Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / 4000 euro belonging voor terugvinden van gestolen BMW 635 csi
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 11-03-2012 19:46
Charles, een buurtgenoot van mijn is zwaar gedupeerd doordat zijn BMW gestolen is.

Hieronder zijn relaas. (best wel leerzaam)

Beste auto-vrienden,

In de nacht van zondag 4 maart op ma. 5 maart is bij een goede vriend van mij hier in de buurt van Sittard (Limburg) mijn 1988 champagne kleurige BMW 635csi full options uit de VS gestolen. De wagen had ik daar net 1 dag gestald en is zonder braaksporen of enig ander teken van de oprit gehaald, waarschijnlijk dus mbv een soort loper.

De wagen was net een paar maanden in NL, volledig opnieuw gespoten, voorzien van een nieuw interieur en technisch net tip-top gemaakt. Belangrijkste kenmerkend vd auto zijn koelkastje + hoofdsteunen achterin, veel M6 onderdelen in de aandrijflijn (veerpoten, remklauwen, verlaagd, Dinan performance chip, etc.), electr. voorstoelen incl. memory en 100% roestvrij.  Verkoopwaarde vd auto bedraagt zeker 12.500 euro. Ik had er tot dusver al bijna 10.000 euro aan uitgegeven. En omdat de wagen nog niet op kenteken stond, had ik 'm nog niet laten taxeren en dus ook nog niet verzekerd.  Dus een enorme schadepost voor mij.

In de bijlage kunnen jullie diverse foto's vd auto zien en zijn gegevens (km-stand, chassis-no., zijn opties, etc.) vinden. Ik verzoek jullie om naar de auto uit te kijken en deze mail misschien door te sturen naar andere BMW liefhebbers. De politie vermoed dat de auto op een ander kenteken zal worden gezet en dus weer in het "circuit" zal opduiken. Of hij wordt voor de onderdelen gebruikt, die dus mogelijk op de bekende sites (Marktplaats, E-Bay, Kapaza) en forums aangeboden zullen gaan worden.

Tot slot beloof ik plechtig dat degene die mij tips kan geven waardoor ik deze mooie 635csi weer terug in mijn bezit kan krijgen, 4.000 euro beloning zal ontvangen.

Met teleurgestelde groet,

Charles Kamphuis
Cell-phone: 0031-6-20429929
Bijlage: charboula.htm (68k)
- Van rudolphw (Rotary SuperSpammer) [nl] op 11-03-2012 21:13
Pure shit zeg........ik zal er op letten; er rijden er sowiezo weinig van in Ned.
mvg, Ruud
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 13-03-2012 12:03
Ik zal mijn auto's ook weer eens op slot zetten. Niet dat dat veel helpt blijkbaar.
- Van JGM (ForumPro) [nl] op 13-03-2012 17:53
Echt zuur,

Kans is klein dat ik m tegenkom, maar anders laat ik het zeker weten....

Wel tof dat je dit voor je buurtgenoot doet.
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / 4000 euro belonging voor terugvinden van gestolen BMW 635 csi

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill