Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / even voorstellen
1 2 3 4 Terug Volgende  
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-11-2007 19:51
Hoi wij zijn Marcel en Martine (M&M)
We zijn trouwe Mazda rijders, we hebben al bijna 10 jaar een MX-3 V6, de laatste 6 jaar hebben we haar omgetoverd tot een zeer mooie
en zeer snelle MX-3 met een 2.5i V6. Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie!
Helaas hebben we haar verloren bij een ernstig auto ongeluk op 19 augustus...

Wel hebben we weer een nieuwe MX-3 gekocht, maar het zal NOOIT meer zo worden als onze allesie..

Om deze reden hebben we gekozen om een RX-8 hp te kopen.
Een hele mooie auto die eigenlijk ook helemaal compleet is.
We hopen van de RX-8 net zo veel plezier te hebben als we van haar hebben gehad.

Groetjes M&M
- Van silverspecial (SuperForumposter) [nl] op 22-11-2007 20:31
Veel plezier ermee...wij hebben dit ook!
- Van Jacco (SuperForumposter) [nl] op 23-11-2007 21:24
Welkom hier en veel schadevrije kilometers.

Groet Jacco
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 24-11-2007 10:39
Welkom hier Martine en Marcel.

Als ex-eigenaresse van een MX-3 V6 kan ik me een beetje voorstellen hoe het voelt om op die manier afscheid te moeten nemen, al was de mijne niet gepimpt. Maar de RX-8 compenseert erg veel hoor! Veel plezier met jullie aanwinst en misschien tot ziens op een meeting.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 09-12-2007 20:48
Dank jullie wel voor de leuke reacties, en idd hopelijk zien we elkaar een keer op een meeting.

Groetjes M&M
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-03-2008 21:43
We hebben een record zuinigheid tot nu toe, 420 km toen ging het lampje branden :)
Ja op 1 tank hihi was veel snelweg en lange stukken.

Groetjes M&M
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 17-11-2008 21:31
De rex staat inmiddels op stal, kleedje er overheen (hij mag het niet koud krijgen hihiihi :) :) )

Laat het nu maar vast zomer worden,  kunnen we weer lekker rijden joepie :)

Gretjes M&M
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 17-11-2008 21:39
M&M, misschien niet zo'n snuggere vraag maar rijden jullie echt geen meter meer met de rex als het winter is/word? Of bij mooi-droog winterweer toch wel?
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-11-2008 20:17
Hoi Casper,

Waarom is het geen snuggere vraag???? (domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel ;) )

Maar we rijden er in de winter helemaal niet meer mee :( , ik ben al blij dat ik de rex schoon en droog weg heb kunnen zetten en dat lukt vast niet nog een keer
na een mooie winterdag...

Groetjes M&M
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 18-11-2008 22:17
Wel  jammer dat je niet met de rx-8 rijd in de winter. Weet je wel hoeveel plezier je kunt hebben op een gladde ruime parkeerplaats, maar ook op de weg als je een beetje voorzichtig bent.

Groetjes Tjeu.
- Van jasper_vermaas (SuperForumposter) [nl] op 20-11-2008 00:34
ook al is het niet glad gewoon ff parkeer plek zoeken en ff 7seconde de tranction control knop in drukken en gassen maar ;)
- Van Herbie (ForumGeweldenaar) [nl] op 22-11-2008 10:19
Ik rij mijn auto gewoon door. Ik KAN het niet opbrengen hem 3 maanden onder zeil te zetten. Wat is het voordeel om hem in de winter niet te rijden? Mocht je hem ooit s inruilen krijg je geen euro meer voor hem terug, hoor.
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 22-11-2008 10:58
Nee maar M&M hebben gewoon geluk dat ze nog een 2e auto erbij hebben en die kunnen rijden en als je dus heel zuinig bent op de Rex kan ik me voorstellen dat je hem veilig en droog wegzet in de winter. Maar goed, die luxe moet je wel hebben. Ik had mijn Rex ook gewoon voor dagelijks gebruik en die had ook de winter moeten trotseren. En ach, als je em goed wast in de winter en de velgen mooi houdt dan is er weinig aan de hand,zo lang en heftig zijn die winters in NL niet meer:-)
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 26-11-2008 19:35
CasperRX-8:

> Nee maar M&M hebben gewoon geluk dat ze nog een 2e
> auto erbij hebben en die kunnen rijden en als je
> dus heel zuinig bent op de Rex kan ik me
> voorstellen dat je hem veilig en droog wegzet in de
> winter. Maar goed, die luxe moet je wel hebben. Ik
> had mijn Rex ook gewoon voor dagelijks gebruik en
> die had ook de winter moeten trotseren. En ach, als
> je em goed wast in de winter en de velgen mooi
> houdt dan is er weinig aan de hand,zo lang en
> heftig zijn die winters in NL niet meer:-)


Idd wij hebben meer dan alleen de rex, en we zijn idd heel zuinig op de rex  :)

Groetjes M&M
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-04-2009 16:33
Joepie, we hebben eindelijk weer met de rex gereden!! :):)
Hij staat nu weer lekker bij ons thuis!
En omdat we inmiddels de sleutel van ons nieuwe huis hebben, is er voor de rex uiteraard ook een plek in de garage :)

Groetjes M&M
- Van Renesis (ForumPro) op 19-04-2009 16:43
Dat klinkt als een win-win situatie. Er zijn slechtere manieren om de lente te beginnen.

Veel plezier. ;)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 19-04-2009 17:38
Fijn dat ie voortaan in de garage kan! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-04-2009 18:48
Zo nu ook maar eens wat leuke accesoires geplaatst :):)







Het gaat om de details he ;)
Het staat erg goed moet ik zeggen, dus we gaan voor veel meer :)

Groetjes M&M
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 22-04-2009 18:59
Mooooooiiiiii! Waar heb je die dopjes besteld? Mok ok hebbe!
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 23-04-2009 06:32
Verstandig dat jullie je niet voor de meeting van zaterdag hebben aangemeld... Dan was je die ventieldopjes meteen weer kwijt geweest! ;-)
- Van Renesis (ForumPro) op 23-04-2009 10:46
Waar woonde je ook al weer? :P
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 23-04-2009 16:26
Waarschijnlijk in een buurt met betere buren dan jij mx5rx8, anders waren ze er al af geweest.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 23-04-2009 16:53
hahahahaha dank jullie wel voor de leuke reactie's :):)

Groetjes M&M
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 23-04-2009 19:25
Caecil:

> Mooooooiiiiii! Waar heb je die dopjes besteld? Mok
> ok hebbe!


Bij Stefan (hansa mobile) in duitsland WAREN ze te krijgen.

Kijk hier:
http://www.r-x-8.de/preisliste.pdf
http://www.rx8-fan.de/wbb3/index.php?page=Thread&threadID=16605

Helaas stopt Stefan met zijn zaak.
Leuke gast die Stefan.

Hij heeft een RX 8-motor in een MX 5 laten inbouwen en er later zelfs nog net zo een aan de RX twins verkocht.
Die twins komen trouwens met die omgebouwde MX5 naar het jahrestreffen in Gelsenkirchen.
Zie de thread onder clubzaken hier.

Stefan heeft verder in 2006 een trackday georganiseerd in Papenburg (noord-duitsland).
Daar kwamen toen heel weinig rexen naar toe en helaas was dat meteen de laatste maal dat ie dat organiseerde.

Outjer
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 23-04-2009 20:28
Maar hier is de link van de site waar ik de ventieldopjes vandaan heb,

http://www.rotary13b1.com/

Deze link heb ik overigens ook al eens hier op de site gezet ;) (Topic zie commercieel: ook een leuke site voor accesoires)

Groetjes M&M
- Van Renesis (ForumPro) op 23-04-2009 22:42
Caecil:

> Waarschijnlijk in een buurt met betere buren dan
> jij mx5rx8, anders waren ze er al af geweest.


Auch. So true.

Het ergste is nog dat het een redelijk goede buurt schijnt te zijn. Zeker in vergelijking met Rotterdam centrum.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 26-06-2009 20:33
Zo, het was weer tijd voor nieuwe accessoires :)





Op naar de volgende 'opleuking', hihi.

Groetjes M&M
- Van Renesis (ForumPro) op 27-06-2009 15:31
Leuk. Die ga ik uiteindelijk ook maar weer bestellen. Stonden toch wel erg goed. :)
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 13-08-2009 20:27 Edited 13-08-2009 20:30
Zo eindelijk weer een kleine opleuking :):)
Zilveren knipperlichtjes, die wel amber/oranje uitstralen ;)

Voorkant moet nog maar daar heb ik een brug voor nodig, dus dat komt binnenkort.

Groetjes M&M
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 13-04-2010 20:53
Zo, het mooie weer is begonnen, dus was het ook weer even tijd voor een nieuwe prachtige accessoire :)

Ik heb er even foto's van gemaakt.





Groetjes M&M
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 14-04-2010 09:05
Ha, die had ik al lang!! :-P
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 14-04-2010 15:47
Ik niet. Vind ze wel mooi.
- Van Black-RX8 (Powerposter) [nl] op 16-04-2010 10:59
Kost dat? :)
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 16-04-2010 13:06
Hier kijken: http://www.rotaryfx.com/
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 17-04-2010 18:07
Hier hebben wij ze idd ook vandaan, maar we hebben dan wel voor de OEM versie (origineel) gekozen ;).

Groetjes M&M
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 10-11-2010 22:21
Zo, de rex staat weer op stal, en mag een winterslaap houden :):)
De rex is gepoetst en vertroeteld..
Van de week even schorsen, scheelt toch weer wegenbelasting ;)

Zo laat de ZOMER maar weer komen!! hihihi

Groetjes M&M
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [nl] op 11-11-2010 21:52
en het is nou juist net zo leuk een beetje te spelen in de sneeuw met de rex!
- Van Agnes (Powerposter) [nl] op 12-11-2010 12:07
Ik heb alleen de Rex om in te rijden, dus met winterbanden hoop ik deze winter goed door te kunnen komen!
(ik overweeg op termijn nog wel een carport/overkapping, want de garage staat vol met van alles behalve een auto)
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [eu] op 12-11-2010 13:30
Als ik de mogenlijkheid had tot een carport/garage zou ik het wel weten. niet meer krabbe/sneeuwschuiven. het liefste zelfs in een verwarmde garage zodat ik niet de eerste paar minute aan het bevrieze ben in de auto :P
- Van Bartman (ForumGeweldenaar) [be] op 12-11-2010 20:36
Als je het te veel moeite vindt om een -n achter krabbe, minute en bevrieze te typen, waarom typ je er dan één waar het niet hoort, bij mogelijkheid ?
Respek voor de mense die di probere te onseifere asebief ?
- Van Melkie (Rotary SuperSpammer) op 12-11-2010 21:37
Dat is spreektaal, Bart... niet zo zagen aub.
- Van Brakefire (SuperForumposter) [de] op 12-11-2010 23:01
Ik kan me wel voorstellen dat iemand zich stoort aan MSN- en SMS-taal.

Ik kan best goed met dyslexie fouten leven, maar na een punt met een Hoofdletter beginnen moet toch niet zo moeilijk zijn?
Het is niet alleen de irritatie dat MSN taal tegenwoordig normaal gevonden wordt... maar ook dat de leesbaarheid van het forum achteruit gaat.

Hier kun je een spellingscontrole Nederlands voor FireFox downloaden. Dat kan al helpen...

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/3291/
- Van Agnes (Powerposter) [nl] op 13-11-2010 12:47
Misschien ook maar naast dit forum gaan twitteren met z'n allen: maximaal 140 tekens per tweet. Dat vergroot wel je creativiteit om iets kort en bondig maar toch duidelijk te vertellen.
In mijn tweets gebruik ik wel eens de topic #rx8 als ik het over de Rex heb, maar daar staan dan ook meteen heel veel buitenlandse tweets tussen. Wellicht voor de twitteraars onder ons, eens de topic #rx8nl gaan gebruiken. Zien we meteen wie hier ook nog een twitter-account heeft.
Ik zet er nu meteen even een op. Wie 'volgt'?

PS Dit antwoord was iets meer dan 140 tekens ....
- Van Renesis (ForumPro) op 13-11-2010 14:45
Wij doen hier niet aan twitter of MSN etc.
Niet echt aan ons besteed..

Voorbeeldje kort en bondig:

Taal- en spreekfouten zijn ronduit kut. Twitter zit vol met die ellende. ;)
- Van Bartman (ForumGeweldenaar) [be] op 13-11-2010 16:27
Melkie:

> Dat is spreektaal, Bart... niet zo zagen aub.


As iederiën go beginn tippen gelijkastje sprekt, tèn gottaddier ewa werre peizek ..
Als iedereen gaat beginnen typen zoals hij spreekt, dan gaat dat hier wat worden denk ik.
Ik denk dat we toch allemaal lessen Nederlands gekregen hebben op school, toon een beetje respect voor de mensen die dit forum lezen door het dan ook juist te gebruiken.
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-11-2010 10:23
In deze thread is goed te zien waarom ik zo'n *ontzettende pesthekel* heb aan die externe fotohostingsites. Een van de leuke en nuttige dingen aan dit forum is dat men terug kan kijken naar alles wat er ooit eerder gepost is, en dat kan inmiddels al sinds 2004. Mensen besluiten ondanks de hier aanwezige mogelijkheid om de foto's te uploaden een externe dienst te gebruiken en voila: het album wordt door de dienst of door de gebruiker per ongeluk of opzettelijk weggegooid, en de hele thread staat opeens bezaaid met "Deze foto is niet meer aanwezig" meldingen.
- Van Brakefire (SuperForumposter) [be] op 15-11-2010 17:32
Leo:

> ...en de hele
> thread staat opeens bezaaid met "Deze foto is niet
> meer aanwezig" meldingen.


Als je de foto's al ge-upped hebt naar zo'n fotosite omdat je ze ook op een ander forum wilt posten (of daar al eerder gepost hebt) dan is het natuurlijk meer moeite opnieuw te uppen naar hier dan gewoon een linkje te copy/pasten.

Het is misschien wat rigoureus om meteen de hele [img] functie te schrappen, maar misschien is een pop-up, als je [img] pics probeert te posten, met de melding: "Post je een eigen foto? Up die dan alsjeblieft" in te bouwen?

Of anders gewoon bij deze nogmaals het vriendelijke verzoek te uppen in plaats van te deeplinken. Misschien helpt dat al.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 15-11-2010 18:05
Hier gewoon de foto's plaatsen en dan op de andere sites deeplinken naar deze foto's? Is dat een idee? Of komt er dan teveel ongewenste shit? (Niet gehinderd door enige kennis, aangaande IT, roep ik maar wat)
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-11-2010 18:32
Jemig wat een OFFTOPIC GEZEIK HIER!!! @#!!#@%$

Maar dit met de foto's hebben WIJ zelf aangekaart bij Leo omdat we een opschonig hebben gehad op de pc, dus hier komen de goede foto's
wel terug ;)

Ps: Leo zou je het hele offtopic gezeur over msn en spelfouten enz enz weg willen halen, of daarvoor een nieuw topic openen.

Groetjes M&M
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [nl] op 15-11-2010 22:48
Mijn god, ik lees het nu pas.
Vind het een beetje jammerlijk dat je je zo op kan fokken over wat chat taal. Ik zit hier voor de gezelligheid. Niet om mensen te gaan zitten "flamen" (afkatten).
Laat jij jezelf zo op de kast jagen als je een reclamefolder ziet met sms taal?
Ik schrijf hier geen sollicitatiebrief of ander officieel materiaal. het zou daarom ook fijn zijn om on topic te blijven inderdaad.
want ondanks mijn taalgebruik is volgens mij de context nog 100% helder?
Groetjes
oh w8
grtz!
Boris
- Van Leo (Rotary SuperSpammer) [nl] op 16-11-2010 13:42 Edited 16-11-2010 17:31
Martine:

> Jemig wat een OFFTOPIC GEZEIK HIER!!! @#!!#@%$
>
> Maar dit met de foto's hebben WIJ zelf aangekaart
> bij Leo omdat we een opschonig hebben gehad op de
> pc, dus hier komen de goede foto's
> wel terug ;)


Mijn klacht over de het posten op fotosites had ik al vóór je pm geplaatst. Maar dat terzijde, ik blijf het een probleem vinden, ook al kunnen we het in dit geval herstellen, waarvoor dank.
Verder heb ik zelf niet zoveel met het fenomeen "offtopic". Iedereen mag wat mij betreft zeggen wat hij/zij wil, ik zie het meer als een normaal gesprek, waarin het onderwerp vaak ook meandert van het een naar het ander. Zelfs mensen die er dan OFFTOPIC doorheen roepen (wat zelf natuurlijk ook al offtopic is) mogen dat van mij. Heel soms kan het zo zijn dat een onderwerp een eigen thread rechtvaardigt om een of andere reden, maar dat zijn uitzonderingen. Het signaal/ruisniveau is hier goed, en een highvolume-forum is het ook niet, dus het lijkt me prima werken hier.

>
> Ps: Leo zou je het hele offtopic gezeur over msn en
> spelfouten enz enz weg willen halen, of daarvoor
> een nieuw topic openen.


Het moet al heel bont worden wil ik iets weghalen, en daar is dit lang niet bont genoeg voor. Omdat slechd needelants wel een onderwerp is dat leeft onder een deel van de forumbezoekers, raad ik de mensen die er nog wat over te zeggen hebben aan dat in de Lounge te doen. Verder bepleit ik tolerantie: sommigen schrijven tenenkrommend slecht Nederlands uit desinteresse (zo lijkt het, maar misschien is het wel een gebrek) en storen daarmee mensen, anderen willen er soms iets over zeggen en storen daar dan weer mensen mee. Ik zou zeggen: stoor maar lekker raak, anders wordt het zó stil op de wereld.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 10-04-2011 19:51
Zo vandaag de rex weer uit de schorsing gehaald, dus van de week, als de niewe papieren binnen zijn, mogen we weer rijden JOEPIE :):)
Ik heb er zo,n zin, en zeker met zo,n mooie dag als vandaag HHHMM.

Groetjes M&M
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 10-04-2011 20:44
En extra mooi opgemaakt weer de weg op met het nieuwe tankdeurtje...
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 17-04-2011 16:14
Vandaag eindelijk weer voor het eerst dit jaar weer met de rex gereden :):)
Alleen het opstarten ging wat moeilijk, hij wilde eerst niet aanslaan :(
Maar na een paar keer doorstarten, de hoop bijna opgegeven, dus even wachten en toen volgas starten...
En na zo,n 2/3 keer volgas starten wilde de rex eindelijk aanslaan JOEPIE!!
De hele buurt blauw gezet hahahaha

Groetjes M&M
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 12-05-2011 19:16
Hierna geen problemen meer gehad neem ik aan?

Mijn witje had wat korter stil gestaan, kreeg in januari nog een nieuw koelwaterreservoir, startte probleemloos.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 12-05-2011 20:06
Idd nu is het weer zoals vanouds :)
Ik moet ook zeggen dat we al 2 weken niet meer gereden hebben, omdat we de voorbumper eraf hebben, vanwege het
rooster projectje (en geen tijd hebben om het af te maken !#$#!@$#)

Groetjes M&M
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 03-08-2011 16:37
Zou het gaas zit er weer in, ik zal binnenkort even een foto plaatsen.
We hebben het echt heel netjes gedaan :):) Koste wat tijd maar dan hebben we ook wat!  :)

De racingbeat olieleidingset is ook eindelijk binnen, maar ik durf er eigenlijk bijna niet aan te beginnen :(:(  het ziet er
zo ingewikkeld uit... denk dat ik een week vrij neem, dan moet het toch wel lukken hihihihi

Groetjes M&M
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [nl] op 15-08-2011 12:57
Die racing beat set is een pain in the ass om aan te leggen!
zorg er voor dat er iemand is met kleine handen (de achter aansluiting op de motor is zeer lastig). Ik heb er samen met een monteur een goede 6 uur over gedaan.
Je zal zowel van boven als van onder er bij willen kunnen zeg ik maar alvast.

Grt.
Boris
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-08-2011 10:41
oh oke 6 uur is netjes!!

We zijn er nog steeds niet aan begonnen....

Groetjes M&M
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 10-10-2011 17:59
Zo vandaag eerst de rex APK gekeurd, goedgekeurd :) MAAR zoals elk jaar WEER "gezeur" met de koplampen (xenon) ZUCHT ZUCHT
nu stonden ze weer te laag, echt maar dan echt nog net goedkeur..
Dus daar moet ik een goede mazda dealer toch maar goed naar laten kijken...

En daarna begonnen met het vervangen van de olieleidingen :( voor die Racing Beat :)
Man man wat een werk, morgen weer verder...

Groetjes M&M
- Van Matex (ForumPro) op 10-10-2011 19:36
Martine,

Ook een mooie gelegenheid om het ombouw verslag van Dennis aan te vullen.
Voor al die genen die gaan volgen met deze olieleiding vervangactie.

Sucses met het RX-Olie Leiding Project
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 11-10-2011 15:30
Martine:

> Zo vandaag eerst de rex APK gekeurd, goedgekeurd :)
> MAAR zoals elk jaar WEER "gezeur" met de koplampen
> (xenon) ZUCHT ZUCHT
> nu stonden ze weer te laag, echt maar dan echt nog
> net goedkeur..
> Dus daar moet ik een goede mazda dealer toch maar
> goed naar laten kijken...
>


Volgende keer 3 zakken kattenbakgrint (20 kg per stuk) in het kofferbakje leggen. Bij afkeur op te hoge lampen, rondje rijden en 1 a 2 zakken lozen. Bij afkeur te laag, rondje rijden en grint bij kopen. ;)
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 11-10-2011 16:36
Hahaa maar caecil je maakt wel een klein denk foutje...

wanneer je 3 zakken katten grind achterin legt zal de neus idd omhoog gaan, MAAR aangezien wij xenon hebben, zullen de koplampen dan automatisch zichzelf weer stellen en dus nog verder naar beneden gaan om verblinding te voorkomen ;)

Groetjes M&M
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 12-10-2011 11:25
Klopt. Om e.o.a. reden dacht ik dat die automatische afstelling niet meer werkt omdat ik meende gelezen te hebben dat de lampen vorige keuring te hoog en nu weer (net niet) te laag stonden. Maar nu ik je berichten teruglees lees ik dat niet meer. Foutje, dom. Ik zal de blondering laten uitgroeien, misschien helpt het.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 12-10-2011 19:55
hahahahahahahaha misschien helpt het hihihihi:):):):)

Maar het je hebt het idd ook gelezen, maar dan in het topic van "Busdriverkeuh" ;) over zijn probleem met de koplamphoogteverstelling(mooi
word zeg :):) )

Vandaag alles weer dichtgebouwd, en de rex kwam weer tot leven :):) :) man man wat een werk
en.....
#@$#@$#@!$#@ lekken de aansluitingen licht kan ik weer de helft los halen om de moeren nog vaster te draaien, en oh oh oh
wat kun je er lekker bij#@ ^%%$  dus nu maar vast draaien; tot een kwartslag voor afbreken .....

De rex heeft gelijk een grote beurt gehad, tja nu kon je er goed bij :)

Groetjes M&M
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [es] op 29-10-2011 20:01
Groetjes uit het warme en zonnige Gran Canaria :):)

Zelfs hier denk ik nog aan jullie :)
We hebben nog geen rx-8 gezien :( , uberhaubt zien we heel weinig mazda´s :(

Groetjes M&M
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 30-10-2011 13:24
Op Gran Canaria heb ik ook nog nooit een RX-8 gezien, op Tenerife wel.

Veel plezier nog daar. Is de benzine nog steeds zoveel goedkoper dan hier?
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-11-2011 18:46
Ja benzine is idd veel goedkoper dan hier, ongveer 1 euro per liter!!!

Zo de rex staat ook weer op stal, helemaal glimmend en wel :)

Groetjes M&M
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 22-05-2012 20:43
Zo eindelijk vandaag de schorsing van de rex opgezegt, kunnen we weer bijna rijden :):):)
Het is wel erg laat dit jaar, maar dat kwam nu eenmaal zo uit (druk druk druk Blabla bla :):)
het is nu even wachten op de papieren :( hihi

Groetjes M&M
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 10-07-2012 19:04
Gisteren bij Mazda dealer Jan Voets in Sint-Oedenrode geweest, de remblokken voor zijn vervangen, de remklauwen achter zijn gangbaar gemaakt, en met de monteur veel rondjes gereden om het probleem met het DSC op te lossen.
Dat probleem is helaas nog niet opgelost, dus de monteur gaat een mailtje naar Mazda sturen of zij nog een oplossing hebben.

Mazda dealer Jan Voets, alvast Bedankt voor alle moeite !!:):)

Groetjes M&M
- Van roy_1985 (ForumGeweldenaar) [nl] op 10-07-2012 20:06
wat is er met de DSC dan
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 11-07-2012 16:58
wanneer we bijvoorbeeld een rotonde 3kwart nemen of een scherpe bocht, het DSC ingrijpt :(:(, nee nee we gaan dan niet eens
hard!! ongeveer 35 kmph!! dus dat is niet goed en mega irritant!

Maargoed we wachten op een antwoord van Mazda....

Groetjes M&M
- Van Nick-Rx8 (Powerposter) [be] op 11-07-2012 20:44
Had dit in mijn vorige ook, klinkt als sensorisch probleem.
- Van roy_1985 (ForumGeweldenaar) [nl] op 12-07-2012 04:49
mocht je het probleem weten laat het ff weten ik heb hier soms last van namelijk
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 28-07-2012 21:04
Zo vandaag 334 km met de mx-3 gereden, om de rex, naar Jan Voets in Sint Oederode te brengen, voor het DSC probleem.
Hopelijk kunnen ze het vinden wat er aan de hand is...

Groetjes M&M
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-11-2012 20:04
Zaterdag de rex weer gepoetst en klaar gemaakt voor de winterslaap...zzzzzz :):)
dus nu maar weer wachten tot volgend jaar, totdat de zon echt weer lekker gaat schijnen..

Groetjes M&M
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 15-04-2013 16:45
Vandaag de rex uit de schorsing gehaald, dus over een paar dagen mogen we weer rijden :):):)

Groetjes M&M
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [nl] op 16-04-2013 08:32
Altijd leuk, heb gisteren al stiekum gereden!
Ik ga volgende week weer mrb betalen.
Schorsen jullie elk jaar voor het volle pond?
Ik bedoel dus, wanneer je de auto een dag op iemand anders' naam zet je gewoon weer voor €73,- kunt schorsen ipv €120,- (=tarief voor binnen een jaar opnieuw schorsen).
Maar dat weet je waarschijnlijk wel...;-)

Grtz Dennis.
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 16-04-2013 19:55
Wij betalen idd elke keer de volle mep, oplichters!!! :(:(

Overschrijven kost ook geld, maar belangrijker is dat je dan na een paar jaar de "40ste" eigenaar bent, ivm het steeds overschrijven!
En dat is iets wat wij niet willen.

Groetjes M&M
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [nl] op 16-04-2013 20:51
Ach, ik doe hem toch niet weg.
Maar ik snap je.

Grtz Dennis
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / even voorstellen
1 2 3 4 Terug Volgende  

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill