Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / Ineens is ie weer nieuw!
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 05-04-2017 12:17
Hoi allemaal, ik ben terug van weggeweest, letterlijk en figuurlijk. Wegens privé omstandigheden zowel qua gezondheid als in de relationele sfeer, ben ik vorige maand in mijn eentje met 5 katten en 2 auto's terugverhuisd naar Nederland, omgeving Nijmegen.

Helaas heb ik in november 2016 afscheid moeten nemen van mijn lange liefde. Het liefst had ik hem nog bij mij gehad, maar na de supercel van juni 2016 die extreem veel hagelschade in het zuiden van Nederland en dus ook een stukje Duitsland veroorzaakt heeft, is mijn rode vriend door de schadeexpert economisch total-loss verklaard. Hij is met meer dan 100 deukjes in zijn linker flank, dak, motorkap en kofferbakdekseltje op een autoambulance bij mij weggehaald, na eerst nog wat mishandeld te zijn (flink in de toeren gejaagd bij een koude motor) door de Pools sprekende handelaar aan wie het door de verzekering was gegund om mijn Rexje op te kopen.

Sinds vorige week heeft de witte een Nederlands kenteken. Ineens rij ik weer in een nieuwe auto. Van bijna 9 jaar. Volgens de keurmeester van de RDW is het ook een nieuwe auto, hij had nog nooit een witte gezien en ook maar weinig RX-8en in deze staat. Ook de witte had hagelschade, maar hij stond achter de rode wat in de luwte en was er lang niet zo erg aan toe. De deukjes zijn er, op 1 na (in het stripje op het dak), allemaal uit. Nu moet ik me er alleen nog toe zetten om die gele kentekenplaten erop te monteren. Lelijk!!!
- Van rudolphw (Rotary SuperSpammer) [nl] op 05-04-2017 13:55
Leuk Caecil dat je je meldt........jammer en verdrietig dat alles niet zo is gegaan als gewenst......kop op..!
Maak er het beste van.......en veel succes
En geniet van je exclusieve witte REX
mvg, Ruud
- Van Matex (ForumPro) op 05-04-2017 15:37
Caecil, het is goed te lezen dat je een plekje hebt gevonden.

Zal wel wennen zijn voor je katten na een verhuizing.
Die zijn meestal een weekje van de leg.
Is er ook voor de Witte en de Biemer nog een slaapplaatsje ?

Maak er wat leuks van, in deze voor jou drukke tijd.

groetjes,
Matex
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 05-04-2017 18:37
Fijn dat je er weer bent, Caecil!

Groetjes,
Olof
- Van BartvdEnde (SuperForumposter) [nl] op 08-04-2017 06:34
Welkom terug, mijn rex heeft tijdens dat buitje helaas ook hagelschade opgelopen; ik heb er 8 geteld. Laat ze maar zitten, brengt voorlopig niet genoeg op om ze te laten repareren.
Een witte rx heb ik nog nooit in het echt gezien, heb je ergens foto's staan?
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [nl] op 09-04-2017 09:39
Bedankt allemaal.
Nee, ik heb hier geen garage, maar ik woon op een afgesloten terrein met eigen parkeerplaats.

Hier een linkje naar foto's van de witte elders op het forum Bart.  http://forum.rx8nl.com/cgi-bin/mwf/topic_show.pl?tid=1436
- Van Johhny (Beginner) [de] op 11-05-2017 10:29
Succes met je situatie. En zat even naar de foto's te kijken, erg mooi ding heb je daar.
- Van mluyben (SuperForumposter) [nl] op 12-05-2017 07:17
Die series 2 velgen zijn wel erg fraai!
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / Ineens is ie weer nieuw!

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill