Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Cosmetica / Brembo stickers
- Van Martinwill (SuperForumposter) [nl] op 18-04-2011 16:54
Iemand een idee waar ik hittebestendige brembo stickers kan kopen in nederland? Zijn voor de remklauwen. Had een advertentie gezien op marktplaats maar kreeg een reaktie terug dat ze niet overzees versturen?
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-04-2011 18:43
Brembo stickers? ... zodat mensen misschien denken dat je echte Brembo's onder je Rex hebt zitten of wat?

De auto gaat er niet beter van remmen ofzo....
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 18-04-2011 18:44
Als je toch al antwoord wilt... probeer een willekeurige autoshop waar ze autostyle spul verkopen. Die zullen vast wel zoiets hebben.

Of koop gewoon echte Brembo's.
- Van Bartman (ForumGeweldenaar) [be] op 18-04-2011 21:29
Ja, dit vind ik toch ook maar een eigenaardig idee.
Misschien moet je de Mazda logo's er af doen en paardjes in de plaats hangen. Dan gaan de mensen misschien denken dat je met een Ferrari rijdt :-)
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-04-2011 04:36
Tja wat ik maar wil zeggen is dat de mensen die al op je remmen gaan letten, snel genoeg zullen zien dat het geen echte Brembo's zijn. De mensen die er niet op letten weten waarschijnlijk niet eens wat Brembo's zijn.
- Van Martinwill (SuperForumposter) [nl] op 19-04-2011 05:11
Kan het misschien zijn dat ik het zelf gewoon mooi vind ;-) Ik ga zaterdag de remklauwen zwart schilderen en wil er nadien graag iets op hebben, anders is het ook zo zwart. Heb de rx8 logo's al binnen maar wil graag ook kijken hoe het staat met brembo-stickers.
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 19-04-2011 07:03
Ik bemoei me niet graag met het uiterlijk van andermans RX-8 tenzij om mijn mening gevraagd werd.
Dit keer maak ik een uitzondering, ik doe het ongevraagd.

Doe er a.u.b. de RX-8 logo's op en geen Brembo als je geen Brembo remmen hebt.
Om te kijken hoe het staat kun je diverse foto's vinden van klauwen met RX-8 logo. Van nep-Brembo-klauwen op een RX-8 gelukkig niet.
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [cn] op 19-04-2011 08:10
Helemaal eens met de bovestaande meningen.
een schatje als die RX8 moet je geen nep zooi op plakken. dan valt het meteen onder de opel corsa met giga vleugel alsof hij op wil stijgen in mijn mening
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 19-04-2011 08:55
Martinwill:

> Kan het misschien zijn dat ik het zelf gewoon mooi
> vind ;-) Ik ga zaterdag de remklauwen zwart
> schilderen en wil er nadien graag iets op hebben,
> anders is het ook zo zwart. Heb de rx8 logo's al
> binnen maar wil graag ook kijken hoe het staat met
> brembo-stickers.


Ik ben van mening dat je altijd moet doen wat jij mooi vind... Het is jouw auto. Hopelijk ben je straks van mening dat "RX-8" mooier op de remklauw past dan "Brembo" en zo niet is dat jouw keuze en dan is het "als jij dr maar blij mee bent."
- Van Martinwill (SuperForumposter) [nl] op 19-04-2011 16:39
Toch jammer! zulke reakties waar de vraag volgens mij toch heel anders was!!!! Al zou ik er stickers van Wickie de viking op plakken dan is dat toch aan mij lijkt me toch. Ik plak ze immers niet op jullie auto. Zoals reeds gezegd, mijn auto, mijn smaak en keuze. O ja, niet schrikken hoor heb ze al gevonden ;-)
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 19-04-2011 17:22
Dat zeg ik...
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-04-2011 17:28
Tja dat soort reacties kan je wel verwachten natuurlijk.

Heb je jezelf al eens afgevraagd waarom je het eigenlijk precies mooi vind?

Nu ga je eigenlijk 'opscheppen' met iets wat je in feite niet hebt. Je koopt een nepstatus. Net zoiets als een imitatie Rolex van 5,- op de kermis.

Op de mensen die niet weten wat Brembo's zijn zul je geen indruk maken zo, en de mensen die wel weten wat Brembo's zijn zullen je uitlachen.

Houd die remklauwen lekker zoals ze zijn, en spaar eventjes door en zet er echte Brembo's op als je zoveel waarde aan dat merk hecht. Dan kan je ze terecht mooi vinden en trots zijn. :)
- Van Martinwill (SuperForumposter) [nl] op 19-04-2011 18:21 Edited 19-04-2011 18:25
Ik zal nog 1x reageren omdat sommige mensen het niet willen of kunnen begrijpen.

Het gaat mij er helemaal niet om om indruk te maken op mensen! Ik ga de remklauwen zwart maken en wil daar als contrast graag een witte sticker op hebben als contrast. Of dat er nu een wordt met een rx8 logo, brembo of zelfs een playboy konijntje. Als ik het maar mooi vind staan!!!! Aangezien ik geen zin heb om elke keer de wielen eraf te halen heb ik liever diverse setjes liggen om te kijken wat IK mooi vind.

Wat mij irriteert is dat mensen conclusies trekken zonder te weten wat de reden erachter is en zelf redenaties gaan verzinnen over van alles en nog wat. Erger nog, zeker als ik er niet om gevraagd heb!! Ik ga bijvoorbeeld toch ook niet antwoorden als iemand een vraag heeft over het poetsen van een rode rex zeggen dat ik een rode niet mooi vind! Niet dat ik dat vind hoor :-) Ik krijg graag reakties op mijn vragen maar dan wel graag on-topic.
Over smaak valt niet te twisten, en enigzins smaak heb ik denk ik wel anders reed ik niet in zo'n prachtige rx-8 :-)
- Van Bartman (ForumGeweldenaar) [be] op 19-04-2011 20:22
Ik zou het niet te kwaad opnemen, Martinwill.
De meesten zoniet iedereen hier bedoelen het goed, geven je in hun ogen eigenlijk goede raad, en willen niet dat je een volgens hen verkeerde beslissing zou nemen.
Natuurlijk is het jouw auto en doe je ermee wat je wil, maar gelijkgezinden - dat zijn we toch op één gebied hier allemaal :-) - mogen zeker hun mening delen, maar niet opdringen natuurlijk :-)
Doe er mee wat je wil, maar voel je niet aangevallen. Zie het als een teken dat we met je inzitten en niet graag zouden hebben dat je een verkeerde beslissing neemt ;-)
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 19-04-2011 20:37
Zo is het, over smaak valt niet te twisten. Gewoon doen wat je zelf het mooiste vindt.
Wat voor de een afschuwelijk is, is voor de ander weer mooi.
Als iedereen hetzelfde mooi zou vinden rijden we allemaal dezelfde auto in dezelfde kleur!!!
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [cn] op 20-04-2011 00:14
Eveneens bedoelde ik het niet beledigend, het is maar een advies en persoonlijke mening.
Off topic komt hier best vaak voor, en om eerlijk te zijn was het niet heel erg off topic. Je kan ook een fototje pakken en de logo's er op shoppen. zo hebben wel meer dat gedaan om velgen uit te zoeken.
Succes
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 20-04-2011 04:51
Het slaat gewoon helemaal nergens op om merkjes te plakken op onderdelen die niet van dat merk zijn. En die conclusie mag best getrokken worden, want anders zou je die stickers niet eens overwogen hebben.

En verder gaf ik ook antwoord. Dat soort dingen kan je in de lokale sjonniesjop kopen in het autostyle hoekje naast de opplak luchthappers en de carbonstickers.

Maarja, het is natuurlijk de jouwe en jouw smaak enz blabla. Jouw feestje.
- Van Martinwill (SuperForumposter) [nl] op 23-04-2011 16:29
Vandaag "even" het klusje geklaard! De remklauwen heb ik hoogglans zwart geschilderd en dat staat naar mijn mening erg mooi op een zwarte auto. Heb het uiteraard wel goed gedaan en de klauwen + schijven er helemaal af gehaald. Gelukkig waren ze al een keer gedaan dus viel de klus nog redelijk mee. Al met al toch een uurtje of 6 mee bezig geweest inclusief het cleanen en waxen van de velgen.
Op naar de volgende klus (is bijna net zo leuk als het rijden zelf :-))
- Van tjeu-groesselt (ForumPro) [nl] op 24-04-2011 08:41
Nu ben ik toch benieuwd na de hier gevoerde 'over smaak valt niet te twisten discussie' of en welke stickers op de remklauwen gekomen zijn.......

groet tjeu
- Van Martinwill (SuperForumposter) [nl] op 24-04-2011 15:18
Durf het bijna niet te zeggen hahaha. De brembo's dus ;-) stond gewoon mooier en kan de redenatie wel uitleggen maar wil niet de discussie weer openen. Ik heb er vrede mee dat er mensen zijn die dit helemaal niets vinden omdat ik het zelf wel heel erg mooi vind geworden. Pics volgen.....
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 24-04-2011 16:42
Dat je die smaak hebt boeit me niet, maar het gaat mij eigenlijk om de redenatie....

Ach, stickers zijn nog te verwijderen in ieder geval :) Hehe.
- Van Martinwill (SuperForumposter) [nl] op 24-04-2011 18:02
Faxie:

> Dat je die smaak hebt boeit me niet, maar het gaat
> mij eigenlijk om de redenatie....
>
> Ach, stickers zijn nog te verwijderen in ieder
> geval :) Hehe.


Hahahaha goeie :-)

Je hebt gelijk, ze zijn zo te verwijderen ;-) dus valt allemaal wel mee :-)
- Van Matex (ForumPro) op 24-04-2011 21:13
De stickers lekker laten zitten.
Je vind ze de mooiste,dus zijn ze de beste keus.

Maak een plaatje zodat ik mee kan genieten.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 24-04-2011 23:14
Volgende stap Recaro stickers voor de stoelen?
- Van Rene (Powerposter) [nl] op 25-04-2011 09:10
En Tupperware op de spoiler,maak er geen halfords bak van ,,doodzonde,,

.
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 25-04-2011 12:27
Jongens, ik denk dat Martin nu wel weet hoe jullie er over denken, is niet echt leuk... En mochten het "grapjes" zijn, zet dr dan ff een smiley bij anders word het misschien verkeerd opgevat.
- Van Martinwill (SuperForumposter) [nl] op 25-04-2011 13:27
CasperRX-8:

> Jongens, ik denk dat Martin nu wel weet hoe jullie
> er over denken, is niet echt leuk... En mochten het
> "grapjes" zijn, zet dr dan ff een smiley bij anders
> word het misschien verkeerd opgevat.


Ben met de jaren wel wat wijzer geworden ;-) gewoon laten gaan......
- Van Martinwill (SuperForumposter) [nl] op 26-04-2011 09:48
Even snel een foto'tje gemaakt met de mobiel. Is niet heel goed te zien maar zal ze later wel een keer goed op de foto zetten.

ps. niet op het mooie groene ventieldopje letten, deze gaan eraf en nieuwe zijn al in bestelling.
- Van Matex (ForumPro) op 26-04-2011 16:37
Gaaf zeg!
Staat er netjes strak op.

De kenners gaan gelijk in de boeken of ze mischien een update hebben gemist.
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 26-04-2011 17:50
Ziet er netjes uit!
- Van Bartman (ForumGeweldenaar) [be] op 26-04-2011 18:56
Dat treft.
Ik heb ook net een sticker op mijn RX-8 geplakt. Hoe vind je 't ?
't Is wel niet echt maar ik zie dat prentje graag, en dat is wat telt, toch ?
Nee tuurlijk niet, het zou gewoon even belachelijk zijn. Zeg nu alsjeblief dat de jouwe ook gephotoshopt is.
Of geef je eerlijke mening over mijn foto. Als jouw foto echt is kun je mijn idee toch onmogelijk slecht vinden ? Maar dat is het nochtans.
Dit slaat toch nergens op hee.
- Van Yohsm (Powerposter) [be] op 26-04-2011 19:42
Hey Bartman, je brengt me op ideeen... :)
Ik vind klauwen lakken mooi, heb ik zelf ook gedaan, stickers op moet ook kunnen, maar merkstickers erop van hetgeen het niet is, vind ik "willen maar niet kunnen", ook al is het zo mooi. En ik vind het echt mooi die Brembo stickers op de zwarte klauwen, maar toch zou ik het niet doen.  Ik volg de redenering van Bartman.
- Van Martinwill (SuperForumposter) [nl] op 26-04-2011 20:33
Bartman:

> Dat treft.
> Ik heb ook net een sticker op mijn RX-8 geplakt.
> Hoe vind je 't ?
> 't Is wel niet echt maar ik zie dat prentje graag,
> en dat is wat telt, toch ?
> Nee tuurlijk niet, het zou gewoon even belachelijk
> zijn. Zeg nu alsjeblief dat de jouwe ook
> gephotoshopt is.
> Of geef je eerlijke mening over mijn foto. Als jouw
> foto echt is kun je mijn idee toch onmogelijk
> slecht vinden ? Maar dat is het nochtans.
> Dit slaat toch nergens op hee.


Als jij dat zou willen moet je dat doen. Wie ben ik, iemand anders voor te schrijven wat mooi is en wat niet ;-) Die arrogantie is een karaktereigenschap die ik gelukkig niet bezit.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 26-04-2011 21:04
Blijkbaar heb je een zwak voor het merk Brembo, wat aannemelijk is, aangezien het toch een van de bekendste en betere remmenmerken is. Maar waarom wil je dat merk dan zien op remmen die niet van dat merk zijn? Je doet het niet voor een ander zeg je (wat ik eigenlijk niet helemaal geloof, een heel klein deel van je schept stiekem graag op met je auto, net zoals bij iedereen), dus je doet het voor jezelf. Dus je kijkt naar die remmen en je ziet daar 'Brembo' op staan, terwijl je uiteraard weet dat ze dat niet zijn. Wat denk je dan op zo'n moment? Waarom vind je dat mooi?

Leg dat nou eens uit, dan kweek je wellicht nog wat begrip. Want momenteel kan ik echt geen enkele plausibele reden bedenken om zoiets mooi te vinden. Tenzij je jezelf graag voor de gek houdt natuurlijk....

Als je zoveel waarde hecht aan dat merk, koop dan echte en zet die d'r onder.
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [cn] op 27-04-2011 00:02
Bartman,
Is die lak van jou nu ook ferarri rood? wen nice! misschien moet ik op mijn zwarte RX maar een lambourghini embleem plakken.

Eigenlijk heb je nu fake brand remmen. Ik vind het zelf een beetje ondermijning van de echte remmen en het maakt je auto een stuk ongeloofwaardiger.
- Van Martinwill (SuperForumposter) [nl] op 27-04-2011 05:57
Redenatie, valt te lezen........

Uitleg, niet verschuldigd........

Stickers zitten erop en ik ben er content mee. Als je het niet bevalt dan kijk je maar de andere kant op of anders...... kus m'n bruine maan!!
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 27-04-2011 09:22
Nee je hoeft niets natuurlijk. Houd vooral die oogkleppen op. 

Je trekt misschien nog wel eens bij als je een paar keer flink uitgelachen bent....
- Van Bartman (ForumGeweldenaar) [be] op 27-04-2011 12:46
Zoals Dennis met zijn Batman remlicht, duivelshoorntjes en Matsuda gedoe. Die zag het uiteindeljik ook in dat het dat niet echt is. Misschien volgt Martin binnenkort wel :-)
- Van charlyrx8 (ForumPro) op 27-04-2011 14:12
Gaat nu vervelend worden, laat hem toch in zijn waarde.
Zoals reeds eerder medegedeeld: wat voor de een mooi is, is voor de ander afschuwelijk.
Daar hoef je hem toch niet over te veroordelen?
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 27-04-2011 14:27 Edited 27-04-2011 14:33
Bartman:

> Zoals Dennis met zijn Batman remlicht,
> duivelshoorntjes en Matsuda gedoe. Die zag het
> uiteindeljik ook in dat het dat niet echt is.
> Misschien volgt Martin binnenkort wel :-)


Dat zie ik net even anders. Sowieso is alle pimp (motorisch of carrosserie) een kwestie van persoonlijke smaak, maar Dennis had geen andere merknamen gebruikt.

Ik heb zelf ook ongevraagd "geadviseerd" om geen nepmerkjes te plakken, maar respecteer uiteraard Martin's will om toch te doen wat hij het mooist vindt. Wat dat betreft ben ik het helemaal met Casper en Matex eens, ieder zijn smaak en ieder zijn mening.
Het sterke veroordelen vind ik ook niet gepast, dat ben ik met Charly eens.

En ik denk dat hoe harder wij er hier op afgeven, hoe hardnekkiger Martin die Brembo-stickers laat zitten, zelfs al vindt hij het zelf ook niet mooi (meer), al was het alleen maar om ons bij een treffen te stangen.

Toegegeven, de stickers zitten er netjes op en in zijn geheel ziet het er beter uit dan de verweerde remklauwen van mijn rode Rex. Die waren ooit mooi zwart gespoten maar dat moet hoognodig opnieuw gebeuren.

Iemand nog suggesties voor een merkje erop? ;-)
- Van Olof (Rotary SuperSpammer) [nl] op 27-04-2011 15:39
Hi Caecil,

Wat dacht je van een "Brembo" sticker en daar overheen een dikke rode "X"? Ik heb dit allemaal met belangstelling gevolgd en mijn best gedaan om me er niet mee te bemoeien, maar nu kan ik het toch niet laten...  :-)

Groetjes aan iedereen aan het front,

Olof
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 27-04-2011 16:19
Caecil:

> Iemand nog suggesties voor een merkje erop? ;-)


"Mazda"
- Van CasperRX-8 (Opper RX-8 spotter) [nl] op 27-04-2011 16:19
Laten we het verder maar eens over andere dingen hebben...
- Van Yohsm (Powerposter) [be] op 27-04-2011 16:20
Opzetten:

"Do I need this?"  :)
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [cn] op 28-04-2011 03:30
een kinderbijsluiter is leuker.. niet voor mensen met een hartaandoening, zwanger, spastisch.. of weet ik veel wat ze altijd bij die rollercoasters hangen. Daar zie ik de humor wel van in :D
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [nl] op 14-05-2011 20:48 Edited 14-05-2011 20:53
Goh, deze topic helemaal gemist!
Welnu: ik had ooit eens een 206CC met van die rode remklauwen met stickertjes er op.
Was wel een smak geld maar " ain't nothing better than the real thing"!



Zelfde geldt eigenlijk ook voor de velgen.
Waarom ik zo loop te pochen?
Welnu, ook al heb je "echt" spul er onder, dan NOG vragen mensen die het kunnen weten of het echte zijn...NOU JAAAAA?!!! :-)
Vandaar dat ik al die onzin nu achterwege laat.
Een Rex trekt al genoeg aandacht zou ik zeggen...(carbon aandrijfas, 10.000rpm, sperdiff, triangels, waanzinnig mooi lijnenspel...do I need to go on???)

Grtz Dennis.
- Van Dennis (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-02-2012 16:28 Edited 21-02-2012 16:35
[url=] www.beekautoracing.nl/show.php?model=3&cat=19[/url]
Hé da's die van mij!
Veel geld uitgegeven aan die Brembo's, velgen en tuning maar je krijgt nog niet de helft van je investering terug bij inruil...
Misschien was het wel beter om alles los te verkopen.

Maar goed, volgens mij is Martin geen RX8-bezitter meer...iemand enig idee waar de auto nu beland is?

Grtz Dennis
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Cosmetica / Brembo stickers

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill