Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Nieuw forum lid stelt zich voor
- Van Yence (Beginner) [nl] op 18-08-2013 10:35
Beste RX-8 clubleden,

Bij deze wil ik me graag voorstellen. M'n naam is Jens van de Ven en woon samen met m'n vriendin Silvia en onze 2 honden in Roosendaal.

Een kleine 3 weken geleden heb ik bij Cees Hoebeke een titanium grijze RX-8 SP gekocht. Wat een een fijne auto, maar dat wisten jullie al natuurlijk! Comfortabel bij normaal rijden maar toch heel sportief als je dat van de auto verwacht.
Uploaded at Picoodle.com
Uploaded at Picoodle.com
Uploaded at Picoodle.com
Uploaded at Picoodle.com

Hiervoor reed ik in een 1987 Mazda RX-7 FC S4 non-turbo. Deze heb ik 5 jaar gehad, gekocht met 1 ton op de teller en zelf iets meer dan 50.000 km op de teller gezet. De RX-7 was voornamelijk voor dagelijks gebruik, maar ik ging ook wel regelmatig het circuit mee op. Paar keer Zandvoort, maar meestal de Nurburgring.
Uploaded at Picoodle.com
Uploaded at Picoodle.com

De liefde voor sportieve Mazda's is echter begonnen met de noble green Mazda MX-3 16v. Die heb ik bijna 6 jaar in het bezit gehad en ook altijd met veel plezier gereden.
Uploaded at Picoodle.com

Silvia heeft ook nog geruime tijd Mazda gereden, ook MX-3's, beide V6.
Uploaded at Picoodle.com
Uploaded at Picoodle.com
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-08-2013 11:48
HEEE Jens, leuk om jullie hier te zien:):)

Dikke auto, en hopelijk veel plezier met de rex maar dat zal geen probleem zijn!
Uiteraard ga je weinig aan de rex aanpassen (zeg je altijd), maar we kennen je dus we zien de veranderingen graag tegemoet :) ;)
Veel plezier hier op het forum en we zien elkaar vast snel weer!

Groetjes M&M
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 18-08-2013 11:57
Welkom! Leuk, echte Mazda liefhebbers ;-)
- Van rudolphw (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-08-2013 22:03
Welkom op het forum en veel plezier met je Rex!
mvg, Ruud
- Van Yence (Beginner) [nl] op 19-08-2013 17:27
Bedankt voor het warm onthaal :) we zullen ons binnenkort nog's op een meeting laten zien!
Omhoog Onderwerp Algemeen / Clubzaken / Nieuw forum lid stelt zich voor

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill