RX-8 te koop!

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill