Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Electronica/audio/video / 6 CD Wisselaar werk niet meer
- Van yaelrx8 (Deelnemer) [nl] op 20-10-2011 17:43
Heb een vraag me 6 cd wisselaar doet het niet meer iemand een idee waar aan dat kan liggen?
Hij speelt ook geen cd's meer af de radio doet het nog wel.
hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes Yael
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 20-10-2011 20:41
Geen bekend probleem in ieder geval.

Even loshalen dan maar he ;)
- Van yaelrx8 (Deelnemer) [nl] op 21-10-2011 16:55
ja dat kan ik niet heb echt 2 linker handen dus dan maar naar de garage toe en hopen dat het niet teveel gaat kosten.
want ik wil me cd's ook terug die zitten er nog in en komen er ook niet meer uit.
gr yael
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-10-2011 18:01
Misschien zit er een CD klem.... of een contact is niet lekker meer...of het CD mechanisme is versleten...

Moeilijk te zeggen van een afstand.

Bij de dealer zijn natuurlijk geen electro techneuten dus die zullen hoogstwaarschijnlijk de radio willen vervangen, a 500,- ofzo....

Mocht dat het geval zijn, zou ik die radio er beter uithalen en langs een audioreparatieservice brengen.
- Van yaelrx8 (Deelnemer) [gb] op 24-10-2011 17:11 Edited 24-10-2011 17:15
Oke bedankt voor de tip.
Dus jij zegt dat ik beter langs een inbouw service kan rijden om hun het telaten checken.
Ben alleen bang dat hun dan me dashboard loshalen en niet meer in elkaar kunnen krijgen of hoeft het dashboard er niet uit?
Ook als ik op dat knopje druk om me cd eruit telaten komen sprinkt die ook niet automatisch naar cd dan reageert die helemaal niet en gaat gewoon door met afspelen van de radio.
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 25-10-2011 15:22
Die jongens van het inbouwstation kunnen wel een dashboard loshalen hoor... Succes.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 25-10-2011 15:46
Is niet zo moeilijk. Stuk plastic bij de schakelpook eruit, asbak eruit, en dan zie je de schroeven voor de radio.
- Van yaelrx8 (Deelnemer) [gb] op 25-10-2011 16:03
Oke bedankt voor de tip wist niet dat dat zo eenvoudig was. Effe kijken of dat me gaat lukken
- Van Toffe Peer (ForumGeweldenaar) op 25-10-2011 17:04
Vergeet niet de borgschroef (anti-diefstal) aan de zijkant (kant van het stuur), anders krijg je hem er niet uit.
Op YouTube is een filmpje te vinden waarop precies te zien is hoe je de unit uitbouwt.
http://www.youtube.com/watch?v=sG77cRRaWPM

Groet,
Ger
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 25-10-2011 17:11
Oja die schroef aan de zijkant ook nog ja ;)
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 25-10-2011 19:25
Heel handig filmpje! :)

Groetjes M&M
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 26-10-2011 13:06
Toffe Peer:

> de borgschroef (anti-diefstal)


> Op YouTube is een filmpje te vinden waarop precies
> te zien is hoe je de unit uitbouwt.


Zo handig, dat YouTube.
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Electronica/audio/video / 6 CD Wisselaar werk niet meer

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill