Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / waarschuwing www.allekabels.nl (locked)
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 11-12-2006 15:50
Ik ben er ingetrapt:
Hierbij wil ik alle audio en video liefhebbers waarschuwen voor deze internetsite. Als je iets besteld hebt en betaald, hoor je niets meer van dit bedrijf. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op E-mail!!!!
Dit bedrijf zou alle kabels voor audio, video en computers het goedkoopste leveren???
U bent gewaarschuwd.
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 11-12-2006 21:39 Edited 11-12-2006 22:06
Vervelend, zoiets! Nou, wellicht kun je nog even persoonlijk persoonlijk een peultje met ze schillen als je in de buurt van Landgraaf bent (maar dat kan ook een fakeadres zijn).
En als ze beweren er niets mee te maken te hebben -> onzin, het domein staat op naam van Peters, en dat doe je niet als je niks met die zaak te maken hebt.

   Registrant:
    Peters-Internetservices
      Rinckberg 13B
      6374LP  LANDGRAAF
      Netherlands
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&q=rinckberg+13,+landgraaf,+netherlands&sll=50.916042,6.085128&sspn=0.003017,0.013475&ie=UTF8&z=19&ll=50.916306,6.085224&spn=0.000754,0.003369&t=k&om=1

Mocht je werkelijk het idee hebben te maken te hebben met oplichters dan kun je ook de firma die de website host nog trachten aan te spreken. Sommige hostingbedrijven hebben het fatsoen om soms overduidelijke oplichters op zwart te zetten, hoewel hostingbedrijven in principe niet verantwoordelijk zijn voor wat ze voor iemand hosten:

      Surfrace Internet Marketing
      Naritaweg 151
      1043BW  AMSTERDAM
      Netherlands
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 12-12-2006 04:51
Bedankt, ik hoop dat er ook iemand toegang heeft tot de kamer van koophandel. Dan is er ook een telnr bekend.
Ik had ook een waarschuwing geplaatst op marktplaats.nl, maar werd meteen verwijderd.
Ik ben via de site van marktplaats naar www.allekabels.nl gestuurd!!
- Van elpelado (Beginner) [nl] op 23-04-2007 06:58
telefoonnummer van r peters landgraaf 045-5317928
- Van shadow (Beginner) [nl] op 14-02-2008 11:19
Ik denk dat dit een eenmalige incident is geweest ..

Ik heb hier mijn kabels besteld en ik krijg netjes response, tevens had ik ze binnen 3 dagen binnen  !!!

Verder heb ik ook nog een tiket aangemaakt en die werd binnen een halve dag beantwoord met mijn vragen.

Dus ik heb met allekabels.nl totaal GEEN problemen !
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 15-02-2008 10:37
Waarom heb je dan je profiel niet volledig ingevuld? Je kunt nu de eigenaar wel zijn van allekabels.nl.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-02-2008 10:43
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam, maar ik wilde nu eens niet zo negatief doen.... ;)
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 15-02-2008 17:54
Haha  de 2e die hier door de mand valt, nadat we de 1e ook ontmaskerd hebben ("dealer" met een "nieuwe" gele RX-8 uit 2007).
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-02-2008 22:13 Edited 15-02-2008 22:21
Ow, ik zie ook al waarom ie uitgerekend hier tracht zijn naam te zuiveren: als je googled op www.allekabels.nl staat deze thread pal onder zijn eigen site! Dat is natuurlijk geen reclame... :-)

p.s.: dit is nu een goed voorbeeld van wat Astroturfing wordt genoemd. (http://en.wikipedia.org/wiki/Astroturfing)
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 16-02-2008 09:51
Ook eens googelen met oplichting+allekabels. Kom je stukken tegen van 02-2008!!! Dus allekabels.nl heeft er niets van geleerd.
- Van jacq13 (Beginner) [nl] op 25-08-2008 13:17
Ik heb alleen positieve ervaringen met deze site......er kan altijd wel eens iets fout gaan.
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 25-08-2008 13:22
Ook connectie's met allekabels.nl?
Zie eerdere "positieve reactie" Wederom het profiel niet ingevuld.
Zucht....................................
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 25-08-2008 13:49
Haha, hoe groot is de kans dat een RX-8 geïnteresseerde of eigenaar zich hier aanmeld, wat op ons forum aan het rondneuzen is, een topic van dik 1,5 jaar oud tegenkomt dat helemaal niets met de RX-8 te maken heeft, èn stomtoevallig een positieve ervaring heeft met het genoemde bedrijf??????
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 25-08-2008 13:57
Inderdaad... totaal ongeloofwaardig.
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 25-08-2008 14:02
Toch jammer dat het forum gebruikt-misbruikt word voor bepaalde kwalijke zaken... Voor hetzelfde geld trap je dr (weer) in als je niet op let.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 25-08-2008 14:14 Edited 25-08-2008 14:19
Er zijn er meer die er ingetrapt zijn bij onze " vriend", opnieuw even gegoocheld met google, ook nog wat gevonden over linkruil, iemand heeft hem op zijn Zwarte lijst gezet:

" Hoe dan ook, al de onderstaande webmasters hebben verzuimd om mij vooraf te mailen, dat zij de linkruil wilden beëindigen en dus heb ik ze op de zwarte lijst geplaatst.

Website naam                  Website url                    Email adres             webmaster                   Opmerkingen
allekabels.nl                     http:/ / www.allekabels.nl/index.php -                                               Site waar schakelaars, kabels en
                                                                                                                                     electronica wordt verkocht

Reactie webmaster: Nog geen reactie ontvangen "
 

Overigens staat ons forum nog steeds strak onder zijn website als je googlet op die naam. Erg grappig. 
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 25-08-2008 19:20 Edited 25-08-2008 19:27
In de tweakers.net pricewatch staat in de shopbeoordeling over allekabels.nl een wilde variatie aan reacties. Er zijn enthousiaste reacties van mensen die er bijvoorbeeld "de volgende keer zeker weer zullen kopen", gelardeerd met reacties die er op neer komen dat er niet gecommuniceerd kan worden anders dan via een webformulier, waarop niet gereageerd wordt, of spullen niet of na erg lang wachten geleverd krijgen. Het is natuurlijk niet uitgesloten dat ook op tweakers.net (of eigenlijk *juist* daar), de uitbater net als hier de verleiding niet kon weerstaan de nodige enthousiaste reacties achter te laten. Jammer toch dat je de negatieve reacties niet kunt wissen!
- Van eigenaar (Beginner) [nl] op 03-09-2008 07:39 Edited 03-09-2008 11:03
goh wat kinderachtig de beheerder past mijn posts aan en wijzigd hierin dingen.
bij deze verwijder ik mijn post.
Dit geeft alleen maar aan dat ik dit niet serieus moet nemen.
Adres staat op elke pagina, de faq, op elke factuur etcetc..
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 03-09-2008 09:10
Goh en daar heb je dan 2 jaar nodig voor gehad om te reageren?
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 03-09-2008 09:12
Je hebt een paar keer 'tevreden' getypt, waar 'ontevreden' zou moeten staan :P
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 03-09-2008 10:22 Edited 03-09-2008 11:28

>- HEEL ERG VERVELEND is het als er forums zijn die denken dat ze iemand moeten "ontmaskeren" en daarbij niet nadenken.
>Bijvoorbeeld dat adres wat hier gepost is daar woon ik al een hele tijd niet meer. Het juiste adres staat op de site.
>- HEEL HEEL erg vervelend is het dat op mijn oude adres 2 huizen verder ook iemand met dezelfde achternaam woont die in het telefoonboek staat..


HEEL ERG DOM is ook op het moment dat je ergens niet meer woont bij de SIDN je registrargegevens niet meteen aan te passen. Op het moment dat hier dat adres is genoemd was dat wel degelijk het adres van de registrar bij de SIDN. Meer heb ik ook nooit beweerd. Dat je daar al een hele tijd niet meer woont, tja. Dat is geen onnadenkendheid van mij in ieder geval. Over telefoonboeken weet ik verder niks, daar heb ik niks mee gedaan, maar in het algemeen roep je dit soort zoekacties naar adressen over je af als je bedrijf geen vestigingsadres vermeldt, en soms,  zoals je zelf aangeeft, wat verzuipt in de berichten en niet tijdig meer kan reageren (en andere voorvallen, zoals het forumlid dat dus toen echt wel betaald en nooit geleverd heeft gekregen).
Als je gewoon een bedrijfsadres publiceert dan gaat men echt niet lopen zoeken naar eventuele andere adressen, registrars napluizen of telefoongidsen raadplegen.

In het kader van "hoor en wederhoor" vind ik het prima dat je reageert, maar wat mij betreft kun je praten als Brugman, zolang je de klacht waarmee deze thread is begonnen niet adequaat oplost, blijf je voor mij totaal ongeloofwaardig.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 03-09-2008 21:22
eigenaar:

> goh wat kinderachtig de beheerder past mijn posts
> aan en wijzigd hierin dingen.


Nog kinderachtiger om je hier 3 keer onder een andere naam aan te melden zodat het lijkt alsof er tenminste wel een paar positieve reakties zijn. Maar kan me wel voorstellen dat je al die wachtwoorden niet onthoudt van al die verschillende accounts op al die verschillende fora om al die negatieve berichten te ontkrachten. Proberen kan altijd. Maar ja, het is zoals Leo al schreef, zolang je de topicstarter niet naar behoren tegemoetkomt, zul je hier niet op enige onsteuning kunnen rekenen.
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 04-09-2008 07:30
eigenaar:

> goh wat kinderachtig de beheerder past mijn posts
> aan en wijzigd hierin dingen.
> bij deze verwijder ik mijn post.
> Dit geeft alleen maar aan dat ik dit niet serieus
> moet nemen.
> Adres staat op elke pagina, de faq, op elke factuur
> etcetc..


Wat kinderachtig om nog steeds mijn bestelde en betaalde hdmi kabel niet te leveren. Je weet zeker dat het niet de moeite waard is om naar limburg te rijden voor een kabel van( weet het niet zeker meer) 14,95 euro!!!!
Stuur mij maar een pb, dan krijg je mijn bankrekening nummer zodat je het door mij betaalde bedrag terug kunt storten.
Ik zal dan zo sportief zijn om dit ook op de site te zetten.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 04-09-2008 10:38
eigenaar:

> goh wat kinderachtig de beheerder past mijn posts
> aan en wijzigd hierin dingen.
> bij deze verwijder ik mijn post.
> Dit geeft alleen maar aan dat ik dit niet serieus
> moet nemen.
> Adres staat op elke pagina, de faq, op elke factuur
> etcetc..


Na koortsachtig overleg tussen de moderators onderling, waarbij we elk van elkaar dachten dat de ander het dan wel gedaan zou hebben, blijkt dat wij helemaal niets hebben aangepast!!!!

Ik wil dit maar even duidelijk gemaakt hebben, niet voor de eigenaar van alle kabels.nl want het boeit me niet ze heel veel hoe hij (zij) over mij en dit forum denkt.
Maar ik wil niet dat door deze figuur forumleden en meelezende belangstellenden, waaronder veel nieuwe mensen die ons nog niet zo goed kennen, de indruk krijgen dat wij hier reakties van mensen zitten aan te passen.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 04-09-2008 11:02
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 16-09-2008 08:04
charlyrx8:

> eigenaar:
>
> Wat kinderachtig om nog steeds mijn bestelde en
> betaalde hdmi kabel niet te leveren. Je weet zeker
> dat het niet de moeite waard is om naar limburg te
> rijden voor een kabel van( weet het niet zeker
> meer) 14,95 euro!!!!
> Stuur mij maar een pb, dan krijg je mijn
> bankrekening nummer zodat je het door mij betaalde
> bedrag terug kunt storten.
> Ik zal dan zo sportief zijn om dit ook op de site
> te zetten.


Ik heb een pb gehad van de eigenaar van Allekabels.nl met het verzoek om mijn bankrekeningnummer op te geven om eea terug te storten.
Hij heeft voor mij eea uitgezocht en wat ik betaald heb heeft hij inmiddels op mijn rekening teruggestort.
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 16-09-2008 08:34
Als ik t dan goed begrijp heeft dat dus nu 2 jaar geduurd. 
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 16-09-2008 10:06
Het lijkt Tros Radar wel hier! :-)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 16-09-2008 13:13
charlyrx8:

> > Hij heeft voor mij eea uitgezocht en wat ik betaald
> heb heeft hij inmiddels op mijn rekening
> teruggestort.


Sportief dat je dat hier nog even meldt. ;-)

Heeft het allemaal toch nog effect gehad.
- Van henkkoopmans (Beginner) [nl] op 18-09-2008 17:56
Dan kunnen we nu kijken of er daadwerkelijk een goeie internet shop schuilt in allekabels.nl.
Ik heb namelijk deze week een bestelling gedaan en vond dat het zoeken en bestellen alsmede de financieele afhandeling goed werkten en wat net zo belangrijk is ,het is in mijn ogen en duidelijke shop.

Dat er nu na 4 dagen nog niks binnen is bevreest mij wel al enigzins.
Op de ticket die ik heb aangemaakt vandaag heb ik nog geen antwoord binnen.[vraag of de zending voor het weekend binnen is]
Maar ik heb goeie hoop.
Mocht alles naar wens verlopen dan zal ik dat ook zeker melden.
Plak ik er nog even een kopie van de order bij.

Overzicht Van Al Uw Bestellingen

Schrijft u het bedrag over naar onze bankrekening of paypal account.

Zodra uw betaling binnen is wordt uw bestelling in binnen 1-3 werkdagen verzonden. Indien er iets niet op voorraad is kunnen hier nog 1-2 werkdagen bijkomen.

Vanaf 19 oktober 2007 is het alleen nog mogelijk contact op te nemen via ons ticket systeem.

ABN AMRO Heerlen Rekening Nummer: 44.75.44.306
BIC: ABNANL2A
IBAN: NL59ABNA0447544306
BTW Nummer: NL1571.90.717.B01

Paypal id: paypal@allekabels.nl

Saldo: 0
 
1 Bestelling Gevonden ...
Bestelling Datum Bestelling Aankoop Bedrag Betalingswijze Betalings Status Verzonden
#53215  09-15-2008 117.60  PAYPAL ONTVANGEN
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-09-2008 18:37
Ik gooi hier een slot op. Wat mij betreft is dit off-topic topic inmiddels wel lang genoeg besproken!
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 20-05-2011 14:22
Slot er weer af. Nadat J.Hoorn vanmorgen gerapporteerd had in dit topic.

We (Leo en ik) willen jullie zijn reactie namelijk niet onthouden.

"Bij allekabels een Tonar antistatisch microvezeldoekje in kunststof doosje besteld om LP's te reinigen . Euro 9,- plus (schrik niet) 4,95 portokosten. Betaald en na 2 dagen ontvang ik een lorrig antistatisch doekje van Analogis (overal de krijgen voor euro 3,50) in blisterverpakking. Hoezo 4,95 portokosten. Toevallig Tonar gevonden. Verkoopt kunststofverpakkingen en inderdaad microvezeldoekjes om grammofoonplaten te reinigen. Kent Allekabels niet hoewel hun product wel op de site staat. Contact opgenomen met Allekables. Zou een fout van de leverancier zijn. Als je niet weet wie leverancier is, geloof je dat nog ook. Verteld dat ik gebeld had met Tonar en dat die helemaal geen Analogis doekjes verkopen/leveren. Allekabels had vanwege de fout van de leverancier het artikel van de site genomen, maar het staat er nog steeds op. Allekabels voelde zich met mijn info voor het blok gezet en heeft het betaalde bedrag van 13,95 teruggestort. Tonar was zo elegant om mij vanwege de teleurstelling en het exhorbitant hoge bedrag een gratis doekje van henzelf te sturen, alhoewel zij men niet verplicht was. Dit soort firma's bestaat dus ook nog. Chapeau.
j.hoorn "

Trek de zak popcorn maar weer open Faxie.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 20-05-2011 16:58
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 20-05-2011 17:11
Yo homeboy :-)
- Van will1959 (Beginner) [nl] op 23-12-2012 21:47
Hoi Allemaal

Ik heb afgelopen vrijdag wat besteld voor kerst,zaterdag middag bij mij geleverd.
Dus mannen,niet zeuren,super snel geleverd.
Voor het bedrijf alle kabels,prima gedaan,ga zo door.
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 24-12-2012 13:19
Ik begrijp niet waarom iemand zoveel moeite doet om zichzelf eerst op een AUTO forum te registreren en vervolgens in een topic waarin al 1,5 jaar(!) niet meer gereageerd is iets te schrijven over 1 of ander bedrijfje dat kabels verkoopt.

Kan hier aub een slot op?
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 28-12-2012 07:39
Vinden jullie dit niet vermakelijk dan?
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 28-12-2012 10:14
Caecil:

> Vinden jullie dit niet vermakelijk dan?


Ik kan er wel om lachen ja :D
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 01-01-2013 13:04
Caecil:

> Vinden jullie dit niet vermakelijk dan?


Hee Caecil,
Da's lang geleden dat je een berichtje plaatste.
Goed dat je er weer bent.

Outjer
- Van loulou (Beginner) [be] op 05-01-2013 12:13
hoi,heb gisteren avond een bestelling geplaats op alle kabels,mailtje gekregen om de bestelling te volgen,maar kan de site niet meer open krijgen ???????gelukkig waren er problemen met de betaling ,en heb ik nog niet betaald
- Van JGM (ForumPro) [nl] op 05-01-2013 17:33
hebben ze ook startkabels, voor in de winter... hehe
- Van Matex (ForumPro) op 05-01-2013 22:01
Sleepkabels
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 05-01-2013 23:27
Bougiekabels....
- Van Matex (ForumPro) op 06-01-2013 16:12
Remkabels
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 14-01-2013 12:55
bobinekabels

kabelnaalden

kabeltruien
- Van Matex (ForumPro) op 14-01-2013 19:27
Kabelbaan
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 07-02-2013 11:58 Edited 07-02-2013 12:29
Deze irritante thread wordt hier nog uitgebreid besproken:   :-)

http://www.sprout.nl/311/dossier/313/58671/lifehacking/uit-depressie-door-ondernemerschap.html

We hebben een positieve werking gehad op zijn kwaliteitsbewustzijn. Waar dit forum toch niet allemaal goed voor kan zijn. Verder was het eigenlijk allemaal een wrokkige eenmansactie, de poster had doelbewust heeeel vaak de naam allekabels.nl in zijn post had gezet, om maar hoog te scoren op google, volgens mijnheer Peters. Ja, inderdaad. Wel één keer in het onderwerp, en verder nul maal in zijn tekst.
Ik vind het ook heel vermakelijk te zien dat er zo heel af en toe eens spontaan een geheel nieuw forumlid opduikt om te melden hoe goed dat bedrijf is.
- Van martijn.vos1988 (ForumPro) [nl] op 07-02-2013 12:07
Ik vind dit topic eigenlijk een soap worden, toch wil ik nu wat kwijt, ik heb hier al vele malen besteld, altijd netjes een status verandering gekregen op de e-mail en altijd netjes mijn producten gehad.
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 07-02-2013 12:12
Da's fijn.
- Van ErRieJ (Powerposter) [nl] op 14-02-2013 18:44
daarom bestel ik daar dus nooit kabels

bestel ze altijd bij  http://www.wolfftv.nl

en heb het bijna altijd binnen 1 a 2 dagen binnen
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 19-02-2013 13:11
En nou ben ik er klaar mee.
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / waarschuwing www.allekabels.nl (locked)

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill