Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Cosmetica / aluminium accenten.
- Van jos (SuperForumposter) op 21-09-2004 11:36
Ik heb op mijn rooie onlangs de vinnetjes op de "luchtinlaten" geplaatst, evenals het rotoraccent in de voorbumper.
Deze spullen zouden mij in nederland EUR 642,-- gekost hebben. Misschien voor jullie al een bekende tip, maar toch maar even vermelden: Ik bestelde beide artikelen in de USA via www.mazdatrix.com. Ik moet wel eerlijkheidshalve bekennen dat ik ze via een heel aardige, bij ons in de straat wonende amerikaanse militair (afcent) bestelde, en uiteindelijk een bedrag kwijt was van
EUR 242,--. Van het verschil kun je toch weer een paar keer tanken.

Groeten, Jos
- Van Eric (ForumPro) op 21-09-2004 19:30
De door jou genoemde accessoires kostten ons in december 2003 precies 450 euro.
Op dat moment waren bij de dealer nog lang niet alle prijzen van de accessoires bekend.
Dat het verschil met de VS zo groot is blijft een hard gelag natuurlijk.
Voor dat verschil kun je inderdaad aardig wat kilometers maken.
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 16-04-2005 22:01 Edited 16-04-2005 22:17
De strakes die ik op de meeting in Hoofddorp toonde heb ik zelf voor het eerst in het echt gezien bij ons proefkonijn en pionier Tertou. Hij meldde dat ze van de engelse Howard afkomstig waren die ze  op Ebay aanbied. In euro's omgerekend kosten ze 110 euro incl. verzendkosten.
Ze zijn van gepolijst RVS, en voelen zwaar aan. Ze zijn iets dunner dan de originele Mazda exemplaren. Of je dat mooi vind is een kwestie van smaak. Goedkoper zijn ze in ieder geval wel.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4520469269

rechts Mazda, links Ebay
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 14-10-2005 14:22
Hier is nog een manier om het rotorsymbool in de voorbumper meer op te laten vallen: Gewoon het zwarte kunststof deel zilverkleurig lakken/spuiten. Zie http://www.mx5-twins.de/bastelecke/einbau_OKLEA/oklea3.html
Op deze fotoreportage van de Twins (Tweeling , die samen een MX-5 en RX 8 hebben en ook nog een eigen website) van het duitse forum staat de opbouw van strakes voor de oliekoelers.
- Van Marco (Beginner) [nl] op 26-10-2005 20:35
Ik verkoop deze delen samen met de al eerder genoemde engelse Howard in het RVS. Kijk maar eens onder het hoofdstukje commercieel van de site.
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Cosmetica / aluminium accenten.

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill