Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / wankelmotor/RX8 expert achterhoek?
- Van dylaneenink (Deelnemer) [nl] op 03-02-2015 19:45
mijn vraag is of er iemand in de achterhoek zit die heel goed bekend is met rx8en of die ze reviseert oid? Ik wil een compressietest laten doen, maar om nu helemaal naar hoebeke te rijden is mij een beetje te gek.. (250+km)
Ik wil weten hoe de staat vd rx is!

Mvg dylan
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 04-02-2015 08:34
Ga lekker naar Hoebeke joh! Plak er meteen een weekendje Zeeland aan vast, ff lekker uitwaaien daar!
Win win situatie, genieten van de RX-8 en genieten van een paar dagen zee en strand.

Je kan ff aan Winkelhorst Winterswijk vragen of ze een adresje hebben maar ik denk eerlijk gezegd van niet.
- Van chris (Deelnemer) [nl] op 14-02-2015 13:20
als iemand er nog eentje in noord-holland weet hoor ik dat ook graag ;)

ook ik heb niet de motivatie om naar zeeland te rijden voor een kleine test... met het verbruik van de rex wordt de compressie test wel wat duurder haha.
- Van Michael Z (SuperForumposter) [nl] op 15-02-2015 13:28
Hoebeke is helaas de enige die bekend staat als "de" RX garage van NL.

Anders zou ik in ieder geval naar een Mazda dealer gaan omdat ze daar alle info tenminste kunnen opzoeken om alles uit te voeren, vrijwel elke andere garage voert de meting foutief uit of heeft geen idee wat er onder de motorkap van een RX zit!
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 15-02-2015 17:22
Tip van mij....
nooit naar een mazda dealer gaan...
heb zelf ook gedaan. Ben de auto dag kwijt geweest en een rekening van 700 plus..
monteur kost daar al 70 per uur !,
en aan het eind van het liedje krijg je brief mee wat er mis is....maar niet gemaakt..
ga lekker naar hoebeke...
maak een afspraak. En hij denkt ook met je mee..
- Van dylaneenink (Deelnemer) [nl] op 17-02-2015 08:10
Hallo allemaal! Bedankt voor de reacties! Ik ben naar autoschade willems geweest in zelhem. Die heeft jarenlange ervaring in de rx7 en nu ook in de rx8. Heeft hem nagekeken en er moest alleen een nieuwe startmotor op. Loopt nu weer perfect! Dus bij hem komen is ook zeker een optie voor degene uit deze regio(achterhoek)

Groet, dylan
- Van nelson (ForumGeweldenaar) [nl] op 17-02-2015 18:39
Bedankt voor de tip.
Zelhem is mooi dichter bij mij ook ja..
niks ten nadele van hoebeke maar als ie ervaring heeft met de rx7 dan wil ik er ook wel keer heen.
- Van j1n0 (Deelnemer) [nl] op 18-06-2015 13:03
Zie topic nu pas. Woon zelf in Winterswijk dus goede tip om met de Rex heen te gaan :-)
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Techniek / wankelmotor/RX8 expert achterhoek?

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill