Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Electronica/audio/video / I want this!
- Van GiLa_TeK (ForumGeweldenaar) [nl] op 12-03-2008 13:06
http://www.youtube.com/watch?v=Q2fXiMPWZHU

Ipv navigatie een zelfgemaakte touchscreen thingie! How cool is that? :D
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [nl] op 18-06-2010 20:53
Heeft er iemand in nederland inmiddels al een gelikte OEM weggewerkte carPC?
ben er zeer in geinteresseerd aangezien ik de navigatie 3 keer niks vind. Net als de muziek speler.
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 19-06-2010 00:57
Ik heb een 2-DIN ombouwkit, maar geen navigatie erop.  Je kan er elke radio in doen die je maar wilt. Er zijn CarPC's in 2-DIN behuizing te koop.
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [nl] op 20-06-2010 22:19
Daar heb ik ook al naar zitten kijken, alleen ziet dit er niet OEM uit, en tevens heb ik al een mazda navigatie scherm bovenop zitten die ik zou kunnen gebruiken. en om een scherm nutteloos in de auto te hebben vind ik ook niets :P
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-06-2010 13:46
Voor het navigatiescherm zijn geen kits te koop volgens mij, dus dan zal je moeten hobbyen.

De kit die ik heb kan er wel redelijk OEM uitzien met een goede headunit. De mijne is wat vierkant kwa vorm en steekt wat uit.

Komt misschien ooit nog wel een ander in als ik een goede aanbieding tegenkom.
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [nl] op 21-06-2010 15:07
heb je toevallig een foto van jou setup?
gr.
Boris
- Van Faxie (Rotary SuperSpammer) [nl] op 21-06-2010 16:11
Staan hier:

http://forum.rx8nl.com/cgi-bin/mwf/topic_show.pl?tid=1011
- Van frozenlips (ForumGeweldenaar) [nl] op 27-06-2010 20:36
Ik heb vandaag het een en ander besteld,
ik heb mij laten inspireren door topics op het amerikaanse forum. heb een pc in nederland besteld en een paar spullen uit amerika laten overkomen
wanneer het spul er fysiek is zal ik een eigen topic maken voor de geinteresseerde :P
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Electronica/audio/video / I want this!

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill