Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / velgen vervoeren
- Van Busdriverkeuh (SuperForumposter) [be] op 18-01-2012 00:23
het is mss een domme vraag, maar passen 4 18" velgen met band in een RX-8? :)
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-01-2012 00:43
Als ik me goed herinner heb ik lang geleden ergens op dit forum gelezen dat het mogelijk was. Weet alleen niet meer onder welk topic.

1 in de koffer, 2 op de achterbank, 1 op de bijrijderstoel?...

Succes,

Olof
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-01-2012 05:44
Outjer weet raad :)

Het is mogelijk in ieder geval. Volgens mij wat Olof zegt.

Ik heb dat een keer gedaan met alleen velgen.
- Van Busdriverkeuh (SuperForumposter) [be] op 18-01-2012 16:03 Edited 18-01-2012 16:06
Zou het niet mogelijk zijn om 2 velgen in de kofferruimte te leggen?
Morgen ga ik Martinwill eens een bezoekje brengen om velgen op te halen:). Ik ben eens benieuwd of iemand me zal spotten :D
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-01-2012 17:00
Daarvoor is de kofferruimte niet hoog genoeg. En ook al zouden ze erin passen, dan is de opening te klein om ze erin te krijgen. Ik heb al eens een probleem gehad met een koffer die er wat afmetingen betreft in moest kunnen, maar ik kreeg het toch niet voor elkaar.

Het kofferdeksel is gewoon te klein. Maar je hoort mij niet klagen, hoor. Hoe kleiner de opening des te beter de stijfheid van de carosserie...   :-)

Olof
- Van Outjer (Circuitverslaafde) op 18-01-2012 19:49
In het koffer past een velg met band. Of er 2 velgen in passen zonder velg weet ik niet.

3 banden met velgen op de achterbank ziet er zo uit: (foto 's had ik in 2007 al eens gepost)

Outjer
- Van Busdriverkeuh (SuperForumposter) [be] op 18-01-2012 20:35
ok, thnx voor de foto's. Nu kan ik visueel me voorstellen hoe ik ze kan ordenen. Hopelijk lukt het morgen dan ook :)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 19-01-2012 02:13
Olof:

> Als ik me goed herinner heb ik lang geleden ergens
> op dit forum gelezen dat het mogelijk was. Weet
> alleen niet meer onder welk topic.
>
> 1 in de koffer, 2 op de achterbank, 1 op de
> bijrijderstoel?...
>
> Succes,
>
> Olof


Zo had ik ze mee.
Niet vergeten die op de bijrijdersstoel een gordel om te doen.
- Van Bartman (ForumGeweldenaar) [be] op 19-01-2012 12:14
Caecil:

> Niet vergeten die op de bijrijdersstoel een gordel
> om te doen.


De andere niet ? Die mag je in je nek krijgen ? :-)
- Van Busdriverkeuh (SuperForumposter) [be] op 19-01-2012 18:28
Zo... vandaag eventjes op bezoek geweest bij MartinWill om men setje velgen op te halen :).
Na een kleine 3,5uurtjes heen heb ik ze maar al te graag in ontvangst genomen :).

Als toemaatje heb ik de Blackchrome sidefenders en het RVS Rotary accent vooraan erbij gekregen, waarvoor dank Will :D
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 25-01-2012 22:44
Ik heb laatst bij bandenwissel naar winterbanden, vier banden vervoerd. Zet de bijrijdersstoel helemaal naar voor plaats de banden achter elkaar op de rechterachterzitting en vervolgens de bijrijderstoel weer naar achter dan staan ze meteen vast. Twijfel nu alleen of ik er drie of vier op die plek kreeg, maar goed dan kan die vierde in het koffer.

Groet Tjeu
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 01-02-2012 14:01
Vorige week winterbanden wissel laten doen bij het locale bandencentrum (banden van Jacco zitten er nu eindelijk onder). De heren keken hun ogen uit toen ik de achterdeurtjes open deed na hun vraag waar de banden waren. :)
Omhoog Onderwerp Algemeen / Lounge / velgen vervoeren

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill