Niet aangemeldRX8NL.COM
Forum Hulp Zoek Registreren Aanmelden
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Cosmetica / Vervangen versnellingspook
- Van Reaperbe (Beginner) [be] op 19-04-2009 17:30
Ik heb dus een Rx8 met automatische versnellingsbak en wil graag de pook vervangen, weet iemand hoe ik hem er af krijg? want bij een handmatige versnellingsbak is het gewoon losdraaien maar bij een automaat heb ik er geen idee van ...

het is mss een stomme vraag maar ik vraag het liever even na dan dat ik er iets verkeerd aan doe :)
- Van Caecil (Rotary SuperSpammer) [de] op 19-04-2009 17:46
Ik heb ook geen idee. Er zullen hier weinig RX-8en rondrijden met automaat, is niet in NL geleverd, en volgens mij in Belgie ook niet. Heb je al gezocht op het Amerikaanse forum?
- Van rx8wolf (Powerposter) [nl] op 06-05-2009 21:41
Weet trouwens iemand hoe het zilveren capje op de versnellingspook vastzit, de mijne zit los. Kan ik hem weer
vastzetten of wordt dat lijmen?
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 07-05-2009 17:34
Als het al los zit, kun je dus zien,..... hoe hij vast zit ;)

Groetjes M&M
- Van rx8wolf (Powerposter) [nl] op 07-05-2009 17:54
Zo los zit hij ook weer niet. Ik krijg hem er nog niet vanaf.
- Van rx8wolf (Powerposter) [nl] op 26-06-2009 21:45
Was het rammellen van het losse kapje helemaal zat, dus wat grof geweld gebruikt. Achter het plaatje met schakelschema blijkt een schroefje te zitten. Alles losgemaakt, dubbelzijdig plakband achter het kapje en hij zit muurvast. Meteen het kapje overgespoten om alle krasjes weg te halen. :-)
- Van Martine (Rotary SuperSpammer) [nl] op 26-06-2009 21:48
Mooi dat het is opgelost :)

En een hele duidelijke foto!!

Grotjes M&M
Omhoog Onderwerp Techniek en prestaties / Cosmetica / Vervangen versnellingspook

Powered by mwForum 2.29.7 © 1999-2015 Markus Wichitill