Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Japfest Zondag 8 mei 2016
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 18-03-2016 15:59
Zoo Japfest staat alweer bijna voor de deur
Dit jaar vind het evenement plaats op  8 Mei wederom op het circuitpark Zandvoort maar dit jaar later ook op circuit Assen(4 september).
Voor nu willen we eerst (zoals de titel al doet vermoeden) op 8 Mei naar Zandvoort gaan.
We hopen ook dit jaar weer een leuke opkomst te hebben om mee naar  Japfest te gaan voor een gezellig dagje en om nieuwe en bekende gezichten te zien
Ook op onze FB pagina RX8nl kan je deelnemen via de post Japfest 2016.
Ik heb gisteren onze club aangemeld en zodra ik de clubcode heb zal ik deze gelijk bekend maken.
De teller staat op inmidels op  14 auto's maar hopen natuurlijk op meer.

Informatie over gezamenlijk rijden volgt.
- Van BartvdEnde (SuperForumposter) [nl] op 29-03-2016 13:30
Leuk! Zit er ook vrij rijden bij aangezien het op CPZ is?
- Van Knet (SuperForumposter) [be] op 30-03-2016 16:09
Nee, was vorig jaar ook al niet meer. Enkel Time-Attack
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 20-04-2016 06:28
Clubautotickets zijn binnnen:

Nog even en dan vindt op zondag 8 mei a.s. JapFest plaats op Circuitpark Zandvoort!

Hierbij mailen wij je de plattegrond van de paddock. Zoals je kunt zien staat je club ingedeeld op paddock 2 (voorheen Heinekenpaddock), en is iedere club apart ingetekend met een eigen clubcode. Voor jullie club is deze: RE01. De letters uit de code zijn hoofdletters!

Clubautoticket
Vandaag ontvang je, via een aparte e-mail, het clubautoticket. Deze kun je uitprinten voor de leden die meegaan of je stuurt deze door naar hen. De clubcode wordt meegeprint op het clubautoticket, plaats deze duidelijk zichtbaar achter de voorruit.

Korting
Met de hierboven genoemde clubcode kun je online de clubentreetickets bestellen. Deze kosten in de online voorverkoop € 14,- per persoon (max. 2) en aan de kassa ter plaatse betaal je € 20,- per persoon. Je hebt dus een korting van € 6,- wanneer je besteld in de voorverkoop!
Let op, de clubentreetickets zijn alleen in de voorverkoop verkrijgbaar, ter plaatse betaal je € 20,-.

Hierbij de link naar de ticketshop: http://www.japfest.nl/tickets

Belangrijk!
- De Clubpaddock is zondag geopend vanaf 07.30 uur! Kaartcontrole en kaartverkoop vindt op 8 mei plaats vóór de tunnel.
- Zijn er veranderingen in het aantal auto's? Mail dit uiterlijk 1 week voor het evenement naar ons door (info@402automotive.com) of bel 088-0402402.
- Wij houden je clubplek tot 11.00 uur gereserveerd. Zorg dus dat je op tijd bent!

Programma onderdelen
Kijk voor meer informatie over de verschillende programma onderdelen op de website: http://www.japfest.nl/

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.

Klik hier om het clubautoticket te downloaden:

http://email.402automotive.com/wf/click?upn=dhxjsjOIhqAOj9wqNzm5-2FoS-2BVe-2FZqf7tREkTHoqwnKUSf7FBJQM2SYVuMqUFgxQ8llBRDYbLUMD64LRdgUWWSlNloVoy48g-2By24C7tK1clujbOQ20UXSY7NrWSlJ-2B1-2FIT9NqVH2Odiu-2B24KQiXO5FqfDGGXm7o1oABPS23c3tD8aWorEyApCRliEKOP6s1PP_cLLzSD6qBDiwQdK5qEPm0j5trCkvDRxhx8K6lsRH1ZBJ-2FzgKctnzRx-2BLQ4THIjS488whvskLT30qf9OBcJYvoLIA-2FDTnHT0EbP8DeG6hoZ1PUeP8uyl7AHhKtpbe01h0q40GoHi66ce6Ag94q7wlSoHA4wMytJPUvO3azeKn2zSmZ2pMD-2FRbonuc78tfVPyE1MCNm69vl2fZctyWQHQFVA-3D-3D
- Van Michael Z (SuperForumposter) [nl] op 20-04-2016 18:26
Is het uitprinten en plaatsen van de clubautoticket voldoende of moet er nog een apart ticket worden aangeschaft? (voor toegang van de auto tot het terrein, voor de personen in de auto moet dit uiteraard)
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 22-04-2016 07:06
Je hebt 1 CLubbautoticket nodig deze moet je achter je vooruit plaatsen(dit is de toegang van je auto)

Klik hier om het clubautoticket te downloaden:

http://email.402automotive.com/wf/click?upn=dhxjsjOIhqAOj9wqNzm5-2FoS-2BVe-2FZqf7tREkTHoqwnKUSf7FBJQM2SYVuMqUFgxQ8llBRDYbLUMD64LRdgUWWSlNloVoy48g-2By24C7tK1clujbOQ20UXSY7NrWSlJ-2B1-2FIT9NqVH2Odiu-2B24KQiXO5FqfDGGXm7o1oABPS23c3tD8aWorEyApCRliEKOP6s1PP_cLLzSD6qBDiwQdK5qEPm0j5trCkvDRxhx8K6lsRH1ZBJ-2FzgKctnzRx-2BLQ4THIjS488whvskLT30qf9OBcJYvoLIA-2FDTnHT0EbP8DeG6hoZ1PUeP8uyl7AHhKtpbe01h0q40GoHi66ce6Ag94q7wlSoHA4wMytJPUvO3azeKn2zSmZ2pMD-2FRbonuc78tfVPyE1MCNm69vl2fZctyWQHQFVA-3D-3D

Vervolgens moet je nog apart een perosnen ticket kopen

Hierbij de link naar de ticketshop: http://www.japfest.nl/tickets

Voer eerst onze clubcode in om de korting te krijgen en dan past de kaartjes te bestellen.

clubcode RE01
- Van Mellie (ForumGeweldenaar) [nl] op 22-04-2016 07:16
Kan iedereen aangeven wie er al een kaartje heeft besteld zodat ik weet wie er mee gaat.
- Van Michael Z (SuperForumposter) [nl] op 25-04-2016 18:04
Aanwezig (2 personen, 1 auto)
- Van V.M.Ly (ForumGeweldenaar) [nl] op 25-04-2016 18:42
Nice, dan zijn we met 14 RX8'en.
- Van V.M.Ly (ForumGeweldenaar) [nl] op 27-04-2016 19:16
Meetingpoint om 08.30:

Rijksweg A2 Oostzijde 1, 3621 ZZ Breukelen

https://www.google.nl/maps/place/Shell+Ruwiel/@52.1715542,4.9871863,15z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0xbc0bd38d6895dd5b
- Van V.M.Ly (ForumGeweldenaar) [nl] op 28-04-2016 09:23
We zijn inmiddels met 16 RX8'en en 4 andere autos.
- Van drokzzparty (Beginner) op 03-05-2016 18:58
ik ben ook aanwezig ik ga alleen samen met een maatje van me die rijd met een Nissan S14a erna toe. die staat ook bij de sxoc stand. maar ik zet hem denk wel bij jullie neer als dat nog mogenlijk is.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) op 10-05-2016 15:46
wat foto's zou leuk zijn, toch :) (en die foto's zijn er ;) )

Groetjes M&M
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) op 21-05-2016 13:53
Een beetje jammer dat niemand de moeite neemt om ze hier even te plaatsen!!
Maar wel klagen dat hier niets gebeurt of dat de meeting foto's oud zijn!

Groetjes M&M
- Van Knet (SuperForumposter) op 22-05-2016 11:21 Upvotes 1
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.1687446451529581&type=1

Staan 62 foto's in, iedereen op FB die geweest is kon daar zijn foto's in plaatsen. Ik (en denk dat ik ook spreek voor anderen) ga niet 62 foto's apart linken naar het forum.

Trouwens, over die meeting foto's wat zo oud zijn, die staan op de homepage en zijn idd al oud, toen had ik zelfs mn rx8 nog niet eens en die heb ik al 9 jaar. Bijkomend, ook al plaatsen we hier individueel foto's, die foto's op de homepage kunnen wij niet veranderen, dat is de taak van diegene die dit onderhoud, welke trouwens ook op FB zit en daar gerust foto's van kan nemen om de oude foto's te vervangen. Wisselwerking enzo... Maar daar ga ik niet meer over beginnen.
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) op 26-05-2016 20:31
Er is al 5 maanden geen homepage meer. Je komt altijd meteen op de forumpagina terecht.
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) op 26-05-2016 20:44
@Knet: Wisselwerking? Foto's uit facebook halen en hier neer zetten? Ik heb wel wat beters te doen. En die wisselwerking ken ik: op de introductietekst op de Facebookpagina staat niet eens een link naar dit forum. Kan me overigens weinig schelen, maar begin niet over wisselwerking. Laat iedereen doen wat ie leuk en handig vindt. Als je er van houdt om ieder jaar oude thema's weer opnieuw te herkauwen, in plaats van even een linkje naar een oude thread, dan moet je dat vooral doen.
- Van Midas (Deelnemer) op 27-05-2016 15:59
Ik geloof best dat je wat beters te doen hebt, sterker nog, tot ongeveer een maand geleden wist ik niet eens dat je de beheerder van dit forum was (ben ong. 2 jaar lid). Misschien heeft dit wat te maken met de betrokkenheid met je eigen forum. Helemaal niet erg, maar word dan niet op de teentjes getrapt als mensen feedback/kritiek hebben. Vooral als meerdere leden aanbieden om te helpen en je de touwtjes niet uit handen wilt geven. Ik snap de felle reactie ook niet als "het je toch niks kan schelen" Misschien is die instelling de oorzaak van een forum die niet veel bezocht word...
Maargoed, dit is weer een stukje feedback, wat je ermee doet mag je geheel zelf weten.
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) op 25-06-2016 22:38 Edited 26-06-2016 00:27
Feedback wordt gewaardeerd, ook al ben ik het niet met je eens (waarom zou het feit dat jij niet wist dat ik het technisch beheer doe volgens jou resulteren in dat ik niet op mijn teentjes getrapt mag zijn? ). Fel was mijn reactie niet, hooguit wat moedeloos. Er wordt me door wat mensen kwalijk genomen dat ik geen hulp accepteer, maar dat is nu eenmaal lastig te organiseren, door de manier waarop het tot voor kort gehost werd. En soms zag ik de hulp niet zitten als het bepaalde moderniseringen betrof. Overigens is er een moderator weggevallen. Ik denk dat Caecil wel wat hulp kan gebruiken. Dus daar zullen we binnenkort wel iets over posten.
- Van Midas (Deelnemer) [nl] op 27-06-2016 19:17
Ik zeg ook niet dat het aan mij moet liggen dat je je niet op je teentjes getrapt moet voelen, maar aan je eigen betrokkenheid bij je forum. (begrijpend lezen) Het feit dat het grofweg een maand duurt voordat je antwoord geeft is weer zo een voorbeeldje. Ik had eigenlijk geen antwoord meer verwacht, maar goed. Een forumlid komt met een aantal punten aan die eigenlijk realistisch gezien waar zijn. Maar dit word direct in de hoek gesmeten en "het hoeft allemaal niet" is wat er over komt. Dat bedoel ik met fel.
Dat het allemaal technisch zo moeilijk in elkaar steekt, ook daar is naar mijn weten genoeg hulp voor geboden, en volgens mij valt dat wel mee als de juiste mensen met een klein beetje kennis meehelpen. Binnen een week kan je een compleet forum opzetten, dus moet een oud forum updaten niet heel veel meer werk zijn lijkt mij.
Maar het maakt allemaal niet uit inderdaad, dood gebloed is het toch al. Wees dan blij met de mensen die hier nog regelmatig een kijkje nemen en reageer gewoon normaal tegen je forumleden.
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Japfest Zondag 8 mei 2016

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill